Hoeveel kilometer rijd jij ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben al een topic met de vraag waar haal jij je vuurwerk en of de afstand er toe doet. Nu zijn we wel eens benieuwd hoeveel kilometer jij precies aflegt de laatste 3 dagen om je spullen binnen te slepen. Probeer het aantal km zo specifiek mogelijk te delen.

Eigenlijk wil ik elk jaar weer wat minder rijden en pak voornamelijk de winkels bij mij in de buurt om sfeer te proeven. Daarnaast laat ik ook de freakwinkels niet links liggen en bestel daar wel het grootste deel bij 1 of 2 winkels. Maar hoeveel km het is? Poe geen enkel idee zeg.... :D

Blijf dit jaar sinds lange tijd onder de 500 km. Hoeveel het uiteindelijk word? Dat zien we wel weer na de 31e van de feestelijke dag.

Dit jaar voor mij iets meer kilometers. Vorig jaar alles op 1 adres gehaald, maar met samengeknepen billen naar huis gereden in de nacht.

Dit jaar 1 freakshop en de rest allemaal lokale adresjes. Schat alles bij elkaar 300 km

1e dag zo'n 500km als ik geen ritten combineer, zal afhangen van de eventuele wachttijden of ik wat combineer maar zit dan met aardig wat kilo's in de auto na 2 ritten.

2e dag 370 km retour voor ritje Valk.

Poehhh knap als je dat nu al kan inschatten..

vorig jaar: 481 km.
dag één: 6 ophaallocaties; 145 km
dag twee: 2 locaties Duitsland en twee locaties NL; 336 km.

Dit jaar???? Geeeeen ideeeee :biertje:

Ik ga het lekker dicht bij huis houden dit jaar. Merkte toch wel dat ik het plannen in die laatste 3 dagen een beetje vervelend begon te vinden. Aan de andere kant was het heerlijk een stuk rijden om vuurwerk te halen met de top 2000 er op. Maar goed, eens kijken hoe dit gaat bevallen.

Nagekomen bericht: bedenk me net, dat ik misschien nog wel even onze oosterburen ga bezoeken, voor wat kleine knallers voor zoonlief.

Heb dit ook uitgerekend en over 2 dagen verspreid kom ik uit op 650 km alleen in Nederland. Wil dan ook nog naar Duitsland toe, wordt lekker km's wegrijden.

Pow... Als ik het hier zo lees maken jullie aardig wat km's :P

Vorig jaar alles bij elkaar zou misschien net 90 km zijn geweest. Dit jaar zal het maar ongeveer 10 km worden.

Afgelopen jaar kwam ik op 850km uit in totaal. Dat wil ik dit jaar graag wat minderen, maar dat zal niet lukken denk ik :bonk: Normaal vind ik die kilometers alleen maar fijn, lekker op pad om je hobby uit te oefenen. Maar we hebben dit jaar een dag minder, dus het wordt een klus om alles binnen te halen en ook nog eens klaar te krijgen.

771 km kom ik op uit :bonk:
zit ook een ritje Duitsland bij en heb ook wel veel losse ritjes gepland verdeeld over de drie dagen. Zal veel in m'n eentje moeten ophalen waarschijnlijk en dan maak ik er liever losse ritjes van, hoef ik ook niet zo te zweten met een achterbak vol spul

Vorig jaar in totaal meer dan 1.100 KM gereden met het vervoeren van het vuurwerk naar opslag, stooklocatie e.d. Dat was eigenlijk echt té gek, veel plannen om alles maar geregeld te krijgen. Komend jaar ook nog eens een dag minder de tijd, waardoor ik wel van plan ben te minderen. Dat kan ook prima: vorig jaar een aantal verre adressen gehad waar ik komend jaar zeker niet meer kom.

Tot nu toe staat de schade op ongeveer 800 km. Alsnog heel erg veel, maar gelukkig een stuk minder dan afgelopen jaar.

Vorig jaar zo rond de 1000 km. Was best leuk om met me pa het hele land door te rijden wat vader/zoon tijd. Dit jaar waarschijnlijk de helft. Wil het bij een aantal winkels houden. Moet lukken, denk ik .:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan