Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben opzoek naar een assortiment pakket waar ik om 12uur ook mee voor de dag kan komen. Iemand war aanraders? Mega5-6 star? Wicked SIX?

Ik ben opzoek naar een assortiment pakket waar ik om 12uur ook mee voor de dag kan komen. Iemand war aanraders? Mega5-6 star? Wicked SIX?

Die WCKD Six is inderdaad erg goed!

Maar kan je voor een hoger bedrag ook de Disturbed aanraden van Wolff; bikkelharde cakes met verschillende effecten.

Je kan ook van Katan de gehele LOUD serie bestellen, zijn ook erg goed en divers.

Budget- €500-1000
Regio Rotterdam en omstreken.

Ben de afgelopen 2 jaar niet zo bezig geweest met vuurwerk en wil weer eens een showtje op zetten voor de familie.

Ben altijd een groot fan geweest van mooie grote boeketten maar ook een beetje power.
Zo heb ik voorheen de transbomber een aantal keer gehad evenals de imortal gold.
De laatste keer dat ik de transbomber heb gehad was er nog spraken van de volgorde van de cakes veranderen en doorlonten maar ik zie dat dit nu een compound box is geworden, gaat deze nog steeds zo hard?

Alle tips zijn welkom!

Ga bij je lokale vuurwerkwinkel langs, en kijk wat er mogelijk is!

Druk je wat top compounds achter elkaar; heb je een dikke show staan :)

Tip; helaas blijken de nieuwe Evolution, Pangu en Vuurwerktotaal minder goed dan verwacht; allicht die links laten liggen en wachten op de filmpjes

Hi,

Ik baseer mijn keuzes al jaren op basis van de "[WINNAAR] Beste CAKE/BOX van X - YGR KRUIT van 20ZZ" polls op de dit forum (bijvoorbeeld https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?56202-WINNAAR-Beste-CAKEBOX-T-M-2KG-KRUIT-van-2019).

Helaas is de laatste poll van 2019, dus ik weet niet of ik daar nog zoveel aan heb.

Het budget is 150-200,-
Meestal beperk ik me tot 3 cakes / compounds.
Idealiter diverse effecten, met een mooie finale, waarbij de compound wat lengte heeft qua duur.
Ik woon op de Noord-Veluwe, de meeste importeurs zitten wel (enigzins) in de buurt.

Alvast bedankt!
Peter

Hallo,

Ik ben nog op zoek naar een dikke compound. Budget +-300 euro.

Nog goede suggesties.
Zag de ultimate FINAL 700s voor €289. Iemand hier ervaring mee?

Hi,

Ik baseer mijn keuzes al jaren op basis van de "[WINNAAR] Beste CAKE/BOX van X - YGR KRUIT van 20ZZ" polls op de dit forum (bijvoorbeeld https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?56202-WINNAAR-Beste-CAKEBOX-T-M-2KG-KRUIT-van-2019).

Helaas is de laatste poll van 2019, dus ik weet niet of ik daar nog zoveel aan heb.

Het budget is 150-200,-
Meestal beperk ik me tot 3 cakes / compounds.
Idealiter diverse effecten, met een mooie finale, waarbij de compound wat lengte heeft qua duur.
Ik woon op de Noord-Veluwe, de meeste importeurs zitten wel (enigzins) in de buurt.

Alvast bedankt!
Peter

Hi Peter, en welkom op Vuurwerkcrew!

Ik raad je aan de Full Assault van Wolff, of de nieuwe Supremo. Dikke boxen en erg divers! Vul je m aan met een paar 25 / 30mm cakes van Wolff en je hebt een mooi oud en nieuw.

Mocht je Katan in de buurt hebben, zijn de Special compounds qua prijs-kwaliteit ook top. Wel iets hogere tempo, maar dik geweld om 0:00!

Succes, en veel plezier met bestellen

Hallo,

Ik ben nog op zoek naar een dikke compound. Budget +-300 euro.

Nog goede suggesties.
Zag de ultimate FINAL 700s voor €289. Iemand hier ervaring mee?

Hi Rick, en jij ook welkom op Vuurwerkcrew!!

1 dikke doos voor ongeveer 300 euro... Dan val je vaak terug op de klassiekers. Bijvoorbeeld:

- Broekhoff/Magnum - Triple X
- Rubro - Transbomber Champions Edition
- Magnum - Magnum PI
- Vuurwerktotaal - Shots of Anarchy

De Ultimate Final die je noemt is nieuw, dus nog niet bekend. Ik verwacht dat dit slechts 16mm tubes zijn, dus dat dat wat tegenvalt. Mocht je voor een strakke prijs veel schoten willen, check dan eens;

- Magnum - Ultimate Display Box 400 (of de nieuwe 300shots variant)
- Wolff - Iconic (540 shots)
- Rubro - Sodom and Gamorrah (484 shots)

Hi Peter, en welkom op Vuurwerkcrew!

Ik raad je aan de Full Assault van Wolff, of de nieuwe Supremo. Dikke boxen en erg divers! Vul je m aan met een paar 25 / 30mm cakes van Wolff en je hebt een mooi oud en nieuw.

Mocht je Katan in de buurt hebben, zijn de Special compounds qua prijs-kwaliteit ook top. Wel iets hogere tempo, maar dik geweld om 0:00!

Succes, en veel plezier met bestellen

Dank je wel! Ongeduldig dat ik ben heb ik inmiddels besteld:

Rubro Crash Box
St8ment Fuego del Mar

Ben benieuwd!

De Ultimate Final die je noemt is nieuw, dus nog niet bekend. Ik verwacht dat dit slechts 16mm tubes zijn, dus dat dat wat tegenvalt

de oude Ultimate final was 20mm met bijna 6kg NEM kruit. volgens mij zijn ze terug naar 18mm gegaan als ik de doos zie maar kan bedrog lijken en nog steeds 20mm zijn

Beter laat dan niet!
Vandaag toch knoop doorgehakt, ik ga toch wat halen.
Ik zag Ultimate Cry nog staan deze heb ik al meteen besteld, nu nog ongeveer 1k uitgetrokken om een mini showtje neer te zetten, ik houd van snelle blokjes of veel tegelijk, van magnum zie ik nog enkele klein caliber blokjes met goede snelheid maar weet niet wat ik met dit beperkt budget moet nemen(totaal niet mee bezig geweest dit jaar)
Heeft iemand misschien wat tips voor me ?

Beter laat dan niet!
Vandaag toch knoop doorgehakt, ik ga toch wat halen.
Ik zag Ultimate Cry nog staan deze heb ik al meteen besteld, nu nog ongeveer 1k uitgetrokken om een mini showtje neer te zetten, ik houd van snelle blokjes of veel tegelijk, van magnum zie ik nog enkele klein caliber blokjes met goede snelheid maar weet niet wat ik met dit beperkt budget moet nemen(totaal niet mee bezig geweest dit jaar)
Heeft iemand misschien wat tips voor me ?

Goed je weer te zien hier! Met die 200/300/400 shots blokken van Magnum zit je dan in elk geval wel goed qua rammen. Magnum PI is enkele kalibers groter, maar ook een aanrader dan.

Top :biertje:
Dit heb ik jn het mandje tot nu maar met twijfel want heb er nog niks van gehad, vorig haar triple x vond ik persoonlijk tegenvallen.
IMG_2246.jpg
IMG_2248.jpg
Daarbij heb ik nog 10x ultimate cry besteld en een elegant night van vorig jaar over die wil ik kietelen tot max 2sec.

Niet veel meer aan doen, prima lijst! Als ik er iets aan zou veranderen, dan is het dat ik voor de Helsinki Skyscrapers een groter kaliber box zou nemen omdat je ook de TDS400 al hebt.

En de tip om te kijken naar een Magnum-dealer. Scheelt zo enkele tientjes terwijl je dezelfde producten (omlabelingen) hebt. I.p.v. de Helsinki kun je dat voordeeltje erbij leggen en heb je nog een dikke compound in de collectie erbij. De Proud Mary is dan erg interessant.

Thanks man dat scheelt idd wat !
Nu kom ik hier op uit :IMG_2249.jpgIMG_2250.jpg

Die helsinki valt die tegen denk je ?
Ik kan hem nog switchen maar op film vond ik het best grappig uitzien

Thanks man dat scheelt idd wat !
Nu kom ik hier op uit

Die helsinki valt die tegen denk je ?
Ik kan hem nog switchen maar op film vond ik het best grappig uitzien

Die Helsinki zal niet tegenvallen denk ik. Magnum/Broekhoff valt niet heel snel tegen. Maar het is en blijft klein kaliber, waar ze vervolgens wel wat moois uit weten te persen. Je hebt nu echt een dikke lijst met toppers en die Helsinki is dan leuk voor erbij!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan