Hulp bij showtje o&n / vuurwerk afsteken in Duitsland

Altijd leuk om zoiets te organiseren, daar zal vast wel animo voor zijn aangezien er genoeg Nederlanders naar de buren vluchten waar het allemaal nog niet zo bekrompen is als hier.

Altijd leuk om zoiets te organiseren, daar zal vast wel animo voor zijn aangezien er genoeg Nederlanders naar de buren vluchten waar het allemaal nog niet zo bekrompen is als hier.
5

Voor de voorbereiding en fakkelen heb ik 1 of 2 man nodig en hoop/denk dat dat wel goed gaat komen. Die mensen kunnen mooi meegenieten van de show, begin er ook echt zin in te krijgen!!

Bedankt voor jullie enthousiasme en reacties!
Even voor de duidelijkheid: ik ben niet van plan om er een openbare gelegenheid van te maken. Mss is deze enthousiaste hulpvraag overgekomen als een "open invite"

Ik heb voor nu wss al de hulp gevonden die ik zocht, mocht dit veranderen dan geef ik dat zsm weer aan!

Laatst bewerkt:
Duitse pyro's steken hun vuurwerk vaak af op industrieterreinen of andere afgelegen plekken. In Duitsland ervaren mensen vuurwerk sneller als overlast en wordt er eerder geklaagd. Zoek maar eens op Youtube.

Langs een openbare weg met huizen eromheen? Op een groot grasveld val je mensen denk ik minder lastig dan midden in een dorp?

Er staan daar amper huizen omheen. Bij Raiffeissen voor i.i.g. niks. Grote grasvelden zijn toch vaak weilanden waar je in principe niet mag stoken i.v.m. de dieren in Grafschaft Bentheim. Duitsers stoken vaak op parkeerplaatsen voor supermarkten etc. Of bedrijventerrein.

Mijn idee is sws om buiten de bebouwde kom, op een beetje afgelegen plek te schieten. Dan kan ik er zelf rustig van genieten zonder al te veel overlast te veroorzaken voor de omgeving.

Vuurwerk kopen en afsteken is gewoon legaal, dus als het een beetje netjes wordt gedaan allemaal zie ik er het probleem niet van in. Iemand mag best een andere mening daarover hebben, we leven in een vrije wereld. Einde verhaal, over en uit.

Back
Bovenaan