Huisman Vuurwerk

Eerder vandaag is er weer een Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief verstuurd. De hoofdpunten daaruit:

Aftellen begonnen!!
De laatste week tot aan Oudejaarsdag is aangebroken! De laatste puntjes worden op dit moment op de "i" gezet voor de 3 drukste dagen in het jaar. Maar we zijn er klaar voor!

Bijbestellen
Mocht je nog wat toe willen voegen aan jouw bestelling, doe dat dan nog even snel nu! Want dat kan namelijk nog en dat scheelt weer extra wachten bij de Losse Verkoop-balie bij het Afhalen. Log daarvoor eerst in op onze website voordat je artikelen in jouw Winkelwagen stopt. Onze website selecteert dan automatisch jouw eerder gekozen Afhaaldag en -tijd en wij zorgen er dan voor dat alles tegelijkertijd klaar staat bij het afhalen!

Verzamelbon uitprinten
Eerder vandaag is de Verzamelbon-functie weer geactiveerd. Met deze functie kun je als je meerdere bestellingen hebt, deze eenvoudig met 1 druk op de knop in één bon uitprinten. Handig voor jou bij het afhalen, je weet zeker dat je geen bon vergeten bent. Handig voor ons bij het inpakken van jouw bestelling(en). Je vindt de Verzamelbon-functie in Mijn Account op onze website.

Afhalen
Graag willen we iedereen vragen om je ook echt aan de afgesproken Afhaaldag en -tijd te houden. Voorkom onnodige wachttijden en kom a.u.b. op tijd. Vorig jaar was het op één van de Afhaaldagen erg druk, we hebben diverse maatregelen genomen om dat dit jaar te voorkomen. En mocht het wat langer duren dan zorgen we uiteraard voor koffie, thee, oliebollen, enz. We gaan knallen!!

Parkeren
Op onze website vind je informatie over parkeren en een overzichtje met de parkeerplaatsen in de directe omgeving: https://www.huismanvuurwerk.nl/openingstijden-vuurwerk-store-parkeren

Facebook-actie
We gaan nog steeds vrolijk door met het verloten van gave vuurwerkprijzen. Bij 650 Pagina Likes verloten we weer een Vuurwerkwaardebon t.w.v. EUR 50,00. Dat moet toch nog net kunnen voor de Afhaaldagen? Like de pagina en win die prijs!! http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk

Tot zover deze samenvatting van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief. Ook als eerste het laatste nieuws ontvangen? Meld je aan via https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Vergeet bij het afhalen volgende week niet om jouw Bestel- en Afhaalbon uit te printen van jouw bestelling(en). Heb je meerdere bestellingen? Print dan jouw Verzamelbon uit via Mijn Account op onze website. En denk aan je ID zodat je jezelf kunt legitimeren!!

Top service! Absoluut snel en klantvriendelijk.

Ondanks het controleren toch 1 cake vergeten kwam ik thuis achter maar dat is natuurlijk mijn eigen schuld :bonk:

Succes komende dagen!

Vandaag mijn ietwat grote bestelling opgehaald... Maar geen enkel probleem, goede service en snel. Volgend jaar zeker weer bestellen bij Huisman vuurwerk!

Vanavond alles opgehaald. Netjes alles gecontroleerd. Helaas helaas was de the choise rockets op de aardbodem van Huisman verdwenen. Ook dit is weer netjes opgelost. Lekker biertje erbij en wat nootjes. Top service en volgend jaar ben ik er zeker weer bij.

Top service! Absoluut snel en klantvriendelijk.

Ondanks het controleren toch 1 cake vergeten kwam ik thuis achter maar dat is natuurlijk mijn eigen schuld :bonk:

Succes komende dagen!

Leuk je even gesproken te hebben Paul, geniet van de spulletjes!

Vanavond alles opgehaald. Netjes alles gecontroleerd. Helaas helaas was de the choise rockets op de aardbodem van Huisman verdwenen. Ook dit is weer netjes opgelost. Lekker biertje erbij en wat nootjes. Top service en volgend jaar ben ik er zeker weer bij.

Alles in de up kunnen krijgen?;) Wellicht tot volgend jaar!!

2 winkelwagens vol vuurwerk en ALLES wat ik besteld had werd gewoon geleverd! Huisman, jullie verdienen een prijs! Ik kreeg zelfs nog 2 leuke potten erbij. Goede service, vriendelijke mensen, mooie collectie. Top winkel en het uurtje rijden zeker waard. Tot volgend jaar ;)

Gisteren voor het eerst in deze winkel geweest. Was lekker druk maar hoefde niet lang te wachten. Al mijn bestelde artikelen geleverd gekregen. Na een fototje met Erwin omdat ik een mooie prijs had gewonnen via facebook stond ik weer na 10 minuten buiten. Werd ook goed geholpen met mijn spullen naar de auto brengen. Top service en een top winkel! Tot volgend jaar!!!:p

Gistermiddag mijn order opgehaald en het was al gezellig druk in de winkel.
Na slechts 10 minuten wachten werd ik al geholpen door een vriendelijke medewerker.
Samen met hem de grote bestelling doorgelopen en ondanks de vele producten klopte alles perfect!
Het vuurwerk werd netjes verdeeld in winkelkarretjes en binnen nog geen kwartiertje waren we al weer weg.

Hierbij wil ik team Huisman Vuurwerk bedanken voor de mooie freakactie en de zorgvuldige afhandeling.
Speciale dank aan medewerker Tim (als ik me niet vergis) voor het meelopen naar de auto!

Einde van de middag mijn vuurwerk opgehaald bij Huisman, overigens was het toen heerlijk rustig.
En net zoals vorig jaar was het weer prima geregeld!
De Shining Stars was niet meer aanwezig in de bunker, maar super geholpen door het personeel en een prima vervanger gekregen.

p.s. Wel jammer dat toen ik thuis kwam er nog een kooi om de Event $ Seasons zat, bij de overige boxen was dit wel verwijderd.

Huisman ook via deze weg nog bedankt voor de geweldige service, jullie mooie producten en natuurlijk jullie mooie freakactie! Volgend jaar kom ik zeker weer bij jullie terug!

Huismanvuurwerk dankjewel voor de superservice, en voor de alternatieve handeling toen er 3 producten niet geleverd konden worden. wel me vuurwerkbril vergeten ;)
ik kom zeker terug volgend jaar!

Iedereen weer bedankt voor jullie bezoek aan onze Vuurwerk Store!! Fijn om te zien dat alle genomen maatregelen hebben bijgedragen aan een extreem verkorte wachttijd, op die ene levering na dan die wat roet in het eten gooide voor enkele afhalers. Over het geheel genomen lag de gemiddelde wachttijd ergens rond de 8 minuten. En voor we het vergeten:

Namens het voltallige Huisman Vuurwerk Team wensen wij iedereen een gelukkig, prachtig, vet, mooi, knallend en spetterend 2015 toe!! We hebben genoten van de afgelopen verkoopperiode en kijken alweer uit naar volgend verkoopseizoen!! Tot die tijd blijven we jullie natuurlijk op de hoogte houden van onze vuurwerkbelevenissen, hier op het forum maar natuurlijk ook op onze Facebook-pagina http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk

2015a.jpg

Ook dit jaar weer een aantal leuke bestellingen bij Huisman opgehaald. Nog voor je de winkel betreedt zie je al aan de etalage dat deze zaak door een echte liefhebber wordt bestierd. Alles met liefde uitgestald, het leek wel een collectie-foto ;-).

In de winkel was het gezellig druk, maar dat uitte zich niet in de wachttijden. Alles werd strak geregisseerd door Gizmo75 zelf. En ondanks de drukte hebben we toch nog even een praatje kunnen maken, als freaks onder elkaar zeg maar. Huisman Vuurwerk is zowel door het assortiment, de freak actie en de service een echte aanrader.

Tot volgend jaar!

Ik wil Huisman vuurwerk bedanken voor de super service en behulpzaamheid voor het bewaken van het vuurwerk als wij de auto gingen halen. Daarnaast klopte de bestelling 100% wat ik helaas niet bij alle winkels meemaakte dit jaar.

De goede service, gastvrijheid en het uitgebreide assortiment maakt deze winkel 1 van de beste in Nederland.

Ik wil hier niet gaan slijmen maar het is de waarheid:wink:

ook ik wil huisman vuurwerk bedanken, top service! was de 29ste er al om 10.00, heb gezellig ff een praatje gemaakt met gizmo75.
Erg tevreden over hoe zij hun zaak runnen, alles klopte, paar jongens die met winkelwagens ff meeliepen naar de auto, vriendelijk personeel.
Ik kijk uit naar het komende jaar om weer bij hen te mogen bestellen!

Het was dit jaar echt stukken rustiger bij Huisman toen ik het ging ophalen, dus direct geholpen! Ook alles op voorraad, waardoor er geen vervangers bij waren. Dit jaar zal ik vast weer terug komen :)

Onze CAT.1 Vuurwerk balie/wand in onze Sportwinkel is er weer klaar voor: het hele jaar genieten van onze favoriete hobby! Want CAT.1 Vuurwerk mag je het hele jaar door kopen, meenemen en afsteken!! CAT.1 Vuurwerk koop je bij ons alleen in de winkel, het assortiment bekijken kun je ook online doen via https://www.huismanvuurwerk.nl/cat.1-vuurwerk

20150113_141956.jpg

Back
Bovenaan