Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Dan roep je je ma of buurvrouw of wie dan ook wie er geen verstand van heeft, laat het productiefilmpje zien en vraagt: is deze mooi?

Mijn vriendin zegt altijd dat ze alles wel mooi vind, en geen verschil zien tussen verschillende boxen :p

Dan koop jij dus alle boxen, opgelost. :thumbsup:

Mijn vrouw zegt sinds ik deze tactiek gebruik op alles nee... sowieso heeft zij weinig zin om medio mei een vuurwerkfilmpje te kijken

Dan zeg jij de volgende keer nee als ze weer eens een foto/video laat zien van die nieuwe jas / tas / schoenen, etc.

Moet je is kijken hoe snel ze meedraaien met je vuurwerk filmpjes hahaha.

Allereerst tof dat je dit forum hebt gevonden. Welkom!

De vraag die je stelt zou voor mij makkelijk te beantwoorden zijn, maar wellicht denk jij hier anders over...

Ik zou in ieder geval Pangu links laten liggen. Pangu is Pangu niet meer. Zijn overgenomen door GBV. GBV staat nou niet echt bekend om hoog kwalitatieve producten, zeker niet in vergelijking met Riakeo. En gezien je maar één keer kunt kiezen voor €100... speel je duizend procent meer op safe met de onderstaande producten:

De 4 producten die jij noemt zou je kunnen kopen... maar om binnen je budget te blijven zal je keuzes moeten maken en een combinatie van 3 moeten kiezen.

- Riakeo 500 €29.95 (23 shots)
- Riakeo Cupido €44.95 (20 shots)
- Riakeo Outburst €34.95 (23 shots)
- Riakeo Toxic €34,95 (25 shots)

Persoonlijk zou ik zeggen: 500, Cupido, Toxic. Zit je op 68 shots en €110, maar dan heb je 3 losse cakes... je kan 3x een lontje aansteken en 3x genieten van mooi kwalitatief hoog vuurwerk, maar dat is het dan ook.

Kies je voor een:
- Blitzbomber; of
- Exclusive Funky Town; of
- The Saga Continues

Dan heb je 144 shots bij de laatste 2 boxen (een ruime verdubbeling van 68 shots!!) En veel meer een show element met een opbouw naar een spectaculaire finale.

Persoonlijk zou ik 200% zeker voor de Exclusive Funky Town of The Saga Continues kiezen (beide zijn overigens hetzelfde) en te krijgen voor €90-€120. Als je 'm voor €90 kunt vinden zou ik er óók nog een Riakeo 500 bij nemen als je budget het toe laat.

Succes bij je keuze!

Welke compound zou je kiezen voor 90-120 euro?
- Exclusive Funky Town
- The Saga Continues
- Transbomber
- Blitz bomber
- ..........?

Laatst bewerkt:
Welke compound zou je kiezen voor +/- 120 euro?
- Exclusive Funky Town
- The Saga Continues
- Transbomber
- Blitz bomber
- ..........?
Denk miss kan je de magnum - ultimate city trip voor dat geld vinden. Cake box van 6 goeie beukers. Anders zou ik wolff - centurion en een pyro 5 set nemen. Zitje totaal op +-€100,-

Hahahahaha herkenbaar. Maar als ze dan zegt: “zo die is wel gaaf”, dan weet ze ook gelijk dat ik van die kleine twinkelingen in mijn ogen krijg.
Jouw vrouw denkt dat ik 1 of andere idioot ben die teveel geld heeft aangezien jij zegt dat meer dan de helft van jouw vuurwerk zogenaamd door mij ingekocht is. engerd.

Half uurtje rijden: https://www.bredavuurwerk.nl/artikel/the-saga-continues

En zeer scherp geprijsd!

Maar is maar 1 lontje zoals aangegeven, dus het is echt heel erg persoonlijk wat je wilt.
Ook ben je al laat in het jaar voor de echte goede prijzen...

Tevens is The Saga Continues een nieuwe doos, dus over de kwaliteit is nog niks te zeggen.

Pak je een Blitzbomber, die heeft zichzelf bewezen.

Er is gewoon zoveel keuze, dat het veelal op persoonlijke smaak uitkomt.

Er staat bijvoorbeeld in Breda ook een Rocket Rhapsody voor € 70,- en dan kan je nog een Philadelphia Spitters voor € 32,50 erbij doen.
Dan ben je € 2,50 over budget maar heb je wel bewezen doosjes, of je ze mooi vind is uiteraard aan jezelf.

En wil je meerdere shapes, of vind je i-shape prima?

Kortom, het is heel moeilijk tot een persoonlijk advies te komen.
Ook niet lullig bedoelt, maar € 100,- in 2025 koop je helaas niet zo veel meer voor.
Niet eens wat betreft de Funke Town/Saga Continues, Argento (Malte) spreekt over een exacte kopie. 100% weten doen we niet... maar daar gaan we wel vanuit gezien het sample filmpje van Magnum online blijft.

De Blitz vond ik vorig jaar persoonlijk té goed. Effecten tot aan de grond. Ik geloof er niet in dat 'ie dit jaar weer zo goed is... dit geldt overigens niet alleen voor deze box... tal van boxen zijn in hun eerste jaar het beste, daarna minder.

Dit is mijn persoonlijke mening. Ik zou voor de Funky town of Saga kiezen. Dan maar een half uurtje rijden of met het OV. Met 1 box moet dat kunnen. In de trein mag het gewoon, maar neem wel het bonnetje (bestel factuur) mee.

Niet eens wat betreft de Funke Town/Saga Continues, Argento (Malte) spreekt over een exacte kopie. 100% weten doen we niet... maar daar gaan we wel vanuit gezien het sample filmpje van Magnum online blijft.

De Blitz vond ik vorig jaar persoonlijk té goed. Effecten tot aan de grond. Ik geloof er niet in dat 'ie dit jaar weer zo goed is... dit geldt overigens niet alleen voor deze box... tal van boxen zijn in hun eerste jaar het beste, daarna minder.

Dit is mijn persoonlijke mening. Ik zou voor de Funky town of Saga kiezen. Dan maar een half uurtje rijden of met het OV. Met 1 box moet dat kunnen. In de trein mag het gewoon, maar neem wel het bonnetje (bestel factuur) mee.

Ik ben het deels met je eens hoor.

Maar The Saga Continues is gewoon een nieuwe box, kopie of niet.
Wel deel ik je mening dat ik ook die zou verkiezen boven de Blitz, maar ik heb dan ook niet een budget van 100 en daar ligt het verschil in keuze denk ik.

Ik denk dat je met beide boxen geen miskoop hebt. :thumbsup:

Ik ben pas net lid geworden van deze crew. Ik moet nog een beetje kijken hoe alles werkt en wat er te doen is, maar ik heb al veel vragen voorbij zien komen die anderen beantwoorden. Dus bij deze: Welke 30 mm compound raden jullie aan? Ik heb niet echt een groot budget dus het liefst van rond de €100.

En anders hele goede 25mm compounds voor max €100

Ik ben pas net lid geworden van deze crew. Ik moet nog een beetje kijken hoe alles werkt en wat er te doen is, maar ik heb al veel vragen voorbij zien komen die anderen beantwoorden. Dus bij deze: Welke 30 mm compound raden jullie aan? Ik heb niet echt een groot budget dus het liefst van rond de €100.

Welkom man! Ligt er maar net aan waar je naar toe wil rijden. Vechtweelde heeft bijvoorbeeld een paar goeie 30 mm compounds voor 115 euro. Vuurwerkwereld Het Westen heeft nog de Mortal (80 shots voor 75 euro) die gevarieerd is. Bij Vuurwerk Orthen vind je bijv. ook de Immortal Gold nog voor 115. Bredavuurwerk zou je ook nog kunnen kijken.

Waarschijnlijk zul je net boven de 100 Euro uitkomen maar in 30mm zijn de Ocean of Lights, Insane Crown Bomber en Temptation Willow goede opties. In 25mm zou je naar de Transbomber of Blitz Bomber kunnen kijken.

Welkom man! Ligt er maar net aan waar je naar toe wil rijden. Vechtweelde heeft bijvoorbeeld een paar goeie 30 mm compounds voor 115 euro. Vuurwerkwereld Het Westen heeft nog de Mortal (80 shots voor 75 euro) die gevarieerd is. Bij Vuurwerk Orthen vind je bijv. ook de Immortal Gold nog voor 115. Bredavuurwerk zou je ook nog kunnen kijken.
thx voor de tip van Bredavuurwerk, denk dat ik daar voor de Special One ga. Een mix van 25 en 30 mm maar is voor mij de beste die alles bevat wat ik wil. Diverse effecten, schietrichtingen en ook nog eens harde burst. Oftewel de beste box van mn collectie!!

Jaren geleden had ik van China Red de Final solution.
(rond 2016)
Nu was ik benieuwd of deze er nog was,maar die blijkt niet meer in het assortiment te zitten.
Weet iemand of er nog een cake/compound is die daar erg op lijkt ?
Alvast bedankt voor de hulp/info.

Back
Bovenaan