Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

voor lesli zou ik gaan voor:
next mystery mines9,99
next night blits 9,99
crazy magnolia, 14,99(geloof ik)
flash back 14,99
nitro 19,99ik kan wel even doorgaan, maar je hebt er nu een paar

Bedankt voor je tips hoor, maar; mystery mines is goud...geen kleur... :rolleyes: ; crazy magnolia heeft absoluut geen opvallende of bijzonder heldere kleuren, flashback is hetzelde als crazy magnolia en Ntro is enkel crackling... Tja, zo zou ik ook wel even kunnen doorgaan met lukraak Lesli cakes opnoemen... enkel Next Night Blitz zou nog voldoen.

Iemand nog tips die beter aansluiten bij mijn vraag 'budgetcake met heldere, opvallende kleuren'? bvd, R.

Bedankt voor je tips hoor, maar; mystery mines is goud...geen kleur... :rolleyes: ; crazy magnolia heeft absoluut geen opvallende of bijzonder heldere kleuren, flashback is hetzelde als crazy magnolia en Ntro is enkel crackling... Tja, zo zou ik ook wel even kunnen doorgaan met lukraak Lesli cakes opnoemen... enkel Next Night Blitz zou nog voldoen.

Iemand nog tips die beter aansluiten bij mijn vraag 'budgetcake met heldere, opvallende kleuren'? bvd, R.

De High Tension van hardix heeft een zeer opvallende kleur. Ik weet alleen niet of je op zoek bent naar meerdere of 1 kleur.

maakt niet héél veel uit, als het maar een 'oooh'-effect geeft :wink: Zit ook nog een beetje aan 'Rooitje' van Marijn te denken bv. Pink And Lemon One van Proline was ook kanshebber maar die gele boeketten zijn sleeeeecht!

die paarse blink is wel apart zeg! dank!

hmm, ga toch denk ik (weer) voor Bonfireworks 'Fantasy'; heldere kleuren, bijzonder effect en het wat mindere geweld valt goed bij m'n publiek (en ook bij mij)

Laatst bewerkt:
Vorige jaren haalde ik altijd bij vuurwerk Hol de restantaanbiedingen die met 30% tot 40% korting de deur uitgingen. Dit jaar hadden ze dat voor het eerst niet meer. En zonder die aanbiedingen is vuurwerk hol gewoon een dure dealer met weinig gratis vuurwerk bij een bestelling.

Nu zit ik dus te kijken wat ik het best voor ruim 100 euro in de (ruime) omgeving Rotterdam (zuid-Zuid-Holland) zou kunnen halen (Rijswijkse vuurwerkhal zou bijv. ook nog wel kunnen qua afstand).

Belangrijk is dan voornamelijk het gratis vuurwerk die je erbij krijgt. Ik wil ook nog wel aardig wat af te steken hebben, maar het moet ook indrukwekkend spul zijn.
Bij de Cafferata dealer om de hoek zou ik het volgende lijstje kunnen bestellen. Maar daar is zo weinig ervaring mee op deze fora dat ik het risico op tegenvallers t.o.v. de filmpjes nogal groot vind.
Magna lights € 29,95
http://www.vuurwerktoppers.nl/koperwiek/product/3434/Magna-lights.html
Chrysantium legend € 6,50
http://www.vuurwerktoppers.nl/koperwiek/product/3421/Chrysantium-legend.html
Blink fan € 14,95
http://www.vuurwerktoppers.nl/koperwiek/product/3425/Blink-fan.html
Gold storm € 34,95
http://www.vuurwerktoppers.nl/koperwiek/product/2470/Gold-storm.html
Dancing dreams € 22,50
http://www.vuurwerktoppers.nl/koperwiek/product/3433/Dancing-dreams.html
GRATIS: Full blast t.w.v. € 37,50
http://www.vuurwerktoppers.nl/koperwiek/product/3437/Full-blast.html
= € 108,85

Een andere optie zou zijn om bij de Rijswijkse vuurwerkhal deze lijst te bestellen, maar dan moet ik mn vader vragen me erheen te rijden om het op te halen:

Omschrijving Aantal Stukprijs Totaalprijs
Green Glitter Missile Battery 200 schots € 11,95 € 11,95
Pharao 15 schots KOOPJE! € 9,95 € 9,95
Concerto Rosso 25 schots 200 gram € 18,80 € 18,80
Battle 25 schots € 14,20 € 14,20
Rocket Boom 5 mortierpijlen. € 12,50 € 12,50
Earcatcher 49 schots € 36,95 € 36,95
Silver Salute 36 schots knalcake € 22,95 € 22,95
Kado: Detonator 8 gram! 6 stuks. 1 € 3,50 Gratis
Kado: Perfect Surprise 96 schots 1 € 7,95 Gratis
Kado: Magic Whip 10 meter lang knetterlint/ verlenglont 1 € 7,50 Gratis
Kado: Extreme Bang Rockets KEIHARD; 1 € 8,40 Gratis
Kado: Midnight Delight 16 schots 1 € 15,95 Gratis
Totaal: € 127,30

Dit zijn de twee opties die ik tot nu toe in elkaar heb gedraaid. Maar ik sta uiteraard open voor betere ideeën.
Alvast bedankt!

Ik heb een probleem, het gaat niet over een groot bedrag maar toch wil ik het beste vuurwerk.

Ik heb nu 3x Cruise Rocket en 2x Extreme Bang Rocket op mijn lijstje staan, maar door alle positieven reacties ben ik erg enthousiast geworden over de Cruise Rocket, is het de moeite waard om de Extreme Bang Rocket niet te kopen en dan 2x Cruise Rocket extra erbij?

Edit nog een twijfel:

China by Night, gezien op een demo maar was verwerkt in de finale dus was moeilijk te onderscheiden. Ik twijfel heel erg of ik hem moet aanschaffen of niet, dan zal ik wel de Fire Flower moeten laten vallen.

Ik zou het zo houden. Beide pijlenpaketten zijn erg goed. Cruise rockets zijn top maar met de Extreme bang rockets heb je meer afwisseling.

Juist een goede balans tussen de Cruises en Bangs! Persoonlijk zou ik niet meer voor China By Night gaan na de diverse demo-ervaringen...jouw keus.

Ik heb een probleem, het gaat niet over een groot bedrag maar toch wil ik het beste vuurwerk.

Ik heb nu 3x Cruise Rocket en 2x Extreme Bang Rocket op mijn lijstje staan, maar door alle positieven reacties ben ik erg enthousiast geworden over de Cruise Rocket, is het de moeite waard om de Extreme Bang Rocket niet te kopen en dan 2x Cruise Rocket extra erbij?

Edit nog een twijfel:

China by Night, gezien op een demo maar was verwerkt in de finale dus was moeilijk te onderscheiden. Ik twijfel heel erg of ik hem moet aanschaffen of niet, dan zal ik wel de Fire Flower moeten laten vallen.

Zijn beide echt mooi dus misschien alle2? :D

Ik heb nog ongeveer 30 euro over voor `1 of meer potjes van de Universe collectie van Wolff, maar heb geen idee wat ik moet halen.

iemand tips?

alvast bedankt!

is het het waard om Silver salute te kopen van dynasty qua knallen maar ik zag ook in de folder een pot van 5 euro goedkoper en die heette salute knalt die evenhrd als silver salute BVD

is het het waard om Silver salute te kopen van dynasty qua knallen maar ik zag ook in de folder een pot van 5 euro goedkoper en die heette salute knalt die evenhrd als silver salute BVD

Ik heb zelf ook de Salute genomen :). Dat is de Silver Salute maar dan per schot geschoten. De Silver Salute schiet per 3. Er zijn wat reacties te lezen dat ze precies hetzelfde zijn alleen dat de Silver Salute dus harder lijkt te gaan door de salvo's.

Ik heb zelf ook de Salute genomen :). Dat is de Silver Salute maar dan per schot geschoten. De Silver Salute schiet per 3. Er zijn wat reacties te lezen dat ze precies hetzelfde zijn alleen dat de Silver Salute dus harder lijkt te gaan door de salvo's.

dus ze knallen in verhouding hetzelfde maar omdat de ene per 3 schiet lijkt het harder ?

oke dus uit de gegevens kom ik uit deze 2 keuzes niet uit

Silver Salute
Imperial Pijlen
---------------- ongeveer 30

Of

Salute
Batlle
---------ongeveer 27euro

welke is qua knal en sier beter ?
PS knalt salute net zo hard als silver salute

Ik wil graag advies op het volgende: Ik wil graag de eventcake 2 kopen, alleen zit me nu af te vragen of er geen andere (goedkopere) cake is met dezelfde blauwe effecten. Mijn budget is totaal 150 euro en om dan 1/3 ervan aan een cake uit te geven is bizar...graag jullie mening.

Ik wil graag advies op het volgende: Ik wil graag de eventcake 2 kopen, alleen zit me nu af te vragen of er geen andere (goedkopere) cake is met dezelfde blauwe effecten. Mijn budget is totaal 150 euro en om dan 1/3 ervan aan een cake uit te geven is bizar...graag jullie mening.

als ik jou was zou ik eens kijken naar de wodka blue van bonfireworks....verschillende verhalen over dit jaar maar hij is in ieder geval goedkoper en heeft ook blauw/goud. de burst en effect grote van de event cake 2 is wel harder/groter.

Ik wil nog een kleine bestelling doen en moet kiezen tussen 1 van deze cakes:

2x lily magnolia
1x Crossing crossette (Lidu)
1x Finishing touch (Lidu)

Wat zouden jullie doen?

Back
Bovenaan