Hoorn 13-08-2010

Tot morgen dan voor degene die naar ons vuurwerk komen kijken!

Hier alvast 3 setup fotos van vandaag!

IMAG0021.jpg

ook deze keer zijn ze er weer bij.. de Duitse knalrakkers van 125mm!

IMAG0024.jpg

Fred 810 aan het werk.. werk nou toch eens door man.. trage! :p

IMAG0030.jpg

De show ndesigner van Laser Fireworks telt nog maar even de mortieren.. ja het klopt!! :D

Die fred valt wel weer met zijn neus in de boter zeg :D
Maar lekkere cilinder hoor (5 inch duitse salute ..jammie! )!

Ik weet trouwens ook wel waarom ie niet doorwerkt..hij zit veel te veel te geilen op die bommen :p haha

Maar ff ontopic: ik moet de show helaas aan me voorbij laten gaan :sad: ik red het niet om er op tijd te zijn en heb ook nog een een oefenwedstrijdje vanavond...helaas...volgend jaar pak ik hem zeker mee, mits ik niet op vakantie ben.

Ziet er goed uit! heb er zin in, hoop wel dat het een beetje droog is vanaaf want net in Hilversum regende het aardig net.

Had hier ook aanwezig moeten zijn, maar helaas.
Veel succes daar, hoop dat jullie het een beetje droog houden.
Hier staat al bijna een halve meter water, de postbode kwam langs varen
in z'n kano.

Houd fred810 een beetje van die 5" salute vandaan, volgens mij flipt ie
daar een beetje op.....

Groeten van 2uur rijden verderop.

hier ben ik ook dit jaar zeker weer bij word al weer me 5e jaar. Elk jaar wordt het als beter dus hopenlijk worden we dit jaar weer overtroffen. Veel kijk plezier allemaal he!!!

Zo net terug was een aardige show,maar niet wat ik had verwacht en waar was de muziek trouwens??

Raciso nog gesproken was wel leuk,voor de rest geen freaks gezien helaas.

zo ben ook weer thuis, de show was niet zoals ik verwacht had, we hadden geen muziek?? vondt het niet echt een mooie show vondt 2009 toch wel beter.

Laatst bewerkt:
was best een aardige show, de muziek was er wel dan stond je waarschijnlijk verkeerd. Uiteindelijk toch nog een aardige groep vwc leden gezien. Foto's en de video komen zo online :D

ik was ook bij de show aanwezig, helaas niet herkend met een vuurwerk crew shirt want die heb ik niet :P was wel netjes maar vond hem vorrig jaar mooier, toch kwamen die 5 inch cilinders er mooi uit op het einde,

Gr k0enn

was best een aardige show, de muziek was er wel dan stond je waarschijnlijk verkeerd. Uiteindelijk toch nog een aardige groep vwc leden gezien. Foto's en de video komen zo online :D

We stonden onderhand recht tegenover de pontons en overal stonden speakers verdeeld, alleen groot en deels van de speakers deden het niet of was iets mis? :wink:

Was onderweg naar de show, reed helaas te hard en kon na een kleine 20km onderweg te zijn me rijbewijs inleveren.En wachten op vervoer zodat ik weer naar huis kon.Dus ben benieuwd naar de film.

Eindelijk eens een goede show die voor mij lekker dichtbij is,ondanks dat de muziek erg moeilijk te horen was heb ik van het begin tot het einde staan te genieten van deze show, erg goed op de muziek geschoten!

@ Red Baron bedankt dat we bij jou mooie gereserveerde plek mochten staan, en tot de 27e in knokke.:)

Hier is de film.

Ik vond het een lekkere show. Rustig vuurwerk op rustige nummers, en meer op de wat hardere nummers.
Horse Tails en falling leaves bij Queen waren erg goed.
De Ringbommen bij Gossip waren erg goed.
Ook de peony to go-getter bommen in rood, groen en blauw waren erg mooi.
Wel af en toe iets te lang door met bengalen, of net iets te spaarzaam met single shots, maar dat is eigenlijk wel lekker rustig ook.
De 5" Duitsers waren in de finale 'verstopt'. Goed effect.
De smily en heart-shaped bommen waren niet erg vormvast helaas.
Al met al heb ik me goed geamuseerd. Het napraten was erg gezellig ook.

Ik weet niet of het mocht, maar op deze locatie zijn waterbommen (vooral mines) erg mooi denk ik.

De horse tails en falling leaves deden het inderdaad heel erg goed. Helemaal ook bij de vrouwen volgens mij, want kreeg al de reactie van mn vriendin dat ik deze ook maar voor oudejaarsdag moest kopen, haha:p De smileybommen vond ik nog vrij "goed" uit de verf komen, helaas waren alle harten niet zo mooi. Al met al heb ik zeker genoten en weer gezellig bijgekletst!:D

Ik heb de film van THUNDERKING bekeken en moet zeggen dat het een beetje bekend voorkomt. RedBaron klopt het dat hier beelden in zitten die ook tijdens de Sterfeesten zijn gebruikt?

Back
Bovenaan