Original beantwoordt jullie vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen er dit jaar nog nieuwe producten binnen? Zoja, wat en wanneer?

Er komt wel het één en ander binnen ja.Maar dat wordt op de fora pas gemeld als het binnen is.
Wat misschien wel interessant is,de Warriorcollectie(Z158)komt eind deze maand binnen.(Yehaa!:handsup:)

Ik heb wel een leuke vraag....

Als ik kijk naar de bekendheid van de warrior collection en de z05 serie dan zijn het 19s potten die zeer populair zijn.

Nu is mijn vraag:
Komt er net zoals de zo5 serie ook een uitbreiding van de warrior collection??????? (net zoals de a/b/c versie van de z05) ik zou het namelijk erg op prijs stellen :D

Djara, Ik kan jou meedelen dat daar voorlopig nog niets over bekend is. Wel is er een nieuwere 19 schots batterij op de markt, waarover bij de meesten nog weinig bekend is. Qua prijs liggen ze op hetzelfde niveau als de Warrior Collectie en ook hier weer heb je een serie van 6 verschillende batterijen. Het gaat hier om de L114 serie. Of deze net zo goed is als de Warrior, dat laat ik liever aan jou over aangezien iedereen een eigen persoonlijke voorkeur heeft.

Djara, Ik kan jou meedelen dat daar voorlopig nog niets over bekend is. Wel is er een nieuwere 19 schots batterij op de markt, waarover bij de meesten nog weinig bekend is. Qua prijs liggen ze op hetzelfde niveau als de Warrior Collectie en ook hier weer heb je een serie van 6 verschillende batterijen. Het gaat hier om de L114 serie. Of deze net zo goed is als de Warrior, dat laat ik liever aan jou over aangezien iedereen een eigen persoonlijke voorkeur heeft.

Ik persoonlijk vind de l114 erg lekker ja!
Maar tog springt de Warior er boven uit kwa efecten.
de z05 doet weer aan bijde onder!

Jullie hebben een mooi pijlenrek in jullie assortimenet (€ 10). Dacht ergens gelezen te hebben dat je deze gratis krijgt, wanneer je voor € 60 aan pijlen koopt. Is dit correct ?

Vanaf 2011 veranderd er wat in BE, 500 grams potten mogen er worden verkocht per shot 25 gram kruid max.

1 Zou ik in Januari al wat kunnen kopen ( ik weet dat jullie dan niet open zijn, moet ik dan 06 bellen?
2 Worden er in het nieuwe jaar dan ook 20 shots potten van 500 gram verkocht met de
maximale vulling van 25 gram per tube)

Wat veranderd er nog meer, knallers mischien,
matten vuurpijlen of kits?
3 Single shots ( Net zoals Als in NL worden die ook verkocht)
( In NL mogen ze max ( van thor b.v) 50 gram bevatten)

Waarom mogen fontijnen niet meer dan 150 gram bevatten?
En trouwens Loots verkoopt Watervallen, waarvan Alpeco en Edruco zegt dat ze alleen worden verkocht aan pyrotechnische.

Laatst bewerkt:
Hoe het met de Hindoe 1000 van Salon Roger die jullie verkopen?
Is het de versie met eindbom? Wat is de prijs? Karton inhoud? :)

Hi dames en heren van Original, zitten de Stickless rocket [AB15] nog in het assortiment? Ik begrijp dat daar nogal wat onduidelijkheid over is. Zelf vind ik ze top dus vandaar mijn interesse. We horen het graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan