How to Zena's Pick'n Go (Corona 2020)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha shit die schoenen:bonk:
In Belgie moet je overal waar het druk is waar de anderhalve meter niet mogelijk is een mondkapje op drukke winkelstraten of redlight dus ook:D
En ze zullen ook wel goede voorbeeld willen geven.

Ze zijn ook allemaal even groot. Moet je eens zien wat een mondkapje wel niet kan doen. Je moet aan de hand van kleren iemand kunnen identificeren in plaats van gezicht, al een goede reden om mondkapjes te verbieden.

Klasse !! Ben er blij mee, toch nog door met lijstjes maken :p Lekker mann! Huisje belgie dit jaar ook een optie :)

De heren en dames van zena zullen het druk krijgen . Wel top dat ze een oplossing hebben gevonden

Ik hoop toch stiekem dat half Nederland nu naar de zuiderburen gaat om in te slaan. En zelf zit ik er ook zeker aan te denken. Goed geregeld Zena met het afhaalsysteem.

Laten we loots niet vergeten. Die hebben het afhalen in blokken ook al bijna een week online staan :wink:

Super dat de zuiderburen een oplossing gevonden hebben.

De pick en go in België werkt super. Gister ook even bij Loots geweest. Alles staat tussen een tijdsblok klaar en je kan het zo ophalen. Gratis product erbij, blikje drinken en weer door! Voor de mensen die twijfelen om naar Duitsland te gaan, ik zou het risico in de laatste drie dagen niet meer nemen. Gewoon lekker deze maand shoppen in België.

Bij iemand die ik ken is de politie dit weekend langsgeweest voor een huisbezoekje. Hij was de dag ervoor in België bij een vuurwerkwinkel geweest waar ze zijn kenteken hebben genoteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan