Huisman Vuurwerk

Zoooooo gister weer de grootste bestelling gehaald bij de heren van Huisman. Snel aan de beurt. Alles gecheckt en alles zat erin wat besteld was. Op 2 x de Gold Control na. Dit is ook weer netjes opgelost via de mail.

Kortom top service weer van jullie kant. Mooi om te zien dat geren en gevlieg om iedereen weer tevreden te stellen.

Ik zeg tot volgend jaar.

Gr Dennis

top geregeld! En prima keuze om het zo te doen, man man man wat een bestellingen gingen daar de deur uit whahahaha.
Het is een prachtige zaak waar plezier en structuur samenkomen.

Ik zeg idem, tot volgend jaar.
Hans

Mooi gezegd ummagumma.

Bedankt Huisman! Via de telefoon een 2-tal te ruilen producten afgesproken. Dat is niet helemaal goed doorgekomen waardoor ik in eerste instantie alsnog de niet gewenste producten kreeg. Werd ter plekke netjes opgelost door Gizmo. Met een extra'tje om het goed te maken.

Het blijft een leuke winkel met een mooi assortiment en goede prijzen. Leuk om te zien hoe alle freaks karren vol vuurwerk naar hun auto's rijden haha.

Tot volgend jaar!

Zo mijn bestelling vandaag ook opgehaald. Wat een fijne winkel is Huisman. Personeel staat continu voor je klaar bij vragen of problemen.

De hele bestelling gecontroleerd behalve de GOE2.0. Achteraf bleken dit allemaal dezelfde cakes(01) te zijn. Even gebeld met "Theo" en kon ze probleemloos om komen ruilen. Eenmaal daar omgewisseld kreeg ik voor t ongemak nog een leuke cake erbij.

Ben inmiddels alweer 5 jaar klant en volgend jaar komen we gewoon weer terug!

Huisman bedankt voor de topservice!

Laatst bewerkt:
Na bijna een rit van meer dan 2 uur Bij Huisman aangekomen! Was ff zoeken naar parkeerplekje in het centrum, de winkel gelukkig snel gevonden, mijn afhaaltijd stond op half 4 en ik was er al om 2 uur vanwege het snelle afhalen bij andere winkels. Maar spullen werden meteen gepakt, 1 cake was er niet, de Zena cake nr. Daar nog een vervanger voor gekregen, de Geisha Silver Sucks, echt een hele mooie winkel, met goed personeel. Koffie en Oliebollen waren heerlijk. Als ik in de buurt zou wonen zou ik daar alles bestellen :D

Showroom van Huisman!
attachment.php

attachment.php

attachment.php

Bestelling:

attachment.php

Op weg weer naar huis:

attachment.php

gisteren geweest, gelachen met het personeel en goed verzorg met drinken en eten.
enigste minpunt is eigenlijk dat de muziek ging piepen en het vrouwje bij de deur haar nummer niet wou geven!
2 woorden: GEWELDIGE WINKEL!

Suggesties?

Suggesties?

Bij Huisman Vuurwerk is alles weer netjes opgeruimd en opgeborgen voor het volgende seizoen, maar dat betekent niet dat we nu niets meer doen. Sterker nog: we zijn alweer begonnen met de voorbereidingen op het volgende seizoen!

De eerste gesprekken zijn alweer geweest en de eerste beurs staat voor eind volgende week op de agenda. En daarom de vraag: heb je nog suggesties voor nieuwe artikelen?

En dan vooral bepaalde effecten, kleuren, combinaties van effecten, enz. die je eventueel mist of zelf mee in gedachten loopt. Het kan zijn dat je dat in een artikel hebt gezien dat wij niet verkopen, maar het kan ook zijn dat je dit gewoon zelf een gaaf idee lijkt waar je mee rond loopt. Laat het ons weten!

Dan gaan wij kijken of we wat kunnen met die suggestie en wie weet heb jij dan straks bij kunnen dragen aan de ontwikkeling van een nieuw artikel. Dat laten we dan natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan...

We zijn benieuwd, kom maar op met jullie suggesties en ideeën!!

Bij Huisman Vuurwerk is alles weer netjes opgeruimd en opgeborgen voor het volgende seizoen, maar dat betekent niet dat we nu niets meer doen. Sterker nog: we zijn alweer begonnen met de voorbereidingen op het volgende seizoen!

De eerste gesprekken zijn alweer geweest en de eerste beurs staat voor eind volgende week op de agenda. En daarom de vraag: heb je nog suggesties voor nieuwe artikelen?

En dan vooral bepaalde effecten, kleuren, combinaties van effecten, enz. die je eventueel mist of zelf mee in gedachten loopt. Het kan zijn dat je dat in een artikel hebt gezien dat wij niet verkopen, maar het kan ook zijn dat je dit gewoon zelf een gaaf idee lijkt waar je mee rond loopt. Laat het ons weten!

Dan gaan wij kijken of we wat kunnen met die suggestie en wie weet heb jij dan straks bij kunnen dragen aan de ontwikkeling van een nieuw artikel. Dat laten we dan natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan...

We zijn benieuwd, kom maar op met jullie suggesties en ideeën!!

Helemaal niemand die ideeën, suggesties of wensen heeft? Kan het mij eigenlijk niet voorstellen!!

Je zoekt neem ik aan iets voor het grote publiek?

Zelf zou ik wel een box willen hebben waar meerdere aparte effecten in verwerkt zitten, als rustmoment tijdens de show.
Hummers, moving stars, gogetter, falling leaves, crossette

Denk alleen dat dit meer een niche product zal zijn :(

Goede all at once knalcakes. Volgens mij is de secret salvo de enige die jullie in het assortiment hebben.

En natuurlijk zou het top zijn als er ook pangu verkocht werd :D

Edit: moet ik natuurlijk wel bij vermelden dat het probleem wat betreft de finale editie van de delicious thunder bij rubro ligt.

Je zoekt neem ik aan iets voor het grote publiek?

Zelf zou ik wel een box willen hebben waar meerdere aparte effecten in verwerkt zitten, als rustmoment tijdens de show.
Hummers, moving stars, gogetter, falling leaves, crossette

Denk alleen dat dit meer een niche product zal zijn :(

Bedankt voor de suggestie! Mag voor zowel de liefhebber als brede publiek zijn. We nemen jouw suggestie zeker mee!

Goede all at once knalcakes. Volgens mij is de secret salvo de enige die jullie in het assortiment hebben.

En natuurlijk zou het top zijn als er ook pangu verkocht werd :D

Edit: moet ik natuurlijk wel bij vermelden dat het probleem wat betreft de finale editie van de delicious thunder bij rubro ligt.

Bedankt voor de suggestie! Hou er maar rekening mee dat er nog maar weinig All at Once met salutes en/of nieuwe knalartikelen zullen worden ontwikkeld. De ondernemersrisico's i.v.m. afkeur door overschrijding DB's is simpelweg te groot. Meerdere importeurs hebben ons dat al aangegeven. Maar we zullen het in ieder geval meenemen, je weet maar nooit!

Gewoon enkele effecten per schot zodat ze maximaal afgeladen kunnen zijn.
Bijna vergeten zeldzaam geworden effecten zoals simpele goed gevulde en mooi ronde peony's. Mooie weinig gebruikte kleuren zoals aqua of oranje. Of kleur combinaties zoals je ze eerder zag zoals paars met groen. Denk dat het ook wel mooi zou zijn als er meer effecten vanuit het pro worden overgenomen zoals bijvoorbeeld een mooie colorchange of een half/half peony. Of cakeboxen maar dan zelf samen te stellen met verschillende cakes. Zodat je zelf de effecten en kleuren en dergelijke kan bepalen.als losse koppelcakes te koop zeg maar.

Niet allemaal makkelijk uit te voeren maar ideeen genoeg:D

Wat MsvD zegt inderdaad. Brocade met blink is bijv een mooie combinatie. Maar een cake met brocade mine to brocade crown bijvoorbeeld is redelijk zeldzaam en zo nog vele effecten. Terwijl dat juist zo mooi is in een show aangezien je dan zelf kan combineren.

Een waaier ala Kamuro Night (Pyrostar BE) maar dan een soort van Bloody Sky Versie?

Dus:
1-Rood naar crackling chry (waaier, rustig tempo)
2-Rood naar crackling chry (waaier, snel(ler) tempo)
3-Zelfde als rij 2
4-W-Shape met in het midden crackling chry en aan de buitenkanten van die chry willows
5-Zelfde als rij 4
6-At once rood naar crackling chry (waaier)

Zie het al helemaal voor me :bonk:
Lijkt me zo gaaf

Hoi huisman nog erg stil rondom jullie. Wanneer gaat de freaksite naar verwachting open. Neem aan ergens rond eind september. :)

Heel erg simpel, een box met enkel peonys 30mm, met spinning tails. Per cake elke schot dezelfde kleur met een lekker tempo. Laatste cake als finale alle gebruikte kleuren door elkaar heen drukken in een hoog tempo. Kan niet anders dan een topper worden :wink:.

Back
Bovenaan