Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Ik weet niet of je weleens in België komt, Loots heeft de twillight van wolff voor een leuke prijs staan (weet alleen niet of het de oude met spinners betreft)
2 brothers van china red die heeft ze ook nog op het eind.
En is gek genoeg nog verkrijgbaar ook her en der.

Ik twijfel tussen de W-triple layer, hardcore helium of de imperial stars flowerbed. Iemand suggesties?
Hardcore helium is echt rammen. Gruwelijke bak.

W-triple later kan ik je niks over vertellen.

Imperial stars is wel anders dan dit. Dus zou als je een rambak wilt voor de helium gaan. Wel snel voorbij.

W triple layer en hardcore helium zijn de wat bekendere toppers. De HH heb ik zelf besteld voor in mn show daar ik 'm om los te schieten te duur en te snel vind. De w triple layer kun je wat langer van genieten en heeft ook een lekker afschietgeluid bij elke serie die hij schiet. De imperial stars heb ik net beeldmateriaal van terug moeten kijken, kende ik niet. Naar wat ik zo kan beoordelen zijn de effecten wel echt windgevoelig en lijkt de burst niet geweldig hard te zijn.

Ik twijfel tussen de W-triple layer, hardcore helium of de imperial stars flowerbed. Iemand suggesties?
Hardcore Helium is lekker rammen maar wel snel klaar, W-triple layer is altijd een heerlijke bak en daar heb je net iets langer plezier van. Imperial Stars zou nooit mijn keuze zijn.

iemand een idee wat ik voor 20 euro bij intratuin kan halen. ik wil graag een slof cucarachas halen alleen het minimum order bedrag is 30 euro. weet nog iemand wat leuks voor erbij?

Full assault. Bewezen beuker.
Probleem is alleen dattie gekooid was.
Ja dat waar, ik had gehoord dat wolf geen kooiloze varianten uitbrengen. Dus als het verbod er komt gaat die waarschijnlijk niet door.

Ook vind ik de opbouw en de effecten van de saga wat mooier, maar precies wat jij zegt full assault is wel bewezen.

TIs voor ieder anders natuurlijk maar 'stel' dit wordt idd de laatste keer zou ik liever een bewezen beuker hebben geschoten.

Aan de andere kant, de blitzbomber was vorig jaar al de verassing van het jaar én toen al kooiloos. Bijna hetzelfde als de saga. Ook een optie natuurlijk :thumbup:

Back
Bovenaan