Hollands Feestje 2008

Firespree

Pyroworld
Hier ook nog even aandacht vragen voor het Hollands Feestje 2008 dat Ollie ook dit jaar weer wil organiseren.
Ik weet dat het vorig jaar een groot succes was dus hoop dat er dit jaar weer zoiets gerealiseerd kan worden.
Voor degene die dit idee steunen kan je nog stemmen in de poll op fpm:
Hollands Feestje 2008

Tot Fallas!
:bye:

zijn er inmiddels al details bekend ??? , want ik heb totaal geen idee wat het voorstelt .

Het is een showtje die door freaks die fallas bezoeken word gegeven, iedereen die mee wil doen legt dan geld in, en daarvan kopen een aantal freaks een mooie collectie, die steken we dan als een show af met iedereen die er aan mee heeft betaald....

Ik doe in ieder geval weer mee, vorig jaar was echt een gekkehuis!:devil:

:bye:

Hollands feestje 2008

Hollands feestje 2008

Ik doe ook weer mee dit jaar, afgelopen was was echt een vette show. Met als afsluiting nog ff 400 boracha's (voetzoekers) op een hoop gooien en die afsteken heerlijk !

nederlans feestje

nederlans feestje

was echt vet knalleuh verleden jaar een show waar menig kermis een punt aan kan zuigen whahahaa ik wil er best wel een beetje meelappen maar kan niet zoveel want het baasie is arm maar alleu beetjes helpen d8 ik al issut om nog een keer die burachos te zien voor mensen die er niet bij waren je weet niet wat je mee maakt .......... ook de flowerbeds zijn zeer de moeite waard en nog maar niet te spreken over de bossen lawine pijlen
(ik zou wel oordopjes mee nemen ) whahahaahahahah ik hoop er zeker bij te zijn
ik heb al geboekt (via madrid) alleen lopen is goedkoper whahahahaahaha
kan niet w88 tot ziens allemaal:bonk:

Afgelopen jaar werd het door ollie (member van forum) geregeld :) Hij wou het dit jaar weer doen maar of dat doorgaat kan ie beter zelf zeggen en anders wordt er daar terplekke meestal wel dingen geregeld :)

Het gaat weer allemaal door... staat al een topic van hier op de site. ga je ook en wil je meedoen geef je op! dit jaar word nog gekker!!!

gr.

Eeeeeeen kippenvel!!!!
Blijft toch gruwelijk wat we daar hebben neergezet kerels!!!
Echt geweldig!!!

Back
Bovenaan