Knalgoedvuurwerk
VWC lid
Scav, Ik zou als ik jou was nog 3 conserto rosso na nr 14 doen om de finale in te luiden, of zelfs al gedeeltelijk wat knalcakes te laten starten. Ik had bij mijn show vier concerto rosso, en dat vond het publiek misschien nog wel het mooiste aan heel de show. Tevens zie je dat de in mijn finale de fluit stopt als de knalcakes beginnen (fluitbakken gingen niet af). Dat vond ik erg jammer, dus als aanrader zou ik zeggen, laat de fluit doorlopen in de finale, met bijvoorbeeld 3x concerto rosso op plaats 15, en na een seconde of 20 de rest van post 15 afknallen!
Op 3.30 min beginnen de concerto rosso's. OP 9.50 min zie je dat de fluit niet doorloopt en er een stilte onstaat. Wat verder trouwens zeker een aanrader is, is met 4x crackling sky fonteinen beginnen zoals ik heb gedaan. Kost maar een euro of 12!
Op 3.30 min beginnen de concerto rosso's. OP 9.50 min zie je dat de fluit niet doorloopt en er een stilte onstaat. Wat verder trouwens zeker een aanrader is, is met 4x crackling sky fonteinen beginnen zoals ik heb gedaan. Kost maar een euro of 12!