Hulp nodig bij het maken van een bestelling?

Hey, ik ben op zoek naar een leuke betaalbare waaier, beneden €35...liefst zonder kleine prutboeketjes...

Ik ben Golden Flowers van Zena en Blazing Sunset van Schuurmans al tegengekomen, terwijl de iets te dure Poisonous Spider van Hardix in m'n achterhoofd zit.

Andere suggesties?

Stel jullie moeten een lijstje voor 's avonds/12 uur samen stellen met de volgende bedragen: €100, €150 euro en €200 euro. Wat doen jullie dan?

Stel jullie moeten een lijstje voor 's avonds/12 uur samen stellen met de volgende bedragen: €100, €150 euro en €200 euro. Wat doen jullie dan?

Dan zou ik eerst vaststellen wat mijn budget wordt. Honderd euro of tweehonderd scheelt nogal!

Vervolgens zou ik kijken waar ik mijn vuurwerk zou halen. Ik kan wel een lijst maken met allemaal Zena Original vuurwerk, maar als ik twee uur van de grens af woon, schiet dat niet op.

Ten slotte zou ik kijken wat voor soort vuurwerk ik zou willen. Wil ik meerdere kleine sierpotten? Ben ik een fonteinen of pijlen freak? Of liever een paar vijfhonderd grammers?

Dan zou ik eerst vaststellen wat mijn budget wordt. Honderd euro of tweehonderd scheelt nogal!

Vervolgens zou ik kijken waar ik mijn vuurwerk zou halen. Ik kan wel een lijst maken met allemaal Zena Original vuurwerk, maar als ik twee uur van de grens af woon, schiet dat niet op.

Ten slotte zou ik kijken wat voor soort vuurwerk ik zou willen. Wil ik meerdere kleine sierpotten? Ben ik een fonteinen of pijlen freak? Of liever een paar vijfhonderd grammers?

Dat budget hangt er maar net vanaf waar ik het haal en wat voor acties, en het liefst eigenlijk van alles wat. Wat ikzelf al had gedacht: Heavy 5, Light Year en een meterpakketje. Dan zit je op een 55-65 euro. Wat zijn goede ideeën voor het resterende bedrag?

P.S. Hier in de buurt zit o.a. Harten4 en 123Vuurwerk uit lopik is ook nog te doen.

Door een overvloed aan (goede) knalcakes weet ik totaal niet welke ik moet nemen. Iemand die mij kan helpen? Ik heb ongeveer 100,- euro aan knalcakes te besteden. Importeur (Belgisch en Nederlands) maakt niet zoveel uit dat is altijd wel te regelen. :)

Aanraders betreft knalcakes:
- Asian Thunder cake
- Silver Salute
- Thundering heaven
- Extreme

Afraders:
- Silver&Golden Dragon

Mijn mening.

Nou ik zou dus gewoon een aantal Silver salutes halen met misschien een Asian Thunder cake Teun.

5x Silver Salute of 12x Patriot Launcer?

ik kan 2 van deze 3 cakes aanschaffen: Sniper, Temple of Stone, Panter.
Welke 2 vinden jullie het beste?

En ik zit te twijfelen over China by Night word het Buurtassortiment+China by Night of 2x het buurtassortiment?

:bye:

Hey, ik ben op zoek naar een leuke betaalbare waaier, beneden €35...liefst zonder kleine prutboeketjes...

Ik ben Golden Flowers van Zena en Blazing Sunset van Schuurmans al tegengekomen, terwijl de iets te dure Poisonous Spider van Hardix in m'n achterhoofd zit.

Andere suggesties?

ik zelf zou dan voor the Fan van lidu gaan, maar dat vind ik zelf niet echt een waaier.
zo staad het wel in de folder.
hij kost bij mijn dealer 25 euro, hij is 500 gram.

tom

Willen jullie mij helpen met mijn vraag?
Ik besteld dit jaar uiteraard weer bij vuurwerk orthen.
Ik zit te twijfelen tussen het silver assortiment van pro line of het buurt assortiment van rubro wat zal ik kiezen?

5x red sky action €37,50
1x bonfire sunrise €29,00
2x bonfire midnight delight €29.00
1x wodka blue €22.95
4x asian thunder bulkpack €100
1x Taj Mahal € 25.95
4x cruise rocket €23,80
1x bonfire crazy thunder €44.95
1x new kid on the block €47.50

€472.70

gratis new one meter pakket proline

ehmmm wie helpt mij met deze lijst te verbeteren liefst via pbtje

Laatst bewerkt:
5x Silver Salute of 12x Patriot Launcer?

:bye:

Heeft iemand antwoorden op die vragen?

Verder kan ik kiezen uit 2 van deze 4 assortiment welke zou ik doen:
Buurtassortiment XXL
China by Night
6x 19sh van Pyroshop
Warrior Collectie

:)

Heeft iemand antwoorden op die vragen?

Verder kan ik kiezen uit 2 van deze 4 assortiment welke zou ik doen:
Buurtassortiment XXL
China by Night
6x 19sh van Pyroshop
Warrior Collectie

:)

Ik zou de TH's nemen, je hebt meer te stoken en meer shots :) alhoewel de SS super is :D Van allebei een paar dan maar? :p

Qua assortimenten zou ik de Warrior en het Buurtassortiment nemen :)

Ik zou de TH's nemen, je hebt meer te stoken en meer shots :) alhoewel de SS super is :D Van allebei een paar dan maar? :p

Qua assortimenten zou ik de Warrior en het Buurtassortiment nemen :)

Maar ik ben echt een Titanium freak, en knalcake zonder dat vind ik niet kunnen haha. Maar is de Patriot Launcher dan zo slecht, hij is vernieuwd en mijn vraag is dan: hoe is hij in vergelijking met de Nitrate Cake.

Verder bedankt voor je antwoorden, ik zal de Warrior Collectie nog eens bekijken, het Buurt Assortiment komt er zeker in. :)

En deze vraag?

5x red sky action €37,50
1x bonfire sunrise €29,00
2x bonfire midnight delight €29.00
1x wodka blue €22.95
4x asian thunder bulkpack €100
1x Taj Mahal € 25.95
4x cruise rocket €23,80
1x bonfire crazy thunder €44.95
1x new kid on the block €47.50

€472.70

gratis new one meter pakket proline

ehmmm wie helpt mij met deze lijst te verbeteren liefst via pbtje

Red sky action vond ik niet goed genoeg om daar 5 van te nemen :wink: Als ik jou was zou ik daar 1 van nemen.

Laatst bewerkt:
En deze vraag?

Temple of Stone en Panter. Sniper is natuurlijk ook mooi maar minder als ik de reacties mag geloven, zelf niet gehad. Panter 2 jaar al en is gewoon een topper. Temple of Stone is naar mijn mening mooier dan Sniper.

Back
Bovenaan