Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij Huisman Vuurwerk is alles weer netjes opgeruimd en opgeborgen voor het volgende seizoen, maar dat betekent niet dat we nu niets meer doen. Sterker nog: we zijn alweer begonnen met de voorbereidingen op het volgende seizoen!
De eerste gesprekken zijn alweer geweest en de eerste beurs staat voor eind volgende week op de agenda. En daarom de vraag: heb je nog suggesties voor nieuwe artikelen?
En dan vooral bepaalde effecten, kleuren, combinaties van effecten, enz. die je eventueel mist of zelf mee in gedachten loopt. Het kan zijn dat je dat in een artikel hebt gezien dat wij niet verkopen, maar het kan ook zijn dat je dit gewoon zelf een gaaf idee lijkt waar je mee rond loopt. Laat het ons weten!
Dan gaan wij kijken of we wat kunnen met die suggestie en wie weet heb jij dan straks bij kunnen dragen aan de ontwikkeling van een nieuw artikel. Dat laten we dan natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan...
We zijn benieuwd, kom maar op met jullie suggesties en ideeën!!
Je zoekt neem ik aan iets voor het grote publiek?
Zelf zou ik wel een box willen hebben waar meerdere aparte effecten in verwerkt zitten, als rustmoment tijdens de show.
Hummers, moving stars, gogetter, falling leaves, crossette
Denk alleen dat dit meer een niche product zal zijn :(
Goede all at once knalcakes. Volgens mij is de secret salvo de enige die jullie in het assortiment hebben.
En natuurlijk zou het top zijn als er ook pangu verkocht werd
Edit: moet ik natuurlijk wel bij vermelden dat het probleem wat betreft de finale editie van de delicious thunder bij rubro ligt.