Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het liefst ergens rondom regio utrecht, iets verder rijden is geen probleem als dat mooier/goedkoper vuurwerk opleverd.
Qua effecten heb ik niet persee echt een voorkeur, beetje kleurrijk is altijd wel mooi.
Donadoni heeft wel leuke budget compounds die wel goed zijn. Hier kun je er wel 2 van bestellen die je leuk vindt;
- Pyro League
- Centurion
- Rock & Raw
- Twilight

Als je bijv. Twilight neemt en de Pyro League heb je prima leuke compounds en krijg je de Aurora Air erbij. Totaal €155,- euries.
Als je het teveel vindt kun je de Centurion of de Rock & Raw erbij pakken ipv de Twilight.

Ik heb een zelfde soort vraagstuk als eerder, ik wil graag 1 compound kopen van rond de 100 a 150 euro.
Gewoon iets wat ik in 1 keer kan afsteken en dat ik dan even voor ongeveer 2 minuten vuurwerk heb zodat de kids iets hebben om te kijken.
Wat is jullie mening over de
of de

Mijn kennis op het gebied van vuurwerk is zeer beperkt dus ik hoor graag of ik mijn geld hier goed aan besteet.
Of dat ik beter een ander of toch meerdere losse cakes kan halen.

Alvas bedankt!

Ik heb een zelfde soort vraagstuk als eerder, ik wil graag 1 compound kopen van rond de 100 a 150 euro.
Gewoon iets wat ik in 1 keer kan afsteken en dat ik dan even voor ongeveer 2 minuten vuurwerk heb zodat de kids iets hebben om te kijken.
Wat is jullie mening over de
of de

Mijn kennis op het gebied van vuurwerk is zeer beperkt dus ik hoor graag of ik mijn geld hier goed aan besteet.

Alvas bedankt!
Persoonlijk zou ik deze liever op gaan halen. Als je toch een mooi stukje vuurwerk wil zien..

Deze is kwalitatief beter en een veel hogere wauw factor!

Alvas bedankt!
Wat Jan zegt!

Hoe meer schoten, hoe minder kruit per schot.. persoonlijk vind ik dan een doos met een hoog schiet tempo aangenamer om naar te kijken.

de 400TDS heeft dan ook een lekker tempo. Volgens mij was de 400 ook uitgeroepen tot doosje van het jaar hier.. ik twijfel nu maar hij is bijzonder populair met een goeie reden.

Wat Jan zegt!

Hoe meer schoten, hoe minder kruit per schot.. persoonlijk vind ik dan een doos met een hoog schiet tempo aangenamer om naar te kijken.

de 400TDS heeft dan ook een lekker tempo. Volgens mij was de 400 ook uitgeroepen tot doosje van het jaar hier.. ik twijfel nu maar hij is bijzonder populair met een goeie reden.
Klopt, de 400sh display heeft vorig jaar die prijs binnengesleept.

Hoi!

Naast een aantal kleinere producten voor overdag (tripje Duitse supermarkten :p) zoek ik nog wat "kwaliteit" voor rond 12 uur. Ik twijfel tussen 2 lijstjes en zou graag jullie advies willen.

Winkel 1:
1. Blinking Fermata (2 kg kruit)
2. Riakeo 500 (½ kg kruit)
3. Turbo Display Box (½ kg kruit)
4. Fixxer & Backbone
5. 40 Shots Gold

Winkel 2:
1. Valk Mega Block 100 schots
2. Head Hunter 40 schots
3. Cairo Crackling 25 schots
4. Transbomber 144 schots
5. Valk Nitro assorted

Beiden rond de 240 euro. Welke optie raden jullie aan? Of zeggen jullie wat anders? Thanks!

Hoi!

Naast een aantal kleinere producten voor overdag (tripje Duitse supermarkten :p) zoek ik nog wat "kwaliteit" voor rond 12 uur. Ik twijfel tussen 2 lijstjes en zou graag jullie advies willen.

Winkel 1:
3. Turbo Display Box (½ kg kruit)
4. Fixxer & Backbone
5. 40 Shots Gold

Winkel 2:
1. Valk Mega Block 100 schots
2. Head Hunter 40 schots
5. Valk Nitro assorted

Beiden rond de 240 euro. Welke optie raden jullie aan? Of zeggen jullie wat anders? Thanks!
Optie 1 heeft wel mooie producten zoals :
3. Turbo Display Box (½ kg kruit) (deze schiet wel heel snel leeg)

de andere 2 producten kan ik niks overzeggen. Weet ook niet welke winkel.

Optie 2 zou ik misschien iets anders invullen:
1. Valk Mega Block 100 schots ( Strong Celebration 7,50 duurder, maar volgens mij wel dikker)
2. Head Hunter 40 schots
5. Valk Nitro assorted ( die is gratis bij de transbomber neem ik aan?)

Alleen bij optie 2 wel rekening houden dat de Transbomber een crackling bak is een de Cairo natuurlijk ook. Al staat de Cairo nog wel een stukje hoger qua wow gevoel vind ik persoonlijk. Beide prima! Maar misschien wil je nog iets erbij met meer kleuren.

Ik zou dus ook neigen naar optie 2 al dan niet wat aangepast.

Optie 1 heeft wel mooie producten zoals :
3. Turbo Display Box (½ kg kruit) (deze schiet wel heel snel leeg)

de andere 2 producten kan ik niks overzeggen. Weet ook niet welke winkel.

Optie 2 zou ik misschien iets anders invullen:
1. Valk Mega Block 100 schots ( Strong Celebration 7,50 duurder, maar volgens mij wel dikker)
2. Head Hunter 40 schots
5. Valk Nitro assorted ( die is gratis bij de transbomber neem ik aan?)

Alleen bij optie 2 wel rekening houden dat de Transbomber een crackling bak is een de Cairo natuurlijk ook. Al staat de Cairo nog wel een stukje hoger qua wow gevoel vind ik persoonlijk. Beide prima! Maar misschien wil je nog iets erbij met meer kleuren.

Ik zou dus ook neigen naar optie 2 al dan niet wat aangepast.
Thanks voor de tips! Klopt wat je zegt over de crackeling en kleuren. Ik vind het beiden super vette bakken en het budget gaat dan ook snel naar beneden ;). Ik ga nog even aan de slag met optie 2.

Goedeavond allemaal,

Onderstaande word mijn schietlijst maar ik zoek nog een mooie waaier erbij. Iemand een goeie tip voor een waaier +- €150 die hier nog perfect tussen past?

Alvast dank voor jullie hulp!
  1. Daytona 100s
  2. Freestyle madness 100s
  3. Prosperitie 100s
  4. W- Triple Layer 108
  5. Event immortal gold 100 shots
  6. Total display show 400 shots
  7. 2x Dreamcheaser V-shape 25 shots
  8. Event Color hypnose 240 shots
  9. Transbomber 144 + 2x ROTP 35

Het liefst ergens rondom regio utrecht, iets verder rijden is geen probleem als dat mooier/goedkoper vuurwerk opleverd.
Qua effecten heb ik niet persee echt een voorkeur, beetje kleurrijk is altijd wel mooi.
Vuurwerk vechtweelde heeft ook leuke dingen
Bijvoorbeeld
Actie pakket 1 100 euro
Fu 100 euro (persoonlijk helle mooie bak)
Turbo box 57 euro
Atmospehre 80 euro

Hun hebben aardig veel voor onder de 100
Ik rij vanuit HHW daar heen

Goedeavond allemaal,

Onderstaande word mijn schietlijst maar ik zoek nog een mooie waaier erbij. Iemand een goeie tip voor een waaier +- €150 die hier nog perfect tussen past?

Alvast dank voor jullie hulp!
  1. Daytona 100s
  2. Freestyle madness 100s
  3. Prosperitie 100s
  4. W- Triple Layer 108
  5. Event immortal gold 100 shots
  6. Total display show 400 shots
  7. 2x Dreamcheaser V-shape 25 shots
  8. Event Color hypnose 240 shots
  9. Transbomber 144 + 2x ROTP 35
Tears of Angels - China Red (€63)
Zena Crackling Willow - Zena (€58)
Dragon (Let op!: deels waaier!) - China Red (€40)

Wil je één waaier cake hebben dan zou ik mogelijk gaan voor:
Desperado (30mm) - St8ment (€159)

Dit is een advies. Kijk zelf op een filmpje of je het vuurwerk wat voorgesteld is ook leuk vindt!

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar 1 dikke 30mm cake (500 gram ofzo) voor rond de 40 euro. Wat is dan echt een aanrader?
De Piranha (vergelijkbaar met Caïro) heb ik al dus liever geen 100% crackling cake. Waaier mag, maar dan niet eentje die in 10 seconden klaar is. Liefst gewoon I-shape of multi shape.
Bij voorkeur iets dat te koop is in West Brabant :D

Ik ben eigenlijk nog op zoek naar 1 dikke 30mm cake (500 gram ofzo) voor rond de 40 euro. Wat is dan echt een aanrader?
De Piranha (vergelijkbaar met Caïro) heb ik al dus liever geen 100% crackling cake. Waaier mag, maar dan niet eentje die in 10 seconden klaar is. Liefst gewoon I-shape of multi shape.
Bij voorkeur iets dat te koop is in West Brabant :D
Als je dat bedrag er voor over hebt zou ik kijken of er riakeo producten beschikbaar zijn in je regio (en of dat je smaak is).

Dekoy - Wolff
The Pride - Wolff
Dragon - China Red
May-Day - Hello Fireworks
Wizard - Hello Fireworks
Dekoy en The pride kan ik helaas nergens vinden hier in de omgeving (Dekoy heb ik eerder wel gezien maar die lijkt uitverkocht?)
Dragon is mooi maar geen 30mm
May-Day stond op mn lijst maar is uitverkocht geraakt vlak voordat ik ging bestellen helaas.
Wizard is zon typische waaier die naar mijn mening te snel voorbij is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan