Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Ik ga het niet eens meer bijhouden. Zodra de webwinkel open is gooi ik gewoon van alles in m'n winkelmand en dan zie ik wel hoe duur het kost. Ik probeer wel onder de 1000 te blijven. Maarja, ik kan mezelf er niet van weerhouden tijdens de reguliere verkoopdagen ook weer van alles te kopen:rolleyes:

ongeveer 120 met andere dure hobby's(schiet sport en zo mat ouderlijke toe zicht :p) en komt nog spul bij van mijn neef dus denk zo 150 als mijn pa mee werkt best nettjes toch voor een 13 jarige lol

Laatst bewerkt:
november december full time werke misschien wat weekenden erbij en hopen 800 euro te hebbe ik werk bij intertoys via uitzendberuea dus verdien maar 3 -4 eurotjes per uur , maar ik heb het er voor over :D kan niet wachten..
het gaat hier niet om de euro's die je uitgeeft maar beetje kijken wat mensen zoal uitgeven is toch leuk ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het bedrag maakt niet veel uit, iemand gaat er niet minder voor van vuurwerk genieten. Vroeger moesten we het allemaal met 20 euro doen, of minder zelfs. Dus daar hoeft niemand zich voor te schamen. Tot mijn 12e kreeg ik helemaal niets. Daarna mocht ik samen met mijn broer een pakket delen, en het jaar daarna mocht ik pas zelf vuurwerk uitzoeken. Sinds toen is het trouwens ook niet meer goed gekomen met 20 euro haha. Zit onderhand alweer rond de 1000. Maar wil niet hoger dan dat. Dan word het weer te gek.

ik houd de tel al helemaal niet meer bij tis heel veel geld dat weet ik wel
en het bedrag loopt nog steeds op

Laatst bewerkt:
Ja ik zit voor een 12jarige op de 200-+
Het plezier is er inderdaad niet minder om iemand met 20 euro kan meer van zijn vuurwerk genieten dan iemand met 1500.
Mvg

Jammer genoeg net te horen gekregen dat ik dit jaar maar 100,- euro mag uitgeven. Ik ben nog in discussie met mijn moeder. Maar het ziet er niet goed uit.:sad:

@teun,

Dan maar stiekem wat geld aan de kant leggen en bij de verkoopdagen meer erbij doen:D
Doe ik ook nog, dat geld let ze namelijk niet op.
Trouwens voor €100 kun je genoeg spul halen.:)

meestal 80 euro sier en klein spul ben er wel tevreden over, me dag is helemaal goed.

Maar misschien dit jaar niks:S
of het moet een grapje zijn die me avder maakt

@teun,

Dan maar stiekem wat geld aan de kant leggen en bij de verkoopdagen meer erbij doen:D
Doe ik ook nog, dat geld let ze namelijk niet op.
Trouwens voor €100 kun je genoeg spul halen.:)

Ja dat was ik ook al van plan.
Heb nu een lijstje van 200,- euro liggen.
Alles gaat via vrienden hé. :p

Back
Bovenaan