Horn Whistlers

Afgelopen jaar nog 1 weten te bemachtigen. :)
Wat een pokkenherrie zeg, zo hard en schel, geweldig! :D
Ik heb er een klein 18:00 projectje van gemaakt, die uiteindelijk vanwege de mist om 0:00 uur geschoten is. :p
Cake 2 en 3 gaan tegelijk en de box wordt gevolgd door 2 Hellfire Thunders van Evolution. :)

Eddy.

Heerlijk. Wat blijft dit toch een super bak. Ondergewaardeerd ook. Terwijl hij nu toch wel voor een leuke prijs verkrijgbaar is bij diverse winkels.
Hoop dat ooit de 3-traps variant nog op de markt komt.

Ik heb deze box afgelopen jaarwisseling ook in de straat aan het werk gezien. Euh. Gehoord. :wink:
Deze heeft mij echt verbaasd! Ging veel harder dan ik vooraf verwacht had! Het afwisselende tempo is heel goed uitgevoerd en de fluiters klimmen prachtig hoog. Echt een aanrader! Helemaal mijn stijl, aangezien ik écht fan ben van fluiters.

Heerlijk die echte schelle krijs in deze box inderdaad. Heel vet om er hier een aantal van naast elkaar te zetten, handjes op de oren!!

Even een kickje naar deze topper van weleer. Ongekende schelle fluiters, wat baal ik er van dat ik deze nooit in de straat heb gehad! @Weco lezen we mee, hier willen we wel een nieuwe batch van zien!

Even een kickje naar deze topper van weleer. Ongekende schelle fluiters, wat baal ik er van dat ik deze nooit in de straat heb gehad! @Weco lezen we mee, hier willen we wel een nieuwe batch van zien!

Laat ik er nou nog 6 in bestelling hebben staan :angel:

Dat dacht ik ook! Kwam ze 2 jaar geleden nog ergens tegen.
Waarschijnlijk gaan ze niet alle 6 tegelijk de lucht in, wil er een aantal bewaren voor volgende jaren.

Ik moet zeggen ik mis die Horn Whistlers wel hoor; zo'n mooie felle fluit is er eigenlijk niet meer :(

Geweldig ding, keer wat anders ook in salvo en dan terug naar 1 om 1 in rap tempo. Een keer mogen schieten en heb geen hardere fluit meegemaakt in consumentenvuurwerk (Gravity van Rubro kwam nog in de buurt). Deze deed echt zeer aan je oren.

Back
Bovenaan