Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je gewoon F2 vuurwerk koopt en niet boven de 25 KG uit komt, kunnen ze volgens mij niet zoveel meer als het al thuis binnen staat?Bij iemand die ik ken is de politie dit weekend langsgeweest voor een huisbezoekje. Hij was de dag ervoor in België bij een vuurwerkwinkel geweest waar ze zijn kenteken hebben genoteerd.
Behalve bij knal pijl single shot etcAls je gewoon F2 vuurwerk koopt en niet boven de 25 KG uit komt, kunnen ze volgens mij niet zoveel meer als het al thuis binnen staat?
Oud verhaal gebeurd al jaren niet ..dus totaal dikke duim verhaalBij iemand die ik ken is de politie dit weekend langsgeweest voor een huisbezoekje. Hij was de dag ervoor in België bij een vuurwerkwinkel geweest waar ze zijn kenteken hebben genoteerd.
De pick en go in België werkt super. Gister ook even bij Loots geweest. Alles staat tussen een tijdsblok klaar en je kan het zo ophalen. Gratis product erbij, blikje drinken en weer door! Voor de mensen die twijfelen om naar Duitsland te gaan, ik zou het risico in de laatste drie dagen niet meer nemen. Gewoon lekker deze maand shoppen in België.
Behalve bij knal pijl single shot etc
Welk risico? Als je vuurwerk uit Duitsland meeneemt naar Nederland wat voldoet aan de Nederlandse regelgeving, dan kunnen ze het niet in beslag nemen.
Welk risico? Als je vuurwerk uit Duitsland meeneemt naar Nederland wat voldoet aan de Nederlandse regelgeving, dan kunnen ze het niet in beslag nemen.
Niet wat betreft knal.Formeel toch pas per 1 december?![]()
Gelul, dit gebeurd niet. Woon in baarle dus weer wat e4 gebeurdBij iemand die ik ken is de politie dit weekend langsgeweest voor een huisbezoekje. Hij was de dag ervoor in België bij een vuurwerkwinkel geweest waar ze zijn kenteken hebben genoteerd.
Bij iemand die ik ken is de politie dit weekend langsgeweest voor een huisbezoekje. Hij was de dag ervoor in België bij een vuurwerkwinkel geweest waar ze zijn kenteken hebben genoteerd.
Bij iemand die ik ken is de politie dit weekend langsgeweest voor een huisbezoekje. Hij was de dag ervoor in België bij een vuurwerkwinkel geweest waar ze zijn kenteken hebben genoteerd.
Je moe je auwto owk nie zow digtbij zettuh da isj un beetjuh dom... En nie gelyk naar jouw autow teruglopenDUUUUUUH.
Dont't shoot the messenger, maar ik vrees dat je gelijk hebt. Was bij navraag niet zeker of dat de aanleiding van de inval was.Oud verhaal gebeurd al jaren niet ..dus totaal dikke duim verhaal
Ze lopen er in België zelfs in het bos en park mee rond.
Is dat verplicht of doen ze dat omdat ze het leuk vinden om hun eigen zuurstofinname te beperken en eigen co2 in te ademen?
Goed concept verder van Zena; zoiets zou in Nederland toch ook te doen moeten zijn,.. mits vuurwerk gewoon verkocht had mogen worden natuurlijk.