Hulp en of inspiratietopic doorlontprojecten / show 2014 / 2015

Scav, Ik zou als ik jou was nog 3 conserto rosso na nr 14 doen om de finale in te luiden, of zelfs al gedeeltelijk wat knalcakes te laten starten. Ik had bij mijn show vier concerto rosso, en dat vond het publiek misschien nog wel het mooiste aan heel de show. Tevens zie je dat de in mijn finale de fluit stopt als de knalcakes beginnen (fluitbakken gingen niet af). Dat vond ik erg jammer, dus als aanrader zou ik zeggen, laat de fluit doorlopen in de finale, met bijvoorbeeld 3x concerto rosso op plaats 15, en na een seconde of 20 de rest van post 15 afknallen!

Op 3.30 min beginnen de concerto rosso's. OP 9.50 min zie je dat de fluit niet doorloopt en er een stilte onstaat. Wat verder trouwens zeker een aanrader is, is met 4x crackling sky fonteinen beginnen zoals ik heb gedaan. Kost maar een euro of 12!

thanks knalgoed, ga ik zeker in gedachten houden...

overigens in de tussentijd een kleine aanvulling geregeld...

3 stuks 3146 - Saturn Missile 100 shots
3 stuks 5045 - Fast Silver Whistling
4 stuks 715 - Whistle Block
3 stuks 6210 - Screaming Rebel

Met die fluitbakken kan je natuurlijk ook wat doen in je finale! Gaat helemaal goed komen met zon mooie lijst!

Ik heb een vraagje en weet ff niet waar ik hem kwijt moet: misschien een apart topic voor maken?
Waar maak jij je doorlontprojecten klaar en waar ben jij met je vuurwerk bezig? Dit ivm met veiligheid en om ervaringen van anderen te horen.
greetzz

Ik sluit mij oudjaar dit jaar af met de cruel traction,

Nu wil ik een spectaculaire finale maken, zat te denken aan dus de cruel traction, dan een fluitcake (ik heb 1 gravity besteld)tegelijk met 3 maal salute cake 1 met nog een finale salvo junior jacks. Wat zouden jullie doen? Kreeg als tip nog de RAW whistler ipv de gravity.

Ik sluit mij oudjaar dit jaar af met de cruel traction,

Nu wil ik een spectaculaire finale maken, zat te denken aan dus de cruel traction, dan een fluitcake (ik heb 1 gravity besteld)tegelijk met 3 maal salute cake 1 met nog een finale salvo junior jacks. Wat zouden jullie doen? Kreeg als tip nog de RAW whistler ipv de gravity.

Zou de Gravity niet doen, daar zit ook sier bij namelijk. Zou als dat kan 1 of 2x de Raw Whistler nemen voor de Salute 1 en Junior Jacks.

Ik heb nog een oude eettafel staan en daar wilde ik dit jaar een doorlontproject van maken.

Het idee tot dusver:

Het intro:
de onderkant volplakken met discoflitsers en grondbloemen, doordat ik alleen de lont vastplak met schilderstape vallen de grondbloemen op de grond waardoor ze verder spinnen. Verder wil ik de onderkant vol plakken met 3 zonnen die tegelijkertijd afgaan. Vervolgens wil ik rechts en links een of 2 fonteinen hebben die schuin naar buiten spuwen. De gehele rand van de tafel wil ik vol plakken met romeinse kaarsen die tegelijkertijd met de fonteinen afgaan.

De Cakes:
Fierce assasin > Fire emblem > Juggling bouncer > Mysterious past > 2 x messier C > 2 x messier B > 3 x Psycho mania > 4 x Deep impact > 3 x Messier C W-shape > Gate of heaven 1 > 3 x messier B W-shape > Gate of heaven 2 > 3 x messier A W-shape > 3 x Hot, hot, hot

De Finale:
3 x Pyro's delight > Crazy kamikaze

Tips over de opbouw, aanpak, eventueel aan te raden cakes en waar deze toe te voegen zijn erg welkom!

Gr

Die saturn missile bakjes zou ik niet in je show doen in mijn ogen doen die dingen afbreuk aan het geheel. :p

Dit is mijn finale project dit jaar:

1X Colorful peony (20 seconden)
2X Colorful peony (20 seconden)
2X Blue fantasy (19 seconden)
2X Flower crown to blue (18 seconden)
2X Flower crackling willow (22 seconden)
2X Golden wave king, blink & leaves (19 seconden)
2X Brocade to color (23 seconden)
2X Brocade finale (19 seconden)
2X Kamuro finale (9 seconden)

Nou wil ik als afsluiter nog 6x de raw whistler gevolgd door 6X ancient knowledge erachter plakken.
Mijn vraag is wat de betere afsluiter is, de kamuro finales, of de ancient whistler?

Ja of combinatie met deze:

https://www.youtube.com/watch?v=KKadJRKfSN8

Alleen is het dan niet echt een mooi rustig stukje.

Een rustmoment is het dan niet, maar voor die paar euro meer kun ook voor de Kylin gaan ja! Rustig beginnen met Silent Trails en dan over naar Kylin.

Ik heb wal wel een combo staan van 1x Red Heat samen met 2x Gate of Heaven 1. Kan dan ook Red Heat schieten gevolgd door 1x Kylin en 2x Gate of Heaven 1. Maar nu dwaal ik af... ;)

Dit is mijn finale project dit jaar:

2X Colorful peony (20 seconden)

Nou wil ik als afsluiter nog 6x de raw whistler gevolgd door 6X ancient knowledge erachter plakken.
Mijn vraag is wat de betere afsluiter is, de kamuro finales, of de ancient whistler?

Ik zou als ik deze producten had wat meer aan een opbouw doen. Ik zou rustig beginnen met 1 voor 1 en eindigen met 4 tegelijk ofzo! Ik zou het zo doen denk ik:

1x Colorfull Peony
1x Colorfull Peony
1x Blue Fantasy
1x Blue Fantasy
2x Golden Wave King, Blink and Leaves (Eventueel omruilen met die hieronder)
2x Flower Crown to Blue (eventueel omruilen met die hierboven)
3x Brocade to Color
3x Kamuro Finale
4x Flower Crackling Willow

Je hebt dan nog wat cakes over om eventueel in de finale te doen! Ik zou wel opletten als je jouw show doet zoals hierboven dat je misschien aan 6 Raw Whistler niet genoeg hebt. Als je in 9 secondes 2 Kamuro Finales wegschiet, dan is die Raw Whistler misschien wel niet zo indrukwekkend als die Kamuro Finale! Overigens een prachtige collectie! Wou dat ik zoiets zou kunnen betalen :wink:

Ik zou als ik deze producten had wat meer aan een opbouw doen. Ik zou rustig beginnen met 1 voor 1 en eindigen met 4 tegelijk ofzo! Ik zou het zo doen denk ik:

1x Colorfull Peony
1x Colorfull Peony
1x Blue Fantasy
1x Blue Fantasy
2x Golden Wave King, Blink and Leaves (Eventueel omruilen met die hieronder)
2x Flower Crown to Blue (eventueel omruilen met die hierboven)
3x Brocade to Color
3x Kamuro Finale
4x Flower Crackling Willow

Je hebt dan nog wat cakes over om eventueel in de finale te doen! Ik zou wel opletten als je jouw show doet zoals hierboven dat je misschien aan 6 Raw Whistler niet genoeg hebt. Als je in 9 secondes 2 Kamuro Finales wegschiet, dan is die Raw Whistler misschien wel niet zo indrukwekkend als die Kamuro Finale! Overigens een prachtige collectie! Wou dat ik zoiets zou kunnen betalen :wink:

Het ergste is dat dit pas de helft van mijn collectie dit jaar is.
Wat betreft de opbouw heb je helemaal gelijk, daar moet ik inderdaad nog aan werken, en je hebt me al leuke ideeën gegeven.

Wat betreft de raw whistlers die misschien niet zo indrukwekkend zijn als de kamuro finales is juist het gedeelte waar ik over zit te piekeren, en de reden waarom ik de post heb aangemaakt.

Kan je niet nog wat Fast Silver Whistlings erbij halen? Zitten er 6 in een karton en zijn echt gigantisch geniaal! Binnen 8 secondes heb je de hele lucht vol met fluiters! Lijkt mij geschikter dan Raw Whistler en denk dat het qua kartonprijs ook redelijk meevalt qua prijs?

hehe, dat was ook mijn idee Willymeuf, Dat is zeker meer geweld dan de RW. En inderdaad per Karton en met een beetje budget heb je dan echt een gekkenhuis finale.
greetzz

Back
Bovenaan