How to Zena's Pick'n Go (Corona 2020)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger liep tijdens mijn bezoek aan alpeco ze gewoon op de parkeerplaats te noteren trouwens was ik toen niet gepakt gelukkig.

Bij iemand die ik ken is de politie dit weekend langsgeweest voor een huisbezoekje. Hij was de dag ervoor in België bij een vuurwerkwinkel geweest waar ze zijn kenteken hebben genoteerd.
Als je gewoon F2 vuurwerk koopt en niet boven de 25 KG uit komt, kunnen ze volgens mij niet zoveel meer als het al thuis binnen staat?

De pick en go in België werkt super. Gister ook even bij Loots geweest. Alles staat tussen een tijdsblok klaar en je kan het zo ophalen. Gratis product erbij, blikje drinken en weer door! Voor de mensen die twijfelen om naar Duitsland te gaan, ik zou het risico in de laatste drie dagen niet meer nemen. Gewoon lekker deze maand shoppen in België.

Welk risico? Als je vuurwerk uit Duitsland meeneemt naar Nederland wat voldoet aan de Nederlandse regelgeving, dan kunnen ze het niet in beslag nemen.

Welk risico? Als je vuurwerk uit Duitsland meeneemt naar Nederland wat voldoet aan de Nederlandse regelgeving, dan kunnen ze het niet in beslag nemen.

Het risico dat de grens volstaat met controles de laatste 3 dagen van het jaar. Het lijkt me logisch dat invoeren van vuurwerk niet mag als er in Nederland ook geen verkoopdagen zijn. België is ook een risico, maar dat is lastiger handhaven aangezien het nog 2 maanden is tot oudjaar.

In een andere thread ging het hier ook al over. Daar gaf iemand aan dat het dit jaar niet mogelijk is om 'legaal' vuurwerk uit Duitsland te halen omdat er dit jaar geen verkoopdagen zijn in Nederland. Zie link: https://www.politie.nl/themas/vuurwerk.html en dan het stuk van: Mag ik vuurwerk in het buitenland kopen?

Bij iemand die ik ken is de politie dit weekend langsgeweest voor een huisbezoekje. Hij was de dag ervoor in België bij een vuurwerkwinkel geweest waar ze zijn kenteken hebben genoteerd.

Je moe je auwto owk nie zow digtbij zettuh da isj un beetjuh dom... En nie gelyk naar jouw autow teruglopen :p DUUUUUUH.

Je moe je auwto owk nie zow digtbij zettuh da isj un beetjuh dom... En nie gelyk naar jouw autow teruglopen :p DUUUUUUH.

Inderdaad eerst 2 maal met de klok mee een blokje om lopen en dan 2 maal met de klok terug. Sta je precies waar je eerst stond en dan zijn ze je kwijt.

Ze lopen er in België zelfs in het bos en park mee rond.

Is dat verplicht of doen ze dat omdat ze het leuk vinden om hun eigen zuurstofinname te beperken en eigen co2 in te ademen? :bonk:

Goed concept verder van Zena; zoiets zou in Nederland toch ook te doen moeten zijn,.. mits vuurwerk gewoon verkocht had mogen worden natuurlijk.

Is dat verplicht of doen ze dat omdat ze het leuk vinden om hun eigen zuurstofinname te beperken en eigen co2 in te ademen? :bonk:

Goed concept verder van Zena; zoiets zou in Nederland toch ook te doen moeten zijn,.. mits vuurwerk gewoon verkocht had mogen worden natuurlijk.

Dacht ik ook, echter heeft Zena BE het voordeel dit anderhalve maand te doen en niet in de laatste 3 dagen... En echt storm loopt het daar nu ook niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan