Hoorn: 17-08-2012

Dit word mijn eerste grote vuurwerk show die ik ga bezoeken.Ik ben reuze benieuwd. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie video hoop dat het dit jaar beter word.
Denk van wel elk jaar wordt het vuurwerk beter.
Heb er nu al zin in.:D

100% aanwezig, zijn er nog mensen die mee willen rijden?(kosten delen we - omgeving Almelo) :)

EDIT:
Toch besloten om maar niet te gaan, gezien de bezineprijzen, heb ik mij toch verkeken hoeveel dit ritje mij gaat kosten. En er komen nog een aantal grotere/belangrijkere shows voor mij aan die ook geld kosten, ghehe, keuzes maken, voor de gene die gaan, geniet er van!:D

Laatst bewerkt:
hierbij zeker weer aanwezig jaren geleden 1x komen kijken sinds dien is het elk jaar vaste prik! Hopelijk is het vanavond weer genieten geblazen!

Ik ben d'r ook bij vanavond! :D Heb er zin in.
Ik kan het plateau onderaan de schouwburg aanraden als locatie. Als we daar nou eens de VWC lokatie van maken?

klinkt opzich als een prima plan, alleen is het al vroeg ontzettend druk bij dat gedeelte,, daar verzamelen de mensen zich als eerste voor de show..

Ik was er vanavond zoals altijd ook weer.
Maar ik vond er echt niks aan. Voorgaande jaren was het veel beter

@Shell-Martijn, als ik je bericht eerder had gelezen had ik je wel een plek kunnen vertellen. :sad:

@dynd: Vond de show juist wel lekker in elkaar zitten.

Muziek was goed, breed gebruik van effecten, goed getimed & zag er leuk uit!

Hij was weer geweldig! Dit vindt ik persoonlijk toch wel de mooiste show die ieder jaar in nederland wordt geschoten. Ook dit jaar was de show weer prachtig, schitteren de bommen zijn er geschoten geen flauw idee hoe die effecten allemaal heten (heb daar nog niet zoveel verstand van:tounge:) maar ze waren prachtig.

Hier de film en een aantal mooie foto`s.

DSC_0242.jpg

DSC_0246.jpg

DSC_0281.jpg

DSC_0286.jpg

DSC_0300.jpg

DSC_0301.jpg

DSC_0303.jpg

DSC_0304.jpg

DSC_0311-1.jpg

DSC_0312.jpg

DSC_0313.jpg

DSC_0322.jpg

Net de video teruggekeken, ziet er heel goed uit voor nl begrippen.Beste die ik in jaren heb gezien in hoorn.Ook maar een enkel klein foutje maarja, fouten maken is menselijk.Top en bedankt voorde video en foto's

Zeker 1 van de betere shows van nederland toch wel denk ik.
Mooi stukje op dat nummer van adele kippenvel.:D

Bedankt voor het delen van de film Thunderking, ziet er goed uit! Dit blijft inderdaad een van de beste shows van Nederland, ben het wel eens met dynd voorgaande jaren was het beter :)

Hoorn:

Na Geel België en na een aantal geplande shows te hebben moeten missen wilde ik echt deze show zien.
Ook vanwege de filmpjes van voorgaande jaren en ook omdat ik het schietbedrijf vorige jaar in Emmerich heb gezien.
En toen vond ik de muziek, de timing en keuze perfect.
En dat nu in NL, ik dacht: gaan.

Al met Vuurvent (luuk) in Geel al afgesproken dat hij met me mee zou gaan naar deze show.
In de maanden erna en wat pm´tjes verder had ik MarkHE (mark) en DarkSoul (Jorik) ook in de auto gepland
Eea geregeld mbt ophalen en terugbrengen en tijden en de dag kwam in zicht.

Het was me eerste week weer werken na de vakantie en bloedheet overal.
Gelukkig kon ik vandaag iets eerder stoppen.
Thuis had ik alles al klaar staan.

Mark had me al bericht met de trein naar me te komen zodat me dat weer een half uur omrijden zou schelen, erg aardig.
Zodoende haalde ik mark hier van het station af en reden we direct door naar Jorik.
Daar kwamen we iets te vroeg aan, was ook maar 10 min rijden, sorry Jorik, ze waren nog aan het eten.
Maar even lekker in de tuin gezeten .

En zo vertrokken we uiteindelijk naar Luuk waar we ook weer iets vroeger als gepland aan zouden komen. Onderweg sms gestuurd, geen probleem.
Uurtje later haalden we hem ook op.
Eindelijk op naar Hoorn...

Ging allemaal goed en na een uurtje rijden en net buiten de drukte konden we gratis op loopafstand de auto kwijt.
Aangekomen op de dijk was het toch al aardig druk, we twijfelden even waar te gaan staan, iets de dijk afgelopen tot we een gunstige plek hadden gevonden.

Het werd al snel drukker. Eerst nog een hoop gepraat gehoord van een bootje met Olympische Spelers, maar dit ging me totaal voorbij.
We hadden wel andere dingen te bespreken
Was erg blij toen die boot vertrok en de muziek uitdoofde.

Na niet al te lange tijd later begon de show met salutes aftellen.

Maar wat een lekkere show weer gezien. Goede muziek, goede timing, mooie effecten, dikke mines, watershells, falling leaves en horsetails (mijn favorieten). Kippenvel bij het tweede nummer
Tuurlijk een aantal schoonheidsfoutjes, maar eerlijk gezegd, die zag ik pas op film.
Ik stond echt te genieten.

Het filmen kostte wel het nodige sturen om alles zo goed mogelijk in beeld te krijgen. De show eindigde lekker, helemaal goed.

We zijn langzaam teruggelopen ivm de drukte en bij een andere plek kwamen we nog andere vwc´ers en avp´ers tegen.
Daar nog even mee staan praten en toen was het weer mooi geweest. We hadden nog een aardige rit voor de boeg.

En zo vertrokken we met een aantal gig op onze geheugenkaartjes erbij en tevreden weer richting huis.

Eerst Luuk weer thuisgebracht, daarna Mark en tot slot Jorik.
Was wel weer een wereldreis, maar heb toch weer 3 mensen de kans gegeven bij een mooie show aanwezig te kunnen zijn. Daar doe je het toch ook voor.

Half 2 stapte ik naar binnen. Wilde eigenlijk naar bed, maar Luuk was zijn upload aan het aftellen op vwc, wilde zijn filmpje toch wel even zien.
Dus het werd chatten en later dus ook genieten van zijn beelden.

Ondertussen maakte ik een begin met mijn filmpje en kwam er al weer achter dat ik over me slaap heen was.
En ja hoor toen het alweer licht begon te worden ging ik toch maar even liggen.

Niet in me eigen bedje want daar lag me zoontje op mijn plek, zoals gewoonlijk als ik naar een show ga waar hij niet bij kan zijn mag hij dat van me.
Dus ik maar in zijn bedje gekropen.

2 uurtjes later stond hij al naast me: `pap, was de show mooi?`
Met kleine oogjes was het antwoord, ja…

Genoeg verslag weer, hierbij mijn filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan