Huisman Vuurwerk

Woehoe!! 350 Pagina-Likes op onze Facebook-pagina http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk en dus is het weer tijd voor de volgende verloting. En de gelukkige winnaar is.... Rick Pleijster!! Wij feliciteren hem met zijn prijs: een Vuurwerkwaardebon van EUR 50,00! We hopen snel wat van je te horen Rick.

Facebook-actie 350 likes.jpg

Winnaar FB-actie 350 Likes.jpg

Wil jij ook mooie vuurwerkprijzen winnen? Dat kan en alweer snel ook want bij 400 Pagina-Likes is de volgende verloting. Ga naar http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk en Like onze pagina!

Wanneer krijgen we dan iets te horen over de verzamelbon ?

Of enig ander nieuws??

Zoals jullie inmiddels van ons gewend zijn laten we het direct weten als er wat te melden valt. Dat doen we via de Fora, onze Nieuwsbrief en onze Facebook-pagina. Binnenkort hebben we weer nieuws maar deze week was en is er vrij weinig te melden. Behalve dan dat het morgen, zaterdag 14 december, het weer tijd is voor Huissen bij Kaarslicht waarbij het centrum van Huissen in duister wordt gehuld en er alleen maar kaarsen aan de straatkant branden, veel kramen zijn en er gezongen en gedronken wordt in een heerlijke december- en Kerstsfeer. Uiteraard zal Huisman Vuurwerk dit jaar ook weer duidelijk en op een ludieke manier aanwezig zijn...

De Verzamelbon is een nieuwe functionaliteit in de website die eind december aangezet zal worden. De Verzamelbon is immers bedoeld voor het afhalen. Binnenkort dus meer daarover!

Top winkel. Mooi en groot assortiment en je wordt altijd snel geholpen.
Vanwege de mooie weekaanbiedingen en kartonvoordeel, ben ik een beetje over mijn budget gegaan ;p

Leuke commercial Erwin, zal ondanks dat mijn bestellingen al compleet zijn, zeker de 28e eens rustig rond komen kijken!

Woensdag avond netjes gebeld met de mededeling dat mijn bestelling (2x CBN) niet helemaal goed te leveren was. (het verhaal kennen jullie wel) Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan en kreeg 3 opties om uit te kiezen:
1 Geld terug en klaar
2 De 4 wel goedgekeurde cakes uitleveren en resterend bedrag van €25 per pakket terug krijgen.
3 De 4 wel goedgekeurde cakes uitleveren en de €25 als cadeau bon terugkrijgen +€10 voor het ongemak.
Alle 3 prima opties echter heb ik zelf een 4e optie aangegeven en deze werd goed ontvangen. (3 pakketen van de 4 wel goedgekeurde cakes uitleveren, kosten en aantal producten blijft gelijk) Ik zeg petje af voor de service!

Hoop dat het alleen goedkomt met ophalen want heb geen bevestigingsmail ontvangen. (is me ook niet beloofd maar heb er naar gevraagd)

Wij hebben gekozen voor de derde optie. Twee te gekke producten voor uit kunnen zoeken. Ik vind het erg netjes dat Huisman 10 euro extra aanbiedt, voor een probleem wat hen niet aan te rekenen valt. En we hebben weer even lekker kunnen vuurwerkshoppen, terwijl het budget eigenlijk al volledig was uitgegeven :wink:. Top service!

goedenavond ik heb de razor box gekocht voor in de show te verwerken maar
na het gezien te hebben op de demo ben ik ervan zo geschrokken dat ik hem wil
omruilen voor iets anders. is het mogelijk zonder dat ik u ermee opzadel
de groeten

goedenavond ik heb de razor box gekocht voor in de show te verwerken maar
na het gezien te hebben op de demo ben ik ervan zo geschrokken dat ik hem wil
omruilen voor iets anders. is het mogelijk zonder dat ik u ermee opzadel
de groeten

Is het niet handiger om ze even te mailen/bellen, in de plaats van dit op een forum te gaan afhandelen??

s het niet handiger om ze even te mailen/bellen, in de plaats van dit op een forum te gaan afhandelen??

je hebt gelijk ......dat ga ik gelijk morgen doen want mijn mail doet het op dit moment het niet ..
vandaar de vraag hier .. de groten

Ook direct maar even gemaild wbt. de Raptor Box, waar ik ook niet blij van word.

Verder geweldige service, ook wat betreft de Garden of Eden.

2 keuzes gekregen, geld terug (155 euro) of kortingscode (175 euro). Laatste gekozen en er leuke vervanger (Royals Celebration) voor uit kunnen kiezen.

Super :)

Even een korte update tussendoor:

We hebben weer een nieuwe Facebook-winnaar: Dion Tholense!! Van harte gefeliciteerd met jouw prijs: een Huisman Vuurwerk Pyro Bag. We hopen snel wat van je te horen! Niet gewonnen? Niet getreurd, bij 450 Pagina Likes verloten we weer een nieuwe prijs: een Vuurwerkwaardebon van EUR 50,00!!

Facebook-actie 400 likes.jpg
Winnaar FB-actie 400 Likes.jpg

Het is vandaag KOOPZONDAG in Huissen en dus ook in de Vuurwerk Store van Huisman Vuurwerk!! We zijn geopend van 13.00 tot 17.00u. Kom langs en bekijk ons nieuwste vuurwerk onder genot van een oliebol!! Ondertussen blijven de leveringen binnenkomen...

Levering1.jpg
Levering2.jpg

Vandaag hebben wij de nieuwe functie Verzamelbon geactiveerd op onze website. Deze functie is bedoeld voor bestellers met meerdere bestellingen.

Aan de hand van deze functie worden al jouw bonnen samengevoegd tot 1 bon. Wat daarbij het belangrijkste is, is dat alle door jou bestelde artikelen en eventuele wijzigingen daarop vermeld staan op de bon. We hebben ook geprobeerd om de Verzamelbon qua bedragen kloppend te laten zijn maar in een enkel geval kan het voorkomen dat dit niet klopt. In principe doet dit er ook niet toe, je hebt immers al afgerekend. Daarnaast kunnen er ook artikelen op staan die door omstandigheden vervangen zijn, bijv. de Horizon of Holland en de Garden of Eden. De door jou gekozen vervangers staan dan uiteraard ook gewoon vermeld op de bon.

Deze functie is niet te gebruiken als:
- Je maar 1 bestelling hebt geplaatst
- Je bestellingen bewust hebt geplaatst met verschillende afhaaldagen en/of -tijden
- Je een betalingsregeling met ons hebt getroffen (dan heb je bij volledige betaling inmiddels al een eigen bon via mail gehad)
- Je 2 aparte bestellingen hebt geplaatst via onze eigen site en via de ZENA-site. Die kunnen we niet samenvoegen in een Verzamelbon

Jouw Verzamelbon bekijk en print je door in te loggen op onze webiste en via Mijn Account te kiezen voor Mijn Verzamelbon. Het is een nieuwe functionaliteit dus als er iets niet klopt: geen paniek, laat het ons even weten via [email protected] en we zullen proberen z.s.m. te reageren. PS: ook wij vieren Kerst dus een reactie kan soms even wat langer duren.

Namens het Huisman Vuurwerk Team hele fijne Kerstdagen gewenst en graag tot bij het afhalen!!

@Gizmo75

Zou je ons misschien kunnen vertellen of Huisman VW alsnog de Horizon of Holland van royal gaat leveren, aangezien er verschillende posts op het forum te lezen is dat deze nog op het laatste moment binnen zijn gekomen.....

@Gizmo75

Zou je ons misschien kunnen vertellen of Huisman VW alsnog de Horizon of Holland van royal gaat leveren, aangezien er verschillende posts op het forum te lezen is dat deze nog op het laatste moment binnen zijn gekomen.....

Nadat in eerste instantie de Horizon of Holland werd geannuleerd vanwege de transportproblemen, wij vervolgens geen mogelijkheid kregen om de Royal Golden Power aan onze klanten aan te bieden en de Garden of Eden tot overmaat van ramp ook nog eens werd afgekeurd, hebben wij uiteraard maatregelen genomen en andere boxen alsnog ruimer ingekocht. Wij kunnen daardoor nu niet op het allerlaatste moment opeens een extra box gaan voeren en zullen dat dus ook niet gaan doen. Volgend jaar een nieuwe kans!

Vandaag mijn bestelling opgehaald en ik ben erg tevreden! Wel erg druk en helaas was mijn bestelling niet compleet. Dit is snel/goed opgelost door alsnog de ontbrekende producten uit het magazijn te pakken, tijdsduur totaal 60min. Nu lekker stoken dit jaar! :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan