Hoveniers bekogeld met vuurwerk

moontan

VWC lid
Hoveniers bekogeld met vuurwerk
HILVERSUM Een 40-jarige Hilversummer heeft dinsdag in de Hendrik Smitstraat enkele hoveniers bedreigd. Zij maakten volgens de man teveel lawaai.

Om zijn woorden kracht bij te zetten, stak hij vuurwerk af en gooide dit naar de werklieden. Volgens geruchten in de buurt zou er zijn geschoten, maar dit moet dus het vuurwerk zijn geweest. De bewoner is aangehouden en er is een nader onderzoek ingesteld.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=99385&tijdlijn=1

Ik heb zo het idee dat de hoveniers die hier bedoeld worden de gemeentelijke groenvoorziening is, die zijn op dit moment hier ook achter in de gangen een takkeherrie aan het produceren met een of ander wagentje. :wink:
Nee, ik zal geen rotjes opzoeken en die naar de mannen smijten haha, hoort erbij, wees blij dat ze het doen man...

ik snap niet dat de heren die gast geen schoffel of een schep in dat kippe nekje hadden gelegt :angry:
ja sory hoor maar hier kan ik toch zo pissig van worden die mannen doen gewoon hen werk .
en in plaats dat die heren worden gewardeert om hen werk krijgen ze vuurwerk naar hun hoofd . :angry:

juist magnolia zo denk ik er ook over!
die mannen verdienen waardeering voor het werk wat ze doen....geen bekogeling!

Back
Bovenaan