Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Dit is momenteel mijn bestellijst:
3x Binkie € 9,00
1x Hawaii € 16,80
1x Super 4-16 € 52,40
2x Red Shadow € 25,00
3x Diamante € 17,85
2x Purple Tail € 15,90
3x Raiders € 8,85
1x Cape Town € 13,50
2x Battle € 28,40
4x Howling Wolf € 11,80
2x Fancy Vision € 17,00
1x Bulkpack... € 29,50

Zijn er dingen die ik zou moeten schrappen. Ik zit te twijfelen over de 4-16...maar vind geen goede alternatief van 2-3 cakes die niet al in mijn lijst zit. Nog suggesties hiervoor?

@pbhagirath, je hebt ook aardig wat kleine potjes. Die lopen nu aardig in de centen. De Howling Wolf en Raiders vind ik zelf 1 of 2 keer leuk maar dan heb ik liever een andere pot. Je zou de Monster Trio, Wild Cats of Heavy serie kunnen nemen bij je Dynasty dealer.

Voor de 4-16 zou je Panter kunnen nemen met nog iets erbij. Of Sniper voor 40 euro of Ceasar en Stars over Paris.

Ik zou voor Concerto Rosso gaan + wat andere cakes. Die kan je niet missen. Echt een absolute topper.

1 x Wodka Blue
1 x Treasure Island
1 x The Endeavour
1 x Sound Machine
1 x Fusion
1 x Outrageous
1 x Gorgeous

Euro 181.25

Iemand die hier nog iets af of bij zou doen? Max. 200-220 euro.
Site waar ik bestel: www.vuurwerk4all.nl

Zou toch nog eens goed kijken, ze hebben ook Dynasty...dan zou ik de Panter nemen ipv de Outrageous. De Brocade Crown van Zena zou ik persoonlijk ook nemen, erg mooie gouden effecten.

Zou toch nog eens goed kijken, ze hebben ook Dynasty...dan zou ik de Panter nemen ipv de Outrageous. De Brocade Crown van Zena zou ik persoonlijk ook nemen, erg mooie gouden effecten.

Hoezo Panter i.p.v. Outrageous? Ikzelf zou de Outrageous nemen. De tails zijn echt heel mooi en de Outrageous houdt het tempo erin. Daarbij vind ik blauw prachtig om te zien.

De Brocade Crown is inderdaad geweldig!

Hoezo Panter i.p.v. Outrageous? Ikzelf zou de Outrageous nemen. De tails zijn echt heel mooi en de Outrageous houdt het tempo erin. Daarbij vind ik blauw prachtig om te zien.

Dit blijft natuurlijk persoonlijke smaak. Ik vind de Outrageous idd mooie gouden tails hebben, maar ik vind het effect te klein...de panter heeft veel grotere gouden staarten. En bovendien vind ik de blinkers ook erg mooi in de panter. En je kunt wat langer genieten van de Panter omdat ie iets trager schiet, en dat lijkt me met een budget van 200 euro ook wel wat meetellen. Maar nogmaals, dat is smaak, en over smaak valt niet te twisten ;-)

Dit blijft natuurlijk persoonlijke smaak. Ik vind de Outrageous idd mooie gouden tails hebben, maar ik vind het effect te klein...de panter heeft veel grotere gouden staarten. En bovendien vind ik de blinkers ook erg mooi in de panter. En je kunt wat langer genieten van de Panter omdat ie iets trager schiet, en dat lijkt me met een budget van 200 euro ook wel wat meetellen. Maar nogmaals, dat is smaak, en over smaak valt niet te twisten ;-)

Helemaal correct :D. Panter vind ik ook mooi, alleen vind ik die salvo's z'n sterkte maar ook zwakte. De Panter heeft alleen maar 24 schoten uit m'n hoofd en de Outrageous iets in de 30 toch? Dat compenseert elkaar weer. Bij de Outrageous vullen de staarten langzaam de lucht waardoor de boeketten iets kleiner zijn (zachtere burst dan Panter geloof ik) en bij Panter meteen een groot boeket.

Helemaal correct :D. Panter vind ik ook mooi, alleen vind ik die salvo's z'n sterkte maar ook zwakte. De Panter heeft alleen maar 24 schoten uit m'n hoofd en de Outrageous iets in de 30 toch? Dat compenseert elkaar weer. Bij de Outrageous vullen de staarten langzaam de lucht waardoor de boeketten iets kleiner zijn (zachtere burst dan Panter geloof ik) en bij Panter meteen een groot boeket.

Klopt, Panter heeft 24 schots en Outrageous 30. Ik denk in ieder geval dat Shock nu genoeg informatie heeft om een keuze te maken :)

Ik had voor mezelf al een keuze gemaakt ;) en dat is dan toch de Outrageous, dit omdat ik de tails héél mooi vind en ik van blauw houd. Ook vind ik de crackling in de Panter niet mooi. Maar bedankt voor de suggestie!

Ik zoek nog steeds leuke potten erbij. De Brocade Crown zal ik erbij zetten. O ja en wat vinden jullie van de Sound Machine? vinden jullie daar een mooiere pot voor terug?

Dan wordt dit hem tot nu toe:

1 x Wodka Blue
1 x Treasure Island
1 x The Endeavour
1 x Sound Machine
1 x Outrageous
1 x Gorgeous
1 x Fusion
1 x Brocade Crown

Euro 206.25

Enige suggesties/veranderingen nog?

Dit is momenteel mijn bestellijst:
3x Binkie € 9,00
1x Hawaii € 16,80
1x Super 4-16 € 52,40
2x Red Shadow € 25,00
3x Diamante € 17,85
2x Purple Tail € 15,90
3x Raiders € 8,85
1x Cape Town € 13,50
2x Battle € 28,40
4x Howling Wolf € 11,80
2x Fancy Vision € 17,00
1x Bulkpack... € 29,50

Zijn er dingen die ik zou moeten schrappen. Ik zit te twijfelen over de 4-16...maar vind geen goede alternatief van 2-3 cakes die niet al in mijn lijst zit. Nog suggesties hiervoor?

Inplaats van super 4 zou je de The Factory Collection kunnen nemen. die kost ook 50 euro.

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=16253

Helemaal onderaan de pagina: http://www.harings-vuurwerk.nl/index.php?content=assortiment&categorie=Red factory collection

@Shock, ik ben zelf ook fan van City Lights. Is wel iets duurder dan de Sound Machine. Heb je wel een totaal ander effect maar de Sound Machine vind ik een mindere cake van Bon. Ook zou je bij Dynasty kunnen kiezen voor Air Defence.

Ik vond de City Lights juist weer tegenvallen, door het vele zilver wat ze er dit jaar ingestampt hebben. Maar ik vind het oorspronkelijk wel een mooie pot.

Ik vond de City Lights juist weer tegenvallen, door het vele zilver wat ze er dit jaar ingestampt hebben. Maar ik vind het oorspronkelijk wel een mooie pot.

Oké, ik vind de City Lights nog steeds geweldig. De overige opties zijn Wild Wild West, Stars over Paris, Heavy 3 en Golden Willow (Zena).

Zelf zou ik hierbij gaan voor de Golden Willow. Als je dan vind dat je te veel van hetzelfde krijgt dan kun je Wild Wild West en Heavy 3 nemen en eventueel doorlonten.

Dat is wel een mooie optie ja... alleen steek ik de Wild west los af, en de Heavy 3 maak ik een bak van :)

Stars over Paris valt erg tegen...kun je idd beter heavy 3 nemen en doorlonten :) Golden Willow is ook mooi idd! City Lights zou ik ook niet nemen vanwege het vele wit/zilver...jammer van de andere kleuren

ik mag voor 60 euro vuurwerk bestellen bij broekhoff.
alleen ik blijf op 50 steken weet iemand nog wat leuks voor 10 euro of minder bij broekhoff.

groet xander

Hey Xander,
Wat heb je al op je lijstje staan voor die 50 euro? Ik kan wel dingen opsommen, maar misschien heb je die al staan :p Wil je verder kleine dingetjes voor overdag te stoken, of liever een grote cake voor middernacht?

nee vooral voor overdag want voor in de avond regeld me pa wel al zecht ie ieder jaar weer dat ie der nu wel genoeg van heeft van dat vuurwerk totdat ie in de winkel staat net een klein kind, maar ik had
-thunder xl
-wondertol
-thunderking
-babypijl fluit
-babypijl knal
-crackle mines
-pilicrackers
en 90 shot matje

Back
Bovenaan