Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Allen. Budget rond de 500,- Ik heb al twee jaar de TDS400 en die koop ik weer, want gewoon een tof ding. Hou ik ruwweg 350,- over. Daar wil ik twee compounds voor. Maar één van die twee wil ik wel met veel afwisseling in kleur en effecten hebben. Iemand tips???

The Great Wall en de Full Trottle bij Kuiper. €50 over je budget heen in totaal, maar super dik!

Heb je wel het maximale uit je budget geperst. Enorm dikke compound! Die Full Trottle beloofd ook veel goeds.

En anders de Pyroclasm + Artificial. Ook een hele mooie combi.

Pyros. Zit vast met een keuze tussen hele mooie waaiers, de Hardcore Helium, W-Triple Layer en de Sensation Master.

Heb ze alle 3 zelf niet meegemaakt, welke vinden jullie uit ervaring echt goed en wat zouden jullie kiezen uit deze drie

(Hardcore Helium had ik al 1 van besteld maar ik hoor zoveel positieve ervaringen dat ik die voor 2 stuks zou overwegen)

Pyros. Zit vast met een keuze tussen hele mooie waaiers, de Hardcore Helium, W-Triple Layer en de Sensation Master.

Heb ze alle 3 zelf niet meegemaakt, welke vinden jullie uit ervaring echt goed en wat zouden jullie kiezen uit deze drie

(Hardcore Helium had ik al 1 van besteld maar ik hoor zoveel positieve ervaringen dat ik die voor 2 stuks zou overwegen)
HH is by far het meest imponerend. Triple layer volgt als een goede nummer 2. Sensation master is echt de minste van deze 3,

hardcore helium is idd de beste, maar als je die al hebt kan je zeggen dat je de triple layer neemt voor de afwisseling. sensation had ik niet gedaan

W triple layer zou ik erbij nemen voor de variatie als je die nog nooit hebt geschoten. Zeker met weinig wind is die heel dik! Maakt echt indruk.

Back
Bovenaan