Huisman Vuurwerk

Komen de weekaanbiedingen ook nog terug, zoals voorgaande jaren ?
En tot wanneer zijn de openingsaanbiedingen geldig ?

Erg interessant allemaal! Zijn deze bestellingen nog gebonden aan speciale afhaaltijden of kunnen deze gewoon afgehaald worden op de "normale verkoopdagen" ?

Je kunt "gewoon" een eigen Afhaaldag en -tijd kiezen in het bestel- en betaalproces. Dus geen verplichte nachtritten... :wink:

Komen de weekaanbiedingen ook nog terug, zoals voorgaande jaren ?
En tot wanneer zijn de openingsaanbiedingen geldig ?

Als er nog voldoende voorraad is gaan we zeker weer iets doen met Weekaanbiedingen, zoals gebruikelijk zullen we daar dan rond dan eind september/begin oktober mee starten. Ook voor de Openingsaanbiedingen geldt dezelfde insteek als voorheen: ze lopen tot eind september, maar belangrijker nog, zolang de voorraad strekt!!

Beste Gizmo75, ook dit jaar ben ik weer van plan om bij jullie te bestellen.
Daar er mooie producten tussen zitten van de geisha cakes vroeg ik mij af of jullie nog een selectie maken van de allernieuwste producten van deze lijn? Deze zijn net op vwc en zie dat daar misschien wel wat potentiële kanjers tussen kunnen zitten!

Beste Gizmo75, ook dit jaar ben ik weer van plan om bij jullie te bestellen.
Daar er mooie producten tussen zitten van de geisha cakes vroeg ik mij af of jullie nog een selectie maken van de allernieuwste producten van deze lijn? Deze zijn net op vwc en zie dat daar misschien wel wat potentiële kanjers tussen kunnen zitten!

Top om te horen dat je er ook dit jaar weer bij bent sjopies! Gisteravond waren wij natuurlijk aanwezig bij de Vuurwerkmania Demo en daar hebben we de meeste nieuwe, en bestaande, toppers al voorbij zien komen. Binnenkort zitten we met Vuurwerkmania aan tafel om e.e.a. te bespreken. Zodra er nieuws is melden we dit natuurlijk meteen!!

Er was vanochtend een kleine hick-up op de site maar die is inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden via de mail en telefoon!!

We hebben deze week weer een Nieuwsbrief uitgestuurd, met aandacht voor o.a.:

- De Huisman Vuurwerk Freak-actie
- Een update over de situatie rondom ZENA NL
- Onze bezoeken aan de Winkeliersdemo's
- Nieuwe Rubro-artikelen die inmiddels online staan
- Samenvoegen van meerdere bestellingen
- Onze Facebook-actie
- En nog veel meer...

Meer info over onze Freak-actie vind je hier: Freak-actie Huisman Vuurwerk 2015

Wil jij ook als eerste het laatste nieuws, info, aanbiedingen, enz. ontvangen meld je dan aan voor onze Nieuwsbrief via https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

We hebben deze week weer een Nieuwsbrief uitgestuurd, met aandacht voor o.a.:

- Onze bezoeken aan de Winkeliersdemo's
- Nieuwe Rubro-artikelen die inmiddels online staan
- Samenvoegen van meerdere bestellingen
- Onze Facebook-actie
- En nog veel meer...

Wil jij ook als eerste het laatste nieuws, info, aanbiedingen, enz. ontvangen meld je dan aan voor onze Nieuwsbrief via https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Ondanks dat ik op de site ingeschreven sta voor de nieuwsbrief heb ik 'm niet ontvangen. Zou deze nog een keer verstuurd kunnen worden?

Ondanks dat ik op de site ingeschreven sta voor de nieuwsbrief heb ik 'm niet ontvangen. Zou deze nog een keer verstuurd kunnen worden?

Dat is vervelend... Dan kunnen er een paar dingen aan de hand zijn:

- We hebben geen juist mailadres van je (bij jou wel het geval volgens mij). Controleer het mailadres dat vermeld staat in Mijn Gegevens van jouw account op Huismanvuurwerk.nl
- De nieuwsbrief blijft hangen in de SPAM/Ongewenst-box van óf je provider óf je lokale mailprogramma. Vooral Gmail-gebruikers schijnen hier regelmatig last van te hebben. Controleer a.u.b. je SPAM/Ongewenst-box(en).
- Misschien heb je een nieuw of ander mailadres gekregen sinds jouw registratie voor de nieuwsbrief en/of Huisman-account? Voor het versturen van de Nieuwsbrieven maken we gebruik van een extern systeem. Er zit 1 manco aan dit systeem: als een mailadres op de Huisman-website wordt aangepast in een bestaand account, wordt het mailadres in het externe Nieuwsbrief-systeem niet automatisch aangepast. Ga naar jouw account op de Huisman-site, meld je daar eerst af voor de Nieuwsbrief. Klik op Verder. Voeg je nieuwe mailadres toe en meld je opnieuw aan voor de Nieuwsbrief.
- Als laatste optie: meld je a.u.b. een keer af en vervolgens weer aan voor de Nieuwsbrief

Als bovenstaande niet werkt of geen oplossing biedt, stuur dan a.u.b. een mail naar [email protected] zodat we e.e.a. even uit kunnen zoeken. Alvast bedankt!

NEWSFLASH
LET OP: de huidige aanbiedingen van Huisman Vuurwerk op boxen van Royal Fireworks lopen nog tot a.s. woensdag 23-09 20.00u. Daarna worden de Adviesprijzen weer aangehouden. Dat geldt voor alle aanbiedingen op de Royal-boxen dus ook de Openingsaanbieding e.d. Ga naar https://www.huismanvuurwerk.nl/royal-fireworks en sla nog snel je slag nu het nog kan en vergeet niet de code van de Freak-actie in te vullen anders stijgt je korting niet mee!!

Nog even een herinnering dat de huidige aanbiedingen op de Royal-boxen Fireworks nog tot vanavond 20.00u gelden. Daarna worden de Adviesprijzen weer aangehouden. Dat geldt voor alle aanbiedingen op de Royal-boxen dus ook de Openingsaanbieding e.d. Ga naar https://www.huismanvuurwerk.nl/royal-fireworks en sla nog snel je slag nu het nog kan en vergeet niet de code van de Freak-actie in te vullen anders stijgt je korting niet mee!!

Gisteravond hebben we weer een Huisman Nieuwsbrief uitgestuurd, met aandacht voor o.a.:

- De ZENA Trophy en de beschikbare livestream
- Nieuwe Lesli-artikelen online
- Voorinschrijving op bepaalde nieuwe Lesli Cakeboxen
- Aanstaande einde van de Openingsaanbiedingen
- En nog veel meer...

HV Lesli 2015 nu verkrijgbaar Fora.jpg

Onze Lesli-collectie vind je hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/lesli-vuurwerk

Back
Bovenaan