Horn Whistlers

voordat ik zoiets koop wil ik eerst weten wat het doet;-)
Fluiten idd maar ben toch wel erg benieuwd. Ik houd wel van herrie projecten en met name flink wat fluit naar boeket kan voor chaos zorgen.
Is er iemand met connecties met pangu die daar iets over kan zeggen?
greetzz

Ik zit echt te twijfelen.. Kan hem met korting krijgen maar ook dan is het veel geld voor iets waar je niks van af weet

Ik heb 2 weken geleden pangu gemaild en diezelfde week zou dus een filmpje van productieversie uit China bij pangu verwacht binnen te komen. Ik heb niets online zien komen maar zal er wel snel komen... denk ik. Deze cake stond ook op mijn lijst maar door geen filmpje andere cakes maar besteld ivm kortingsactie.

Ik ben erg benieuwd naar deze box, ik heb iedergeval geen budget meer om 'm uit te proberen. Al hou ik het ook liever veilig bij de Return of the Pheonix, waarvan je weet dat ie goed presteerd. Een cakebox met enkel fluit vind ik ook iets te veel van het goede!

Een 144shots variant van de rubro gravity zou leuk zijn alleen zou de prijs dan wel hoog zijn aangezien die gravity advprijs 30 is, zou je er 5 van kunnen kopen. Hou deze wel goed in de gaten.

Op de gok maar gekocht, maar verwacht er zoiets van en dan wat heftiger.

Laatst bewerkt door een moderator:
119,- zag ik in dat linkje?
dat klinkt al beter!
maar kga hem niet kopen voordat ik ook maar iets van een filmpje gezien heb.

Deze box laat uw oren wapperen. In snelle salvo's schiet deze box 144 schoten met 3-traps fluit de lucht in! 12 x 9 schots, finale 36 schots.

Stond bij kuiper op de site

Ben zeer benieuwd hierna, kon zo maar een topper van de bovenste plank worden.
Ik kan niet wachten op beeld materiaal.

Twijfel sterk tussen deze en de Best for Last van Witte.. maar zonder video van de Horn Whistlers wordt die keuze wel erg lastig.

Back
Bovenaan