Hot Chains

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1411
Artikelnaam: Hot Chains
Bruto Gewicht: 2750 gram
Netto Kruitgewicht: 490 gram
Aantal Schoten: 49
Effectomschrijving: Red tail to red palm, Red tail to red star with
white strobe, Red tail to chrysanthemum, Red tail to red to green palm, Red tail to brocade king, Red tail to sound willow, Silver tail to salute

Verpakkingseenheid: 4/1
Richtprijs: € 38,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
in 1 woord GEWELDIG !!!
ik ben helemaal weg van deze pot !!

Wat een heerlijke cake dit! Echt alles zit in deze cakes die ook nog eens wordt afgesloten met salute....super hoor!

Kijk dit is eigenlijk een profblok, maar dan in het klein en daar houd ik heel erg van:D
De prijs/kwaliteitsverhouding is hier SUPER.

Zo! Dit is een mooie! Verschillende effecten in waaier, met een fijne finale. Goed uitgebalanceerde cake, qua effecten. De kleuren hadden wel iets feller gemogen, wat ook aan de opname kan liggen, en de crackling wat harder. Maar mooie cake hoor, en met die goede prijs zeker het overwegen waard!

In 1 WOORD GEWELDIG.
Nu maar hopen dat er een verkooppunt in het NOORDEN komt.
Royal Fireworks komt met machtig mooi vuurwerk op de markt, en dat moet ik hebben.

Dit is echt één van de beste, als niet de beste is, waaier cake die ik in Nederlands gezien heb. Wat een pracht ding zeg! Vaak hebben waaiers kleine effecten, maar hier heb je een prachtig gevulde lucht! Vooral de Chry Crackling en salutes zijn erg tof! :)

@hgk: Hoop ik ook idd!

Heb hem nu meerdere malen op film gezien, en ik vind hem meesterlijk goed.
Anders dan de meeste fanshaped cake,s is hier sprake van een goede combinatie van effect,kleur en burst. En de afluitende finale met salutes maakt hem helemaal af.Wacht met spanning de verkooppunten van Royal af.
Want deze wil ik toch wel heel graag in mijn tas meenemen

6 Salvo's met prachtige broccades, palmen en wederom een heerlijke chry-crackling tussendoor :rolleyes:
En dan als afsluiter nog een 7e salvo met heerlijke burstknallen.
Toen ik het filmpje zag dacht ik dat deze cake wel rond de € 70,00 zou kosten, maar voor € 45,00 komt deze zeker op mijn lijst te staan.
Deze cake ziet er echt veelbelovend uit.

Vind dit ook een top ding. De prijs en de uitwerking zijn perfect. En dan te bedenken dat dit 20 mm is.

Ik was vorig jaar al op zoek naar een mooie w-shaped cake van rond de 40 a 50 euro. Ik heb hem toen niet gevonden omdat de cakes naar mijn mening te duur waren. Dit is dan eindelijk de cake die ik zocht. Goede prijs en wat een effecten. Deze staat voor dit jaar bovenaan mijn lijstje!!

Wat een goede cakes heeft Royal Fireworks op de markt gezet. De prijzen zijn wel aan de hoge kant maar je krijgt er zeker iets voor terug. Wat een tempo, en wat een finale. :D

ja ben verkocht deze cake komt zoiezo op de lijst .althans hij staat er al op lol
nee toppot heerlijke variatie van effecten ,goede afsluiting en ook een lekkere prijs

Back
Bovenaan