[Hong Deng Long] Colourful King Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.

*kevin*

VWC lid
Artikelnaam: Colourful king cracker
Artikelnummer: B505
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 1 stuk
Kartoninhoud: 18 matten
Effectomschrijving: Mat van 120 schoten, een van de hardste in belgie verkrijgbaar!
Prijs: € 22,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heerlijke mat, zijn echt verschrikkelijk hard die knallen. Zeker één van de beste verkrijgbaar in België :D

Ik heb de eerste/normale versie gehad, en die was echt bagger. Deze gaat zo te zien al een stuk beter.

Sodeflikker wat een geweld was dat! Maar ook een beetje inefficiënt en gevaarlijke mat, want hij knalde zichzelf in 't begin al uit, en er bleven erg veel knallers achter... Meteen (na een veilige wachttijd) opruimen die dingen dus! Zal 'm om die redenen niet weer kopen, maar 't was wel leuk geweld voor 'n keertje, net als die gekleurde (geen gele helaas) snippers in de straat :D

Wat heb ik genoten zeg van deze matten. Heb ze allen wel opgehangen want liggend is het zeker erg link. Knalt een stuk beter dan de Kings Cracker die ook nogeens heel sloom is. Het enige wat deze mat overtreft is de traca (helaas niet gehad)?

Wat heb ik genoten zeg van deze matten. Heb ze allen wel opgehangen want liggend is het zeker erg link. Knalt een stuk beter dan de Kings Cracker die ook nogeens heel sloom is. Het enige wat deze mat overtreft is de traca (helaas niet gehad)?

Het is sowieso altijd het beste om matten op te hangen, zo gaan er meer knallers af omdat ze van de mat wegvallen en de drukverplaatsing niet de andere knallers weg kan blazen zonder ze afgaan, en je hebt minimale kans dat hij overspringt, en de kans dat de mat uitgaat is ook gering.

Grtz Toon.

Ik had hem ook afgelopen oud en nieuw, en was er ook zeker van te spreken. Alleen zou hem voor de prijs niet meer nemen.

Ik zou liever die goudmat van pyrostar halen ( ben de naam even kwijt ), of een Chaithunder 240. Allebei stuk goedkoper en gelijkwaardig geweld.

Pff wat een mat zeg! Maar wel bloedje link om die af te steken op de grond spring alle kanten op.

Nou dat valt best mee maargoed je moet niets voor niets altijd 30 meter afstand bewaren van deze mat. Dus ik zou hem dan niet in de straat op de grond leggen maar je ziet het. Hangen is mooier! ;)

Ik had hem ook afgelopen oud en nieuw, en was er ook zeker van te spreken. Alleen zou hem voor de prijs niet meer nemen.

Ik zou liever die goudmat van pyrostar halen ( ben de naam even kwijt ), of een Chaithunder 240. Allebei stuk goedkoper en gelijkwaardig geweld.

Ik vind dat je deze niet echt met de chain 240 kan vergelijken qua knal. De Colourfull King Cracker heeft veel doffere knallen waardoor je hem ook beter voelt! De chain is in mijn mening dan weer iets scheller qua knal.

Ik zeg toch gelijkwaardig geweld, niet dat de knallen even hard zijn. Maar door het tempo van de chainthunder, en omdat er veel meer knallers op zitten krijg je meer pijn je oren dan met de colourfullkingscracker. Het is een goede mat, maar ik koop hem niet meer.

Toevallig gisteravond gemaakt HAHA., was geweldig wat een dreunen komt er van deze mat af , stond er vlakbij.
een aanrader

Ik zeg toch gelijkwaardig geweld, niet dat de knallen even hard zijn. Maar door het tempo van de chainthunder, en omdat er veel meer knallers op zitten krijg je meer pijn je oren dan met de colourfullkingscracker. Het is een goede mat, maar ik koop hem niet meer.

Natuurlijk koopt iedereen wat hij/zij zelf graag wilt. Al vindt ikzelf dat de matten kwa knal behoorlijk verschillen. Dat wil niet zeggen dat ik vind dat de ene meer geweld heeft dan de ander. Het zijn gewoon beide matten met een enorm geweld. De ene wil gewoon harde doffe knallen, de ander wil een mat die snel is en waar enorm veel schelle knallen van afkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan