Hoorn: 17-08-2012

Ik heb gisteren ook weer een erg mooie show gezien :) Was zeer de moeite waard! Ik denk dat Shell-Martijn het al aardig heeft verteld, dus daar heb ik niet veel aan toe te voegen. Martijn, nogmaals bedankt voor de lift :thumbsup: Mooi man, zo'n leaseauto met gratis benzine :p
Dus toch in het bed van je zoontje? Was de bank niet beter? :p

Het is twee jaar geleden dat ik deze show eerder gezien heb, en de film van vorig jaar had ik ook niet helemaal bekeken. Dus het was een beetje een verassing voor me wat we te zien zouden krijgen. Maar ik was positief verrast! Was een zeer strakke show van technisch hoog niveau. Niet constant een supervolle lucht pompen, maar juist gedoseerd de spanning opbouwen met de muziek. Ik heb ook wat zeer mooie effecten mogen zien. Zo maakten de brute watershells met de doffe knallen veel indruk op iedereen, maar ook de parachute shells waren erg sierlijk. De farfalle bommen met een ring van kleine salutes waren ook nice :cool:

En hier dan ook mijn film in HD! Ik stond wat links van het midden, waardoor de effecten wel anders erop staan dan bij de film van Thunderking. (Maar wel hetzelfde als bij Martijn en Mark...)
http://www.youtube.com/watch?v=8lLm3Kn7Nxo

Het was een behoorlijk ritje met de auto, maar erg gezellig en zeker de moeite waard. De kade stond propvol met mensen; ik weet zeker dat iedereen er van genoten heeft want zo druk zie ik het niet vaak bij een vuurwerkshowtje! Mark en Luuk ook bedankt voor de gezelligheid.

Was een mooie show vanaf het water. Waren met de reddingboot aanwezig en lagen redelijk voorin (8,5 meter oranje RIB)

Back
Bovenaan