Hollandivani

Ik ben gisteravond naar Hollandivani geweest. Waren er rond 20.00 en 21.30 waren we weer weg.
Het is inderdaad een mysterieuze zaak, het kleine spul + de 100.000 klapper is verdwenen terwijl er net een flinke landing aankwam, ook waren bijna alle potten weg van 12,50 enzo.
De collectie bestaat vooral uit de X-Treme serie en Thor, ook heb ik de Dominator 2.0 gezien van Barely Legal ook voor 24.95,-. Die andere kleine potjes ben ik vergeten.
Je kan er op zich leuk slagen voor een goede prijs. Alleen is de keuze flink kleiner als op de folder, er zijn nog wel een flink aantal assortiment pakketten.

Ik zelf heb gekocht:
- Fantastic X-Treme 49 Shots: Prijs 24.95,- (Adviesprijs +- 58.00,-)
- Future Love Thor 36 Shots: Prijs 24.95,- (Adviesprijs +- 59.00,-)
- Earth Thor Mortieren(6 Stuks): Prijs 9,99,- (Adviesprijs +- 29.95,-?)
- 200.000 Klapper: Prijs 34.95,- (Adviesprijs +- 119.95,-!)
- Patriot Extreme Pijlen: Prijs 17.50,- (Adviesprijs +- 79.95,-?)
- 2 pakken Mega Bombs(Had Thunderkings gezegd maar die kreeg ik niet): Prijs 0.25,-

heb uiteindelijk toch FLINK wat geld bespaard maar het blijft een aparte zaak.

Zie foto voor duidelijkheid, de rest heb ik via Vuurwerktotaal.nl besteld.
IMG_0678.jpg

Heb zelf ook gister 2 van diezelfde rollen gekocht als hierboven maar blijft een apart winkeltje. Op de eindbom staat bijv alleen het logo van horse brand maar geen tekst eronder. Bovenaan de eindbom staat originele chinese rol 2007. Overigens komt de tekst op de doos ook niet overeen met wat er in de doos zit maargoed het is een koopie nu hopen dat ze een beetje knetteren.

je kan een rotje van de rol afhalen en door midden breken, zo kun je zien of het eventueel flash kruit is, ben toch wel erg nieuwsgierig, ze zien er namelijk echt exact uit als een flashrol.
als dat zo is heb je de perfecte mat.

En hoe moet dat kruid eruit zien? Ben zelf niet zo'n hele grote kenner maar ik zal zo er een afhalen en openbreken dan zet ik wel een fotootje hierbij.

Het neigt meer naar zwart. Overigens staat er geen 2007 maar 2067 op de eindbom.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    164 KB · Weergaven: 0
dan heb je dus toch een gewone buskruit rol :p had ook niet anders verwacht, maar stiekem kun je hopen he.

Ik ben 28 en 29 ook ff langsgeweest bij hollandivani, en mijn legale ''hollandivani'' collectie is erg minder in tegenstelling tot vorige jaren..
Heb nog niet alles op foto maar andere foto's zullen spoedig volgen!!

Ik heb gekocht
26x 200.000 rol
6x big gols crystal
2x Big platinum crystyal
8x 500.000 klapper
heel veel andere rotzooi pijlen

IMG00465-20121229-1730.jpg
en morgen nog even langs gaan om mijn collectie compleet te maken met 30 a 40 potjesATTACH=CONFIG]11847[/ATTACH]

En wat is de kwaliteit van de producten? Laten we bijvoorbeeld zeggen de 300 multishot die je voor afgerond 10 euro kunt krijgen.

Ik ben afgelopen jaar voor het eerst bij deze zaak geweest.
Voor mij eens maar nooit meer. Ik had 3 potten de future love camuro blaster en unfineshed symphonie.
Deze waren allen 3 niet goed. 2 Hiervan stopte veel te snel, 6 en 7 schoten. 1 was in 5 seconden leeg geschoten. Ik had ook de mortieren van thor short circuit, deze boeketten waren allemaal kleiner dan de boeketten van de heavy legend 16 shots. Deze mortieren zouden maar liefst 50 gram zijn. ( en ik ben de nieuwe paus). Het enige waar ik redelijk tevreden over was was het pakket de big box.
Voor mij eens maar nooit meer.

Ik ben afgelopen jaar voor het eerst bij deze zaak geweest.
Voor mij eens maar nooit meer. Ik had 3 potten de future love camuro blaster en unfineshed symphonie.
Deze waren allen 3 niet goed. 2 Hiervan stopte veel te snel, 6 en 7 schoten. 1 was in 5 seconden leeg geschoten. Ik had ook de mortieren van thor short circuit, deze boeketten waren allemaal kleiner dan de boeketten van de heavy legend 16 shots. Deze mortieren zouden maar liefst 50 gram zijn. ( en ik ben de nieuwe paus). Het enige waar ik redelijk tevreden over was was het pakket de big box.
Voor mij eens maar nooit meer.

Tsja, behalve dat zij deze producten in hun assortiment hebben kan de winkel hier natuurlijk niks aan doen. Je kunt bij elke shop de verkeerde producten bestellen, dus ik zou zeggen: voortaan eerst wat meer beoordelingen lezen op dit forum voor je bestelt.

Heey mensen!

Nog een maandje en het is alweer zover (: !

Ik heb de afgelopen dagen / weken al wat afgezocht naar informatie over Hollandia, omdat ik dit jaar daar ook naar toe wil gaan ^^.
Maar na een groot gedeelte van deze posts te hebben doorgelezen, blijven een aantal dingen toch nog een beetje vaag voor mij. Ik zou dus graag antwoord krijgen op de volgende vragen:

-Ik las dat sommige producten niet altijd meer voorradig zijn, geld dit alleen voor de grote spullen zoals cakes, etc? Zijn bv Thunder Kings / Asian Thunders wel gwn altijd op voorraad?
-Rond welke tijden is de grootste kans dat alle producten beschikbaar zijn, ik bedoel wordt de vooraad ook steeds aangevult of alleen de volgende ochtend? Als dat alleen 's ochtends is, is dat dan op elke ochtend? Zo ja, wat is dan een goede tijd om daar 's nachts te gaan staan om toch nog alle keuze te hebben. Is dat bijvoorbeeld 01:00 of bijvoorbeeld pas om 04:00?

Afwijkende vraag over Duitsland:
-Wanneer komt er een foldertje uit van het vuurwerk van de Lidl en Aldi in Duitsland? Is er ook verschil tussen deze winkels? Zo ja, welke raden jullie aan?

Bedankt voor jullie hulp alvast =D ! Probeer alsjeblieft zo duidelijk mogelijk antwoord te geven op mijn hele vraag.
Als ik nog meer vragen heb zal ik die nog laten horen (;

Kimy

Vuurwerkfolder van Hollandivani moet wel is even snel komen zeg.., Het is ondertussen al 15 december, over 13 dagen zouden we het daar al kunnen ophalen, maar nog steeds geen folder op de site...

foldertje verschijnt altijd in de lokale krant. Al jaren hetzelfde,

@ kimberly
asian thunders etc gaan super hard.
Ben er 2 jaar geleden eens langsgereden maar vind het zelf de moeite niet waard..

Als iemand de folder heeft, zou die dan misschien een foto ervan kunnen maken?, ik krijg namelijk niet De echo binnen, omdat ik niet in de buurt van beverwijk woon.

Gr Timo

Back
Bovenaan