Hollandivani

Ben er vandaag (29-12-2015) naartoe gegaan, en het was niet echt helemaal wat ik had verwacht:
1. De prijzen die in de folder staan kloppen over het algemeen niet: air attack 6 (kingsize assortiment kost 30 euro, maar in folder 25)
2. De prijzen die in de folders staan worden niet goed vergeleken met die van de concurentie: air attack 6 kost 30 euro, en wordt vergeleken met 100 euro, terwijl hij maar 40/50 euro kost bij de concurentie.
3. Veel dingen waren uitverkocht
4. Er was bijna geen rij (om half elf 's ochtends)
5. Verwacht niet heel veel van bepaalde dingen: in de folder staat een vuurwerk pakket; Mega topper (kost 40 euro, en wordt met 130 vergeleken, klopt niks van: het is een klein pakket, met niet spectaculair goede items erin) Als je deze wilt kopen, omdat je denkt dat het echt een "mega topper' is, dan zou ik het niet doen, want: het merk heet "Topper" en het pakket is "mega". Dus niks Mega topper, gewoon de naam van het pakket...
6. Rotjes en al het kleine vuurwerk uitverkocht (zeggen dat er om het uur, of zoiets, nieuwe ladingen binnenkomen (doen ze erg vaag over)) En als je het wil kopen, Mag je er maar 2/3 de man, misschien dat je er misschien 5 mag, als je een beetje aardig doet, maar het zijn er niet veel...
7. Je hebt niet erg veel tijd om na te denken over wat je koopt, want er wordt vrij veel druk op je gezet, (plus: als je niet van Nederlandse muziek houdt (de toppers xD) dan kan dit ook op je zenuwen werken ;)

Als je binnenloopt:
1. Je kan gratis parkeren doordeweeks, maar in het weekend (zat & zon) niet.
2. Bij de vuurwerk verkoop is het mogelijk om te betalen met je bankpas (pinnen dus).
3. Voor de ingang staan een paar beveiligers (waarschijnlijk voor wanneer het erg druk is)
4. Achter de balie in de winkel staan zo'n 6 a 10 mensen.
5. Achter de balie (letterlijk) staat al het vuurwerk dat ze hebben uitgestald als dummies

Dus samengevat:
Verwacht niet dat wat in de folder staat, dat dat waargemaakt wordt. De prijzen uit de folder kloppen over het algemeen niet; of de concurrentie prijs klopt niet (je denkt dat je reuze korting krijgt, maar dat is niet zo, want de concurrent doet het voor maar 10 euro duurder i.p.v bijvoorbeeld 60) of De prijzen uit de folders kloppen niet, want in de winkel zelf is het een tikje duurder dan ze aangeven in de folder. Verder zijn veel gewilde potten/klein vuurwerk al vaak snel uitverkocht, en er wordt erg vaag over gedaan wanneer nieuwe ladingen binnen zouden komen. Kom niet voor het kleine vuurwerk hier naartoe, want of het is op, ofwanneer dit niet het geval is, dan mag je maar ongeveer 2 a 3 pakjes per item kopen (2 sloffen rotjes, 2 pakjes grondtollen, 2 pakjes thunderkings, etc...) Verder moet je niet verwachten dat je in een gigantische loods aankomt, want het plekje waar het wordt verkocht is ongeveer even groot als een gemiddelde vuurwerk verkoopplaats.

AL MET ALzou ik gewoon naar een "normale" vuurwerk verkoop gaan, en meedoen aan de voor verkoop, want in de voorverkoop kan je ook aardige aanbiedingen en kortingen scoren : )

Jim

Bedankt voor je uitgebreide post. :)
sla dit forum er maar is op na, het is hier algemeen bekend dat dit een slechte winkel is en onzin praatjes heeft en verkoopt.

Op mijn zena triumph, opgehaald bij een normale zena dealer, staat een sticker met 'pakbon beverwijk hollandivani b.v.'.
De sticker is weer overgeplakt, maar betekent dit dat hollandivani dus producten ook nederland binnenhaalt op een of andere manier, of wilden ze zena gaan verkopen en is dit niet door gegaan?

Ik heb vandaag bij zenadealer in qruquius wat cake's opgehaald waaronder zena inglorious bastard voor 22 euro i.p.v 60 euro.... echt een koopje :)
nu heb ik onder de cake gezien dat er met een zwart pen hollandivani/beverwijk opgeschreven is met een rij cijfers....,

het staat niet bij alle zena cakes die ik gehaald heb alleen bij een paar die toevallig ook erg goedkoop in de aanbieding waren bij intratuin XD

Ik snap niet dat jullie naar zo'n vage winkel gaan.. alle reacties in dit topic klinken nou niet echt uitnodigend! Je hebt vele zaken die een freakactie hebben hier via dit forum en die geven je wel goede service en zeer hoge kortingen. Met een groter aanbod en niet zo'n onduidelijke manier van zaken doen. Dan kom je gewoon op de afgesproken tijd en ga je zeer tevreden weer naar huis.

De prijzen zijn niet zo goedkoop als ze beweren.
De echte leuke dingen zijn vaak snel uitverkocht.
Je moet vroeg uit bed en lang in de rij staan
En hun folder is erg misleiden.want alle prijzen kloppen niet.
en ze zeggen dat ze een 2 kg kruit cake boxen hebben voor 25.00
Dat kost gewoon 75.00
Ik raad het zwaar af.

Zou het zelf verschrikkelijk vinden om op deze manier je vuurwerk te moeten kopen... lang in de rij staan en dan maar hopen dat er nog wat moois over is, no way!

Voor een dubbeltje op de eerste rij en bedrogen uit komen zoals ik het hier lees.
Wees verstandig hou de freaksites en acties in de gaten weet je zeker dat wat je besteld op vooraad is en dat met een flinke korting.
Zit je niet voor een dubbeltje maar wel voor een paar tientjes op de eerste rij.
Uit je luie stoel bestellen en met een goed gevoel van jup me bestelling staat klaar om het op te halen
En dan met de freaksites ondanks de hele hoge kortingen zo nu en dan is de service ook gewoon hoog en goed

Ben er vandaag (29-12-2015) naartoe gegaan, en het was niet echt helemaal wat ik had verwacht:
1. De prijzen die in de folder staan kloppen over het algemeen niet: air attack 6 (kingsize assortiment kost 30 euro, maar in folder 25)
2. De prijzen die in de folders staan worden niet goed vergeleken met die van de concurentie: air attack 6 kost 30 euro, en wordt vergeleken met 100 euro, terwijl hij maar 40/50 euro kost bij de concurentie.
3. Veel dingen waren uitverkocht
4. Er was bijna geen rij (om half elf 's ochtends)
5. Verwacht niet heel veel van bepaalde dingen: in de folder staat een vuurwerk pakket; Mega topper (kost 40 euro, en wordt met 130 vergeleken, klopt niks van: het is een klein pakket, met niet spectaculair goede items erin) Als je deze wilt kopen, omdat je denkt dat het echt een "mega topper' is, dan zou ik het niet doen, want: het merk heet "Topper" en het pakket is "mega". Dus niks Mega topper, gewoon de naam van het pakket...
6. Rotjes en al het kleine vuurwerk uitverkocht (zeggen dat er om het uur, of zoiets, nieuwe ladingen binnenkomen (doen ze erg vaag over)) En als je het wil kopen, Mag je er maar 2/3 de man, misschien dat je er misschien 5 mag, als je een beetje aardig doet, maar het zijn er niet veel...
7. Je hebt niet erg veel tijd om na te denken over wat je koopt, want er wordt vrij veel druk op je gezet, (plus: als je niet van Nederlandse muziek houdt (de toppers xD) dan kan dit ook op je zenuwen werken ;)

Als je binnenloopt:
1. Je kan gratis parkeren doordeweeks, maar in het weekend (zat & zon) niet.
2. Bij de vuurwerk verkoop is het mogelijk om te betalen met je bankpas (pinnen dus).
3. Voor de ingang staan een paar beveiligers (waarschijnlijk voor wanneer het erg druk is)
4. Achter de balie in de winkel staan zo'n 6 a 10 mensen.
5. Achter de balie (letterlijk) staat al het vuurwerk dat ze hebben uitgestald als dummies

Dus samengevat:
Verwacht niet dat wat in de folder staat, dat dat waargemaakt wordt. De prijzen uit de folder kloppen over het algemeen niet; of de concurrentie prijs klopt niet (je denkt dat je reuze korting krijgt, maar dat is niet zo, want de concurrent doet het voor maar 10 euro duurder i.p.v bijvoorbeeld 60) of De prijzen uit de folders kloppen niet, want in de winkel zelf is het een tikje duurder dan ze aangeven in de folder. Verder zijn veel gewilde potten/klein vuurwerk al vaak snel uitverkocht, en er wordt erg vaag over gedaan wanneer nieuwe ladingen binnen zouden komen. Kom niet voor het kleine vuurwerk hier naartoe, want of het is op, ofwanneer dit niet het geval is, dan mag je maar ongeveer 2 a 3 pakjes per item kopen (2 sloffen rotjes, 2 pakjes grondtollen, 2 pakjes thunderkings, etc...) Verder moet je niet verwachten dat je in een gigantische loods aankomt, want het plekje waar het wordt verkocht is ongeveer even groot als een gemiddelde vuurwerk verkoopplaats.

AL MET ALzou ik gewoon naar een "normale" vuurwerk verkoop gaan, en meedoen aan de voor verkoop, want in de voorverkoop kan je ook aardige aanbiedingen en kortingen scoren : )

Jim

Héeeee dat is precies waar ik iedereen al voor had gewaarschuwd... Thanks haha.

Ik had wel interesse in deze winkel. Heb de recensies gelezen , maar toch even kijken . 3 uur lang in de rij , dat zou een goed voor teken moeten zijn als er een lange rij staat . Kom je eindelijk aan in de winkel . Ik kijk me maat aan me maat naar mij , en we liepen weg zonder iets te kopen . De mensen hadden ons gewaarschuwd . Dus boontje komt om zijn loontje . Heel erg jammer dat deze winkel een NEP aan biedingen doet .

Een kleine aanvulling: de interessante zaken zijn niet uitverkocht, maar zijn ongetwijfeld nooit binnen gekomen. Winkel staat bekend om lokkertjes.

Heeft iemand de advertentie al voorbij zien komen ?
je kan beter zeggen de artikelen die ze niet of nauwelijks op voorraad hebben..
dat mensen hier nog naar toe gaan??
2 x geweest, eerste keer was jaren geleden en toen ik de rij zag was ik al klaar , tweede keer liep ik zo naar binnen en alles wat er hing was er niet of moesten ze eerst kijken.. geweldige voorraad beheer..
niet mijn ding, maar smaken verschillen uiteraard.

Nou het is weer een mooie flyer klik
  • Overal staat "kruid"
  • De ongetwijfeld correcte beschrijving: "500.000 SCHOTS NITRAAT ROL 35m"
  • enz enz.
Bij mij gaat de bullshit detector vol af. Slecht geschreven, delen zijn onzin dus ik zou mijn geld elders uitgeven.

Back
Bovenaan