Hoeveel geld vuurwerk 2010/2011

sommige doen ook net of 4000 megaveel is,
alleen de oom van de buren van een vriend van mij (ik heb de hele avond bij een vriend gestookt) die had voor 3200 euro.
maar hij had iets van 4 potten die 135,- per stuk kostten
en hij was heel de avond grootte potten aan het stoken,van ong. 30,- per stuk.
en hij had 3 100.000 klappers!! en nog veel meer matten zoals hindoes enzo,
maar die man kocht gewoon superveel sier, en matten en dan een paar harde knallers (cobra 5,lawinepijl,trueno ricasa no.4)
en dan zit je zo aan de 3000,- hoor

Dus? dan is 4000 niet veel als een oom van de buren van jou vriend, waar jij heel de avond heb bij gestookt toevallig ook zoveel heeft...Ehm....Ehmm...Zo niet logies.

Dit jaar zelf voor 600 euro gekauft
http://www.youtube.com/user/2011oudennieuw?feature=mhum hier zijn al de films terug te vinden.

gegroet<3

Ik iets van 1200 zonder korting, toch aardig voor een 41 jarig jochie al zeg ik het zelf.
En ik rook en drink ook nog :D

Oja en de oom van de neef van mijn buren zijn zoon z'n nichtje en daar de neef van had iets van 10.000 euro, maar daar heb ik niets van gezien want die ken ik niet.:frusty:

iets waar ik me elke x weer aan irriteer,overal lees je het.Lekker belangrijk om te vermelden hoe oud je bent zeg .. *zucht* :bonk:

Ik had iig weer genoeg uitgegeven...

Ik weet dat het irritant is,zelf zeg ik het omdat het dan meer lijkt.Als 14 jarige kan je meestal geen fatsoenlijk baantje vinden om je vuurwerk van te financieren?

Ik weet dat het irritant is,zelf zeg ik het omdat het dan meer lijkt.Als 14 jarige kan je meestal geen fatsoenlijk baantje vinden om je vuurwerk van te financieren?

Klopt ik ben ook 13 jaar maar vermeld ook niet elke keer van

''Ik heb voor 1500 euro flink wat voor een 13 jarige''

Dat is eigenlijk gewoon aandacht vragen van groten

Wat heeft leeftijd er nou mee te maken hoeveel vuurwerk je "mag" hebben. Dat niet geloven en dat "kan je niet betalen met die leeftijd" wordt soms ook een beetje irritant.
Als je wilt weten wat ik heb gekocht, kijk op mijn collectiefoto in het daarvoor bestemde topic.

Dat geld niet voor mij. Dit jaar word het flink inkrimpen, en dit jaar houd ik mij daar ook aan.

Over geld praten vind ik helemaal niet interessant (en wil het eigenlijk ook niet weten...)
Als ik er maar plezier van heb en m'n vriendin tevreden hou :wink:

Ik iets van 1200 zonder korting, toch aardig voor een 41 jarig jochie al zeg ik het zelf.
En ik rook en drink ook nog :D

Oja en de oom van de neef van mijn buren zijn zoon z'n nichtje en daar de neef van had iets van 10.000 euro, maar daar heb ik niets van gezien want die ken ik niet.:frusty:

10.000 euro :O das wel heel erg veel :p

Back
Bovenaan