Hornsveld (Hilversum)

Weet iemand of je bij Hornsveld tijdens de voorverkoop ook een percentage korting krijgt?
Dynasty is mij goed bevallen nl. en zou dit jaar in de voorverkoop willen bestellen.

Bedankt.

Laatst bewerkt:
Weet iemand of je bij Hornsveld tijdens de voorverkoop ook een percentage korting krijgt?
Dynasty is mij goed bevallen nl. en zou dit jaar in de voorverkoop willen bestellen.

Bedankt.

Bij Hornsveld krijg je 10% korting in de voorverkoop.
Helaas niet op alle artikelen.
Meestal geldt de 10% alleen voor assortimentspakketten.

Rijd de laatste 2 weken toch even anders door Hilversum, kijken wanneer de etalage weer opgemaakt is. Vandaag waren de eerste tekenen aanwezig, de etalages zijn compleet leeggehaald om een dezer dagen te vullen met dummies! :D

Ik kan jullie meedelen dat wij vandaag de Dynasty collectie al hebben uitgestald. Full Loaded volgt dezer dagen.

Groeten,
Jasper
Hornsveld Vuurwerk

Ik kan jullie meedelen dat wij vandaag de Dynasty collectie al hebben uitgestald. Full Loaded volgt dezer dagen.

Groeten,
Jasper
Hornsveld Vuurwerk

Ah, heel fijn. :D Gisteravond nog langsgereden, toen was alles nog leeg, morgen maar weer eens langsrijden dan. :wink:

Van de week nog gemaild met Jasper, die bracht mij goed nieuws over de verkoopdagen voor dit jaar. Zowel voor als achter de schermen zijn wat aanpassingen gedaan om zo een betere doorloop te krijgen;

• Aan de voorkant zijn er eigenlijk maar weinig veranderingen, alleen een paar goede verkopers die er vorig jaar niet bij waren zijn er dit jaar wel weer bij, het aantal verkopers blijft hetzelfde.
  • Ook komt er een extra pinapparaat om een nog snellere doorloop te krijgen bij de kassa's.
  • Op deze manier proberen we de wachttijden van een gemiddelde 15 minuten terug te brengen naar onder de 10 minuten.
  • We proberen zo de winkel continu gevuld te houden met onze artikelen, zodat er geen tot weinig "Nee hebben we niet meer" verkocht wordt aan de klant.

Belangrijke punten en dat voor een winkel die al goed doorloopt de laatste jaren! Ik ben zeer benieuwd hoe het uit zal pakken, aan Jasper en de anders alvast succes!
Mede door de verdwijning van een vuurwerkdealer hier in Hilversum zal de aanloop nog groter worden, goede berichten voor Hornsveld dus. :)

Zojuist de nieuwsbrief ontvangen;

Beste vuurwerkliefhebber,

2009 Komt weer dichterbij en dus ook het vuurwerkspektakel tijdens oud en nieuw! Bij ons is het wederom mogelijk om vuurwerk te bestellen via de website. U kunt vanaf uw computer, op uw gemak, alle vuurwerkfilmpjes bekijken en de gewenste artikelen in een winkelmandje stoppen en online bestellen!

Dit jaar hebben wij 32 nieuwe Dynasty artikelen en 11 nieuwe Full Loaded artikelen in ons assortiment opgenomen. Tevens geven wij aan de snelle (online) beslisser op alle vuurwerkpakketten en een aantal overige artikelen nog eens 10% korting!

Dus neem snel een kijkje op onze website: http://www.vuurwerkhilversum.nl

Met vriendelijke groet,

Hornsveld Vuurwerk
Hoge Larenseweg 25
11222 RK Hilversum
Email: [email protected]

Ja hoor, gisterenavond etalage wezen snuiven
En mannen, dan voelt de 51 jarige opa zich weer helemaal kind
De etalage van Hornsveld is een attractie op zich, hier kan je uren vertoeven.
Het oud en nieuw gevoel is nu helemaal bij mij naar binnen gekropen.

Ja hoor, gisterenavond etalage wezen snuiven
En mannen, dan voelt de 51 jarige opa zich weer helemaal kind
De etalage van Hornsveld is een attractie op zich, hier kan je uren vertoeven.
Het oud en nieuw gevoel is nu helemaal bij mij naar binnen gekropen.

Ja, weer prachtig die etalage, het is ze weer gelukt. :D
Erik en ik zijn een 2 weken terug ook nog langsgereden in de nacht om even te kijken, geweldig man! :D

Wat voor een folder had Hornveld vorig jaar??
- Festival inclusief Full Loaded A
- Festival inclusief Full Loaded B
- Festival
- Dynasty
- Spektakel
- Spektakel inclusief Full Loaded
- Knettergoed
- Knettergoed inclusief Full Loaded

En heeft Hornveld elk jaar de zelfde folder of elk jaar een andere?
Alvast bedankt:D

Laatst bewerkt:
Verf, vuurwerk en af en toe gereedschap

Gepubliceerd op 23 december 2009, 12:37

hilversum -
De redactie ging deze week shoppen bij Hornsveld aan de Hoge Larenseweg 251 in Hilversum. Eigenaar Gijs Gruter: ,,De winkel is destijds gestart aan de Hilvertsweg. Mevrouw Hornsveld, de moeder van Henk Hornsveld, had er oorspronkelijk een melkwinkel. Henks vader was schilder en is overleden toen Henk een tiener was. Henk is net als zijn vader schilder geworden. De melk in de winkel heeft toen plaatsgemaakt voor verf. In 1934 kwam dit pand vrij en is Hornsveld hierheen gekomen. Op 1 september 1978 werd Henk Hornsveld 65 jaar. Toen heb ik de winkel overgenomen. Het was toen trouwens nog voor de helft drogisterij, die combinatie zag je vroeger wel vaker.''

Hornsveld doet in onder meer verf en behang, maar heeft elk jaar voor oud en nieuw ook vuurwerk in het assortiment: ,,Daar zijn we elf jaar geleden mee begonnen. Het eerste jaar nog kleinschalig. Elk jaar werd het iets groter. We begonnen met twee man en een toonbankje en eentje achter die de pakketten pakte. Op een gegeven moment stond er buiten een rij, bijna tot aan de rotonde. Dat was natuurlijk geen reclame voor ons: mensen zagen die enorme drukte en reden gauw door naar een ander. We pakken het sindsdien anders aan: één lange toonbank dwars door de winkel waar mensen omheen lopen en dan zo weer buiten staan. We staan hier volgende week met wel twintig man. Allemaal familie, vrienden en kennissen. We beginnen om half negen en gaat tot 's avonds door. Op oudejaarsavond ben ik er dan ook wel klaar mee. Na 'Enschede' hebben we natuurlijk behoorlijk moeten investeren: in twee nieuwe bunkers, sprinklers en brandvertragende materialen.''
Lees meer in de bijlage Vrij van woensdag 23 december

http://www.gooieneemlander.nl/nieuw...0.ece/Verf,-vuurwerk-en-af-en-toe-gereedschap

Back
Bovenaan