Hoeveel schots schiet jij dit jaar?

Ik heb alle bestellingen in een Excel sheet staan. Maar hierin niet in een losse kolom het aantal schots.
Schots, diameter, kruitgewicht en een summiere omschrijving staan in 1 cel. Dus kan niet exact zien hoeveel het is.

Maar van de 25-30mm cakes + compounds kom ik denk ik wel aan de 10 - 12.000 shots.
Met de kleine kaliber cakes en mines etc meegenomen, dan zeer zeker 14K +

Maar, wel precies onder de 25KG grens aan kartonnen dopjes gebleven.

Ik heb alle bestellingen in een Excel sheet staan. Maar hierin niet in een losse kolom het aantal schots.
Schots, diameter, kruitgewicht en een summiere omschrijving staan in 1 cel. Dus kan niet exact zien hoeveel het is.

Maar van de 25-30mm cakes + compounds kom ik denk ik wel aan de 10 - 12.000 shots.

Je doet je naam wel weer aan. Respect.

Wie biedt meer?

Ik weet niet of je het wilt maar je kan je tekst makkelijk splitsen naar meerdere cellen met "tekst naar kolommen".

Ik weet niet of je het wilt maar je kan je tekst makkelijk splitsen naar meerdere cellen met "tekst naar kolommen".
Haha ja dat heb ik gisteren geprobeerd, maar kwam niet nauwkeurig genoeg uit waardoor ik niet op kon tellen. Tel daar een vracht 19s assortimenten bij op en karton VPE ipv stuks en het wordt al een hele klus om exact te berekenen.

Ik probeer altijd wel een klein beetje te tellen tijdens het schieten, weet je gelijk of die helemaal is afgegaan :p
Tellen doe ik niet, maar loop wel altijd met een zaklamp zodat je snel kan zien of er nog dichte buisjes, of hele rijen zijn blijven staan.
Wel zo prettig, aangezien ik ze daarna op de brandende hoop andere compounds schuif. Dan wil je niet verrast worden door bombettes die (horizontaal) de straat in schieten.

Tellen doe ik niet, maar loop wel altijd met een zaklamp zodat je snel kan zien of er nog dichte buisjes, of hele rijen zijn blijven staan.
Wel zo prettig, aangezien ik ze daarna op de brandende hoop andere compounds schuif. Dan wil je niet verrast worden door bombettes die (horizontaal) de straat in schieten.

Ik probeer beide te doen, maar zodra andere mensen buiten staan gooien zij het meestal zonder te checken op de brandstapel...

Avond show heeft 1296sh,
00.00u show heeft 3072sh en alles ernaast los geschoten heeft 1943sh. Vreselijk veel zin in zeg! :handsup:
Na een aantal kleine wijzigingen is het (voor nu) uitgekomen op:
Avondshow: 1950sh
12 u show: 3569sh
Los geschoten: 1945sh

Totaal: 7464

Doet me toch weet twijfelen een mooie 36sh cake aan te schaffen om rond uit te komen 🫣

Back
Bovenaan