Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even zitten rekenen, maar het is toch stiekem alweer ruim 450km. Daar blijft het ook wel bij.

Ik denk alles bij elkaar zo'n 5 kilometer. Ik moet alles met de bakfiets doen dus ik ben blij dat ik bijna niets besteld heb :p

Dit jaar heb ik me voorgenomen om het eens relaxed te houden en het aantal shops te beperken tot een paar shops in de buurt en een in Duitsland. Dat is gelukkig aardig gelukt maar ondertussen heb ik toch het plan opgevat om ook nog een ritje Duitsland te doen voor mijn favoriete fonteinen, de Zink/Bugano's. Met deze trip kom ik dan toch nog op zo'n 980 kilometer en dat is wat meer dan eigenlijk de bedoeling was maar je moet er wat voor over hebben he...

Qua besteladressen net geen 200km maar denk dat er nog wel wat bij gaat komen met losse ritjes bij winkels in de buurt

Normaal gesproken erg veel maar ik probeer het liefst langs 1 winkel te gaan tegenwoordig. Vooral omdat het budget veel kleiner is. En dan maakt het me nooit zoveel uit hoe ver het is want het gaat ook om de sfeer van een 'roadtrip' naar een winkel. Dat kan dus uit verhouding staan tot de aankoop maar dat maak me niet zoveel uit :)

Voorlopig hou ik het bij 1 winkel op zo'n 20 kilometer.
Ga nog wel een ritje Duitsland maken. Dus zal rond de 100 kilometer worden denk ik.

Ik heb vanuit Zoetermeer een aantal goede winkels in de buurt zitten: de Driesprong, Vuurwerkbunker Pijnacker en Vuurwerk Outlet in Pijnacker. Dus dat worden korte rondjes. Misschien komt daar later nog Verbakel in Pijnacker en Vuurwerkhal Rijswijk/Zoetermeer bij. En dan nog een ritje naar de Meern. Goed te overzien dus!

Ik hou het een keer bij 1 winkel. Wel ooit 500 of meer km gemaakt. Dit jaar hou ik het bij ongeveer 150km

Ik heb wel echt respect voor alle km's en afstanden die ik hier zie.....Wij hebben dan wel (woonplaats sittard-geleen) geluk dat wij 10 km van de duitse en belgische grens wonen en hebben hier een aantal lueke vuurwerkwinkels in de buurt. Tijdens de verkoopdagen maken we wel ritjes en zijn we veel onderweg maar dat is naar de winkels in de buurt.......ik zal niet zomaar voor een actie 70 km rijden dat gaat mij te ver.

De teller staat dit jaar op ongeveer 450km, daar waar we o.a. omrijden voor wat producten waar nog de 2020 batches over waren (kuch Evolution).

Tussen 200-300km in 1 ochtend. 5 adressen met tussendoor een thuisbezoek inbegrepen. Vorig jaar was t gekker en over meerdere dagen verspreid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan