Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
tot nu toe 537 km, eerst vanuit mn woonplaats naar haulerwijk, dan......
nu alle bestellingen geplaatst zijn, het aantal kilometers nog een keer overnieuw uitgerekend.. het aantal kilometers van de 28e bedraagt 950... dit wordt een beste route (uiteraard tussendoor bestellingen naar huis brengen, die kilometers zijn meegerekend) die begint om 04:00 en eindigt om 22:15. de route van de 29e bedraagt maar 75 kilometer.. flink wat kilometers maar dat heb ik ongetwijfeld over voor de mooiste hobby![]()
Ongeveer 20.000km per jaar.
Dat zijn 2 a 3 volle tanken dus dat moet voor een.heeel hoog bedrag zijn en speciaal spul aangezien je zover rijdt... door heel nederland?![]()
950km en daarvoor 2a3 tanken nodig hebben is ook wel heel ruim genomen.
ik zie je reactie nu pas.. dit jaar echt veel besteld, o.a naar haulerwijk, vierhuizen, breda, en nog veel andere adressen, omdat het grote bestellingen zijn moet ik wel naar huis om t af te zetten, zo tikken de kilometers aardig aan. scheelt al wel dat ik met n jeep kan gaan.. past aardig wat in..Dat zijn 2 a 3 volle tanken dus dat moet voor een.heeel hoog bedrag zijn en speciaal spul aangezien je zover rijdt... door heel nederland?![]()