Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Hi mensen,

Ik kom er niet uit. Ik hou zelf altijd van zowel sierlijk als rammen. Ook vind ik het altijd leuk om tussendoor wat kleiner spul te stoken (monster ride etc) en wil ik er eigenlijk altijd min. 1 30mm cake bij. Voor sierlijk vind ik hele grote gouden palmen altijd fantastisch en ook rode effecten vind ik mooi (oude pangu boxen).
Ik bestel het liefst bij één leverancier vanwege het gemak, of het moet bij elkaar liggen. Vuurwerk outlet gelderland is momenteel voor mij het dichtsbij en heb de volgende selectie:
1. 400sh total display (ram);
2. Dragns glow 60sh (mooie rode effecten + palm);
3. Monster ride (altijd goed voor tussendoor);
4. Atmosphere (nog twijfel) ;
5. Secret salute (ram);
6. Toxic;
7. Screaming one;
8. Electrick;
9. Cosmic Fury.

Eerlijke mening over andere keuzes hoor ik graag. Totaal budget is +- €350-€400.-
Ben in ieder geval nog niet tevreden en twijfel nog over de atmosphere. Ik wil eigenlijk afsluiten met een 'unieke' cake/compound. Al gedacht aan de rebel2.0 maar die vind ik vrij duur bij Vuurw outlet gelderland. Een alternatief voor de 400sh kan ook, die heb ik vorig jaar ook aan het eind van de avond geschoten. Was wel een succes, maar een andere uniekere rambak is ook tof.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Laatst bewerkt:
Hi mensen,

Ik kom er niet uit. Ik hou zelf altijd van zowel sierlijk als rammen. Ook vind ik het altijd leuk om tussendoor wat kleiner spul te stoken (monster ride etc) en wil ik er eigenlijk altijd min. 1 30mm cake bij. Voor sierlijk vind ik hele grote gouden palmen altijd fantastisch en ook rode effecten vind ik mooi (oude pangu boxen).
Ik bestel het liefst bij één leverancier vanwege het gemak, of het moet bij elkaar liggen. Vuurwerk outlet gelderland is momenteel voor mij het dichtsbij en heb de volgende selectie:
1. 400sh total display (ram);
2. Dragns glow 60sh (mooie rode effecten + palm);
3. Monster ride (altijd goed voor tussendoor);
4. Atmosphere (nog twijfel) ;
5. Secret salute (ram);
6. Toxic;
7. Screaming one;
8. Electrick;
9. Cosmic Fury.

Eerlijke mening over andere keuzes hoor ik graag. Totaal budget is +- €350-€400.-
Ben in ieder geval nog niet tevreden en twijfel nog over de atmosphere. Ik wil eigenlijk afsluiten met een 'unieke' cake/compound. Al gedacht aan de rebel2.0 maar die vind ik vrij duur bij Vuurw outlet gelderland. Een alternatief voor de 400sh kan ook, die heb ik vorig jaar ook aan het eind van de avond geschoten. Was wel een succes, maar een andere uniekere rambak is ook tof.

Alvast bedankt voor het meedenken!

1. Om te beginnen zou ik mailen welke batch 400 TDS ze hebben en als dat de slechte is gaan voor de 300 UMD.
2. Prima keuze, gewoon lekker erbij nemen past bij wat je leuk vind.
3. Monster Ride geef je zelf al aan, voor dat geld altijd goed voor tussendoor.
4. Deze: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/atmosphere.1796164/ ? Dan mooi ding en erbij voor een goede prijs.
5. Niet mijn ding, als je een knalpotje wil zijn er zat betere keuzes in mijn ogen. (Delicious Thunder / X-Treme)
6. Mooi, gewoon erbij.
7. Alleen als je dit leuk vind, anders zou ik het niet kopen.
8. Zonde van je geld kan je beter nog een extra Monster Ride nemen ofzo.
9. Op beeld mooi, maar ja nieuwe pot dus blijft een gok.

Waar je wil bestellen staat de Hardcore Helium voor een redelijke prijs, die zou ik overwegen.
Misschien nog de Rebel 2.0 als scream box.

Succes met de keuze. :thumbsup:

Mensen nog suggesties voor goede fluit batterijen/compounds die in de redelijke prijsklasse liggen om per veel te schieten? Mag in NL maar ook DE.

Mensen nog suggesties voor goede fluit batterijen/compounds die in de redelijke prijsklasse liggen om per veel te schieten? Mag in NL maar ook DE.
Betaalbare cakes om met veel te schieten zijn er zeker, de Return of the Phoenix en Scream Battery lenen zich daar uitstekend voor. Goedkope compounds met fluit zijn er volgens mij niet. De 75sh Triplex TXB265 is wel rond de 90 Euro te krijgen (DE), die is goed en betaalbaar.

ROTP is bekend uiteraard, Scream is me te traag. Triplex heeft ook nog een losse cake, maar al gauw 32,50 de stuk minimaal. Miaschien toch maar ouderwets naar de ROTP per karton.

In DE heb je ook nog de Donnerschwinge van Draco met die typische whistle uit de Whistle Palms, Waaier + 25mm salute voor rond de 40,-. Startrade heeft de Whistleblower voor 34,- of Wildnight van SR ook voor 34,- beide 25 shots.

Puur enkel fluit is de rotp wel het goedkoopst.

Bestaan er color Pearls van meer dan 96 shots per cake? En zit er veel verschil tussen de verschillende merken? Zoek nog naar dat soort budget cakes met kometen.

PLEASURE DOME China Red
Wipe Out China Red
MAGIC IN THE AIR China Red (deze is hier in de buurt niet meer verkrijgbaar zover ik weet,in ambacht zowiezo niet)

Bij bovenstaande is de vraag aan jullie,zijn er alternatieven voor ,welke zijn dat en waar kan ik die vinden ??

Een andere vraag,zijn er nog speciale bakken met spinners b.v. die de aandacht verdienen en een beetje "lief" geprijst zijn ?

Ik merk aan mezelf dat ik nu wel is wat apartere dingen wil,dan de standaard dingen.

Alvast dank voor de tips,hulp en info.
Iemand nog suggestie's ??

De keus voor die bakken van CR is vanwege wat er uitkomt en de volgorde waarin het eruit komt.
Bij de pleasure dome is het ook vanwege het eind.

Bij de wipe out is het de gouden en zilveren palmen en de crackling

Die magic in the air,dat is voor mij een nostalgisch dingetje,maar die is er niet meer en een plaatsvervanger is er geloof ik niet die doet wat de originel deed.

Back
Bovenaan