Kom net terug, en ben ALLES behalve tevreden.
Had eigenlijk al mijn spulletjes al, maar wilde uit deze winkel toch nog wat spulletjes, en met name de Light Year pijlen.
Rond 13:00 kwam ik aan in de winkel.
Geen rijen, geen wachttijd. Dat viel mee!
Ik loop naar de verkoper en vraag de light year pijlen, een meterpakket en wat losse troep.
Als antwoord krijg ik: Dat hebben we geen van allen meer.
(Van de 6 pijlen-pakketten in de winkel, verkochten ze er nog 2, welke toevallig ook het duurste waren! En dat terwijl alle andere pakketten er nog wel leuk bij hangen.)
Ik geef aan toch echt voor de light year pijlen te komen.
Opnieuw antwoord: We verwachten zo een vrachtwagen. Als je de tijd hebt kun je hier op wachten.
Anderhalf uur verder! kwam de vrachtwagen pas daadwerkelijk aan.
Ik loop weer naar de balie en vraag om mijn pijlen.
''De vrachtwagen is nog niet leeg.''
Oké.
Om 14:30 komt er iemand naar me toe:
''Er zaten geen pakketten Light Year in de vrachtwagen.''
Is dit een grap, of wat?
''Nee, maar over een kwartier komt de volgende vrachtwagen, nog even geduld.''
Toen om 15:30 de volgende vrachtwagen was gearriveerd en uitgeladen, bleken er WEER geen ligt year pijlen bij de vracht te zitten.
Inmiddels snappen jullie natuurlijk wel dat ik er klaar mee ben.
Heb 3,5 uur in een winkel rondgehangen (waar niet eens een hapje en drankje aanwezig zijn!) en de spullen waarvoor ik kwam nog niet meegekregen.
Uiteindelijk nog een pakketje ''Air Attack 2'' meegekregen voor 10 euro. ''Voor het lange wachten''.
Nou, nee Hollandivi: 1 KEER EN NOOIT MEER!
Heb me nog nooit eerder zo belazerd gevoeld.
P.s. Alle goede acties uit de reclame etc. worden niet verkocht, evenals het kleine spul. Per vrachtwagen komt er een kartonnetje shocks, grondbloemen en rotjes mee. (Deze zijn binnen een minuut uitverkocht). Het jubileumpakket voor €25 is nooit verkocht, want die was zogenaamd ''te zwaar''. Bij grote bestellingen willen ze je met een steekkar naar je auto helpen, VOOR €5. Ik hoop dat mijn bericht er heel wat mensen van weerhoud in deze zaak aankopen te doen!