[Hong Deng Long] Mandarin 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe moet ik deze mat inschatten in verhouding tot een CT500 qua knallen? En is het hangend ook een aanrader? Met 2 of 3 tegelijk moet het toch wel een behoorlijke bak herrie geven lijkt me

Met 1 was het al herrie, dus met 2 of 3 is het helemaal feest :D
En ja, hangend doen ze het ook heel goed. Ik had de mijne gedrapeerd over een koordje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat gaat heerlijk tekeer Nick. Leuke eindbom(men)ook haha.
Moet zeggen dat de duur van zo'n mat ook prima is!

Dat gaat heerlijk tekeer Nick. Leuke eindbom(men)ook haha.
Moet zeggen dat de duur van zo'n mat ook prima is!

Vond hem door die lange tijdsduur juist saai worden omdat die haperde, knallen waren zeker lekker alleen mijn camera weet niet zo goed om te gaan met de knallen. Zou eigenlijk het geluid van Cameo's camera moeten hebben :) Wou zelf ook de 6-pack als eindbom gebruiken alleen hij viel er steeds af en het was al 10 uur, geen zin om dan weer tape op te halen :p

......

Laatst bewerkt:
@jejestilo,
Het verbinden van die eindbom is een eitje als je de mat over een lijn drapeert. Het volle gewicht komt dan niet aan jouw verbinding naar de eindbom te hangen. Alleen het laatste metertje krijgt dan even een "sjor" als ie van de lijn valt. Ik gebruikte slechts een kort stukje schilderstape als fixatie.

Prima film ook trouwens. Bedankt voor het delen :D
O ja, en het geluid van mijn cam is van de standaard ingebouwde microfoon. Die is best goed, alleen moet je deze op een fixed (relatief laag) niveau zetten als je knalvuurwerk van dichtbij filmt. Probeer maar eens uit (over 347 dagen :D )

Cameo

Ik vind de mandarin 2000 toch egt een van de beste matten nu in belgie, tempo ligt lekker, makkelijk uitvouwbaar. en de knallen zijn zeker hard, hij kwam bij mij boven de hindoe 3000 uit, die ik achter elkaar afstak.

Idd, ik vind de Mandarin 2000 betere flitsen hebben... hij was alleen wat traag maar daar moet je zelf maar even uittesten hoe snel hij gaat.

afgelopen zondag was hij niet te koop in baarle, en ik hoorde bij de bunker dat de mandarin er misschien uit gaat!

Deze mat gaat er zeker niet uit.
Hij is inderdaad even uitverkocht en wellicht komt hij pas volgend jaar weer binnen. We doen ons uiterste best om ze toch noch voor het eind van`t jaar binnen te hebben.

Grtz toon

Wat ben ik blij Toon dat deze er niet uitgaat, heb deze er graag bij aan het eind van het jaar.

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil nou is tussen de Mandarin 2000 en de Hindoe 3000?
De prijs verschilt wel.

Nou het verschil zit hem in meerdere dingen, de mandarin knalt naar mijn weten harder, en is ook iets sneller, verder is deze in plastic verpakt zodat je hem makkelijk uit kan vouwen, en ook in slechte weers omstanigheden kunt afsteken,
ik vind de mandarin een van de beste matten die er is, en ik vind het erg jammer dat deze momenteel niet leverbaar is.

Gr k0enn

Ik denk dat ik dit jaar maar eens voor de mandarini gaat. Ik ben zeer benieuwd hoe deze in het echt is en van de filmpjes kan ik maar 1 ding zeggen stukke beter dan een Hindoe rol.

ikzelf heb deze elk jaar en elk jaar bevalt deze mij nog steeds prima.
Goede mat voor een mooie prijs.

Kan je vertellen buldog je hebt er geen miskoop aan weet zeker dat je tevreden bent.

ikzelf heb deze elk jaar en elk jaar bevalt deze mij nog steeds prima.
Goede mat voor een mooie prijs.

Kan je vertellen buldog je hebt er geen miskoop aan weet zeker dat je tevreden bent.

Dan zit er nog maar 1 ding op en dat is een tripje maken naar Belgien:D En ik leesde terug in het forum over hoeveel er in een karton zitten maar zijn het er nu 4 of 8?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan