Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Er staat dat hij voor de voeten explodeerde, is me vroeger vaak genoeg gebeurd. Tis een goede klap maar gevaarlijk...
Prima dat die knul straf krijgt hoor, maar de gevaren van een nitraat worden wel weer behoorlijk overdreven..
Kijk die jongen is zo fout als het maar kan, maar 3maanden cel vind ik wel een beetje het andere uiterste.
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.![]()
Ja okay, vind ik ook. Laatst gehoord dat een taxi chauffeur een vrouw bijna dood had gereden. Open schedelbreuk. Hij reed door rood. Vrouw is voor haar leven getekend.
Het enige wat hij kreeg was 60 uur taakstraf en 6 maanden rijontzegging.
Later is de straf verdubbeld...maar als ik dan kijk wat deze jongen krijgt snap ik het rechtsysteem niet meer.
Dit is denk ik ook waarom mensen hier het een flinke straf vinden. En ik ben het ook wel met ze eens.
Dit is denk ik ook waarom mensen hier het een flinke straf vinden. En ik ben het ook wel met ze eens.
En hoe zit het met de rest van het tuig dat vuurwerk gooide? Die komen er zeker mee weg?
Gooien van vuurwerk / Geweld tegen hulpverleners. Geen een straf is te zwaar! Alleen zoals anderen hier al zeggen, voor verkrachting, nee zelfs moord, krijg je een lagere straf. Zo verneukt is ons rechtssysteem nou eenmaal. Word hoog tijd dat daar verandering in komt!