Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Als je het mij vraagt is het goeie spul bij CR verleden tijd en wat er voor in de plaats is gekomen is ronduit teleurstellend. Ik zou dus zeker naar een ander merk kijken.
Je was me voor met dit te reageren. China Red is kooiloos echt flut. Kijkend naar de producten die afgelopen weekend in Vianen zijn geschoten, zou ik eerder naar een van de compounds van wolff of magnum uitwijken.

als iemand iets weet wat in de buurt komt van die CR dingen qua effecten,laat het vooral weten,dan ga ik er met alle plezier voor zitten om het te bekijken :thumbup:

als iemand iets weet wat in de buurt komt van die CR dingen qua effecten,laat het vooral weten,dan ga ik er met alle plezier voor zitten om het te bekijken :thumbup:
Ik denk dat niets te vergelijken is met hetgene wat jij zegt. Als je precies dezelfde opbouw en dezelfde volgorde wilt, dan moet je het zeker bestellen. Vooral bestellen wat je zelf echt graag in je straat wilt zien. Ik vond zelf de Tarantula van Wolff en de Golden Tower er enorm uitspringen op video. Ook de fontein > cake van Magnum vond ik erg sterk.

Ik zou eens kijken naar:
Pyroshow Grand Final (Rubro)
Extreme Mixed Caliber (Broekhoff)
Eclipse of Roar (Wolff)
Heaven Inside (Hello)
Amazing Rainbow (Hello)

Niet dezelfde effecten, opbouw, etc maar wel een beetje met hetzelfde idee en kwalitatief veel beter dan wat CR nu te bieden heeft.

Als je het mij vraagt is het goeie spul bij CR verleden tijd en wat er voor in de plaats is gekomen is ronduit teleurstellend. Ik zou dus zeker naar een ander merk kijken.
China Red stond tot een tijd geleden bekend als goed en prestigieus vuurwerk net zoals de Diamond Collection verder terug. Blijkbaar aan alle kanten ingehaald door andere merken. Geen idee wat de reden is.

China Red stond tot een tijd geleden bekend als goed en prestigieus vuurwerk net zoals de Diamond Collection verder terug. Blijkbaar aan alle kanten ingehaald door andere merken. Geen idee wat de reden is.
Denk dat het niet zozeer ingehaald is, China Red is vorig jaar al (bijna) volledig op de kooiloze tour gegaan, daar kwam dus niet veel soeps uit.

De collectie begint al aardig vorm te krijgen.
Ik ben echter nog op zoek naar leuke compound met spinner effect (crash box al paar keer gehad)
Tevens nog naar mooie waaier die het liefst snel gaat en de rijen all at once schiet.

Ik ben echter nog op zoek naar leuke compound met spinner effect (crash box al paar keer gehad)
Tevens nog naar mooie waaier die het liefst snel gaat en de rijen all at once schiet.
Tailgate fan is wel echt een uniek stukje vuurwerk. Of Something Different, ook een indrukwekkende waaier.

Riakeo Massive.
VOLT! Scuba.
Futurism Future Aurora.
Wolff Turning Boom.
Wolff Crazy Cyclone.
Wolff Swirling Thunder.
Wolff Twister.
Oriental Fireworks Temple Twirl.

Back
Bovenaan