Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Vuurvrienden

Ik heb een vraagje, ik heb net te horen gekregen dat de pro explosion 1.3g bakken te laat binnen komen (bij perfect fireworks).

Ik heb dus nu 260 euro aan extra budget max 300. Heeft iemand tips het liefst compound in Duitsland (1.3g) regio gronau. (ik steek dit jaar af in DE)

Mijn voorkeur gaat naar mixed caliber en shapes. Ik zit zelf te kijken naar de scala 100A, Alleen ik vind hem zo snel gaan voor die prijs.
tiny titan en/of supercharged zien er ook goed uit.
Effect voorkeur heb ik niet echt

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Vuurvrienden

Ik heb een vraagje, ik heb net te horen gekregen dat de pro explosion 1.3g bakken te laat binnen komen (bij perfect fireworks).

Ik heb dus nu 260 euro aan extra budget max 300. Heeft iemand tips het liefst compound in Duitsland (1.3g) regio gronau. (ik steek dit jaar af in DE)

Mijn voorkeur gaat naar mixed caliber en shapes. Ik zit zelf te kijken naar de scala 100A, Alleen ik vind hem zo snel gaan voor die prijs.

Alvast bedankt
Volgens mij is illegaal vuurwerk hier verboden om te bespreken. Dus mijn tip: besteed die €300 bij een Nederlandse winkel. Legaal vuurwerk kent zat toppers.

Sorry, te snel gelezen. In DE afsteken heb je niks met de bekrompen regels hier te maken.

Een lijstje Nederlandse toppers kan ik zo opdreunen. Duitse toppers heb ik geen idee van, dus kan niet verder helpen 😉

😅😅

Hahahahha, oke oke. Dan zal ik hem helpen, @nick_2410 iedereen die ik spreek zegt dat de Scala 100A (of fireball) de dikste bak in F2 is, maaaar SRpyro was ook echt ongekend goed op de passion demo. Je kan haast niet mis gaan

Hoi allemaal,

Ik wil dit jaar voor ongeveer 200 euro aan siervuurwerk halen. Ik woon in amersfoort en wil het liefst het ook ergens in amersfoort kopen. Vorig jaar had ik 1 compound, namelijk de 400 shots total display. Deze beviel erg goed. Nu wil ik graag weer zoiets. Wat raden jullie aan? Of zeg je, je kan beter losse cakes/compounds halen want dan heb je echt meer vuurwerk voor je geld?

Ik hoop dat jullie deze vuurwerk amateur kunnen helpen

Alvast dank

Hoi allemaal,

Ik wil dit jaar voor ongeveer 200 euro aan siervuurwerk halen. Ik woon in amersfoort en wil het liefst het ook ergens in amersfoort kopen. Vorig jaar had ik 1 compound, namelijk de 400 shots total display. Deze beviel erg goed. Nu wil ik graag weer zoiets. Wat raden jullie aan? Of zeg je, je kan beter losse cakes/compounds halen want dan heb je echt meer vuurwerk voor je geld?

Alvast dank
Het ding is vuurwerk is duur en 200 euro is niet heel veel vooral voor deze tijd van het jaar.

Welke regio zit je dan kan ik even wat kijken

en wat vind je zelf belangrijk gewoon om 12 uur met een mooi blok staan en daarvoor nog een paar losse cakes of het liefts zoveel mogelijk kunnen aansteken?

Hoi allemaal,

Alvast dank

Riezebos Amersfoort & Vathorst zou ik dan kijken.

Je was tevreden over de 400, wellicht dan dit jaar de 300?
Ik vind hem voor December nog redelijk geprijsd ook bij Riezebos: https://vuurwerkriezebos.nl/artikel/300-shots-ultimate-mixed-display-300-shots-20-mm

En dan kun je nog wat potjes en/of kleine items erbij halen.

Hoi allemaal,

Alvast dank
Ik weet wel een aantal leuke compounds rond de €100-120, dan kun je er twee nemen.. maar dan red je denk ik niet de lengte en de hoeveelheid shots van de total display. Dus het is maar net wat je wilt, denk ik?

Riezebos Amersfoort & Vathorst zou ik dan kijken.

Je was tevreden over de 400, wellicht dan dit jaar de 300?
Ik vind hem voor December nog redelijk geprijsd ook bij Riezebos: https://vuurwerkriezebos.nl/artikel/300-shots-ultimate-mixed-display-300-shots-20-mm

En dan kun je nog wat potjes en/of kleine items erbij halen.
De 300 komt idd ook vaak als winnaar uit de bus wanneer deze met de 400 vergeleken wordt. Prijs van Atlantis Lion waar ik persoonlijk wel naar uitkijk is ook nog redelijk daar: https://vuurwerkriezebos.nl/artikel/atlantis-44-shots maar kijk ook erg uit naar de The Sage Continues https://vuurwerkriezebos.nl/artikel/the-saga-continues-144-shots

Hoi allemaal,

Alvast dank

Check anders de Furious cakes vam Vathorst die zijn deze tijd nog wel betaalbaar. En als je er 3-4 achter zet als cakebox, heb je nog best een mooie cakebox

Sta voor een keuze wil nog een grotere bak, zit nu te twijfelen.... Big x massive Willows of de nieuwe colorful Kingpin van Rubro, ziet er op film redelijk goed uit.

Vuurvrienden

Alvast bedankt
Dan haal je ze toch bij pyromega?

Allen. Budget rond de 500,- Ik heb al twee jaar de TDS400 en die koop ik weer, want gewoon een tof ding. Hou ik ruwweg 350,- over. Daar wil ik twee compounds voor. Maar één van die twee wil ik wel met veel afwisseling in kleur en effecten hebben. Iemand tips???

Back
Bovenaan