Hornet

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7381
Artikelnaam: Hornet
Bruto Gewicht: 9000 gram
Netto Kruitgewicht: 1310 gram
Aantal Schoten: 80 Schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter:
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 159,00
Voorverkoop 2023: € 139,00
Onlineprijs 2023: € 129,00

Verkoopprijs: € 139,00
Online deal: € 119,00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

7381_2019.jpg

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg benieuwd naar deze box, label ziet er gaaf uit en brengt enige verwachtingen mee qua effect.

Zag deze net voorbij komen in het topic van Pyrotoro/Vespercycloon. Toch wel een erg leuk boxje, de effecten en de opbouw spreken me wel aan, hele goede crackling willows en ook het einde met de fish en de bewegende rode sterren vind ik een hele goede toevoeging. En goed tempo afgewisseld met leuke salvo's.

Enige wat me een beetje tegenhoud is de prijs. Voor dit geld is er een hoop concurrentie.

Enige wat me een beetje tegenhoud is de prijs. Voor dit geld is er een hoop concurrentie.

Voor sommigen zal ik wel een zeikerd zijn, maar 119,- voor een 80sh 1300gr doosje, koekoek! Ook de effecten zijn niet uniek, duur of vernieuwend, wat deze prijs zou kunnen rechtvaardigen.

Zo vind ik de nieuwe cakes van GBV Weco best leuk, maar ik weet nu eigenlijk al dat ik er geen ga aanschaffen. Ik heb er bij concurrenten vaak 2 voor hetzelfde geld.

Adviesprijs 2020: € 159,00
Folderprijs 2020: € 139,00
Onlineprijs 2020: € 119,00
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Deze zag ik net ook nog voorbij komen voor 129.99 ergens in flevoland, dit was echt altijd een hele leuke compound!

Back
Bovenaan