Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

Voor 200 euro aan sier heb je zeker een prima avond. Kan je aardig wat pijlen/cakes van halen in belgie. 200 aan knal en 200 aan sier, vind ik wel een net bedrag.

Zal wel rond de 800 euro uitkomen totaal, maar met 3 Jorge blokken, 1 100k, 25 901 en 902 dan zit je daar vlug aan. En dan in Belgie paar pijlen pakketten.

ik zat te denken aan 130 toen 180 en nu zit ik toch alweer bij de 200 als je zo een beetje je collectie aan het maken ben.:P en bij 200 euro krijg je nog een gratis 500grams pot! hopen dat mijn ouders er geen stokje voorsteken.

Bestelling geplaatst (ja ik ben er dit jaar Héél vroeg bij)
Uiteindelijk zit ik dit jaar op 315 euro aan sier,,

Daar zal nog rond de 40 / 50 euro aan losse dingetjes bijkomen.

We hebben der zin an :p

Ik heb nu voor 310 euro bij Top vuurwerk besteld, maar ik heb gewoon zin om lekker veel sier af te steken. Dus er zal nog een hoop bijkomen. Dat komt ook omdat echt niemand in een straal van 400 meter van mijn huis veel vuurwerk afsteekt. Voor ieder huis staat een fonteintje en alleen in de verte zie ik sier boven de huizen komen. Ik moet dus alleen de lucht boven mijn omgeving versieren om 0:00.

Dit jaar koop ik niet veel omdat ik altijd afsteek met mijn buurjongen waarvan zijn ouder gescheiden zijn en hij om de o&n bij zijn vader, anders is hij bij zijn moeder namelijk,(en dit jaar is hij bij zijn moeder) en zonder hem is er niet veel leuks aan (in je eentje afsteken is geen zak aan)

dus ik ga volgend jaar richting de 350 euri.

vorig jaar zat ik rond de 600euro op mij toen nog 13jarige leeftijd wat natuurlijk schandalig veel is nu ben ik 14 bijna 15 en ga ik gewoon voor 200 euro :)

Ik heb nu voor 310 euro bij Top vuurwerk besteld, maar ik heb gewoon zin om lekker veel sier af te steken. Dus er zal nog een hoop bijkomen. Dat komt ook omdat echt niemand in een straal van 400 meter van mijn huis veel vuurwerk afsteekt. Voor ieder huis staat een fonteintje en alleen in de verte zie ik sier boven de huizen komen. Ik moet dus alleen de lucht boven mijn omgeving versieren om 0:00.

Klinkt bijna als mijn leven :P ik heb voor 315 euro OOK bij top vuurwerk besteld, en ook hier bijna alleen maar siervuurwerk voor dit jaar aangezien er in mijn wijk alleen maar oude mensen wonen die het mooi vinden maar er geen cent aan uit geven :P Dus ook bij mij de taak om het gemiddelde in mijn wijk nog redelijk te houden haha :P

Enige leuke is wel dat als je een doorlontproject af gaat steken dat er veel mensen bij je komen staan en je complimenteren met je mooie vuurwerk :D

:)20 euro denk ik,
dan heb ik gewoon super veel plezier!
ik heb dan gewoon rotjes singleshots
tollen babypijlen enz.
ik kan niet jaloers zijn omdat een stuk of 10 vriedjes waar ik mee loop ook een budget hebben rond de 20 euro.
(ik ben 11 jaar)

:)20 euro denk ik,
dan heb ik gewoon super veel plezier!
ik heb dan gewoon rotjes singleshots
tollen babypijlen enz.
ik kan niet jaloers zijn omdat een stuk of 10 vriedjes waar ik mee loop ook een budget hebben rond de 20 euro.
(ik ben 11 jaar)

Iedere freak moet zo beginnen. Jou tijd komt nog wel, Plezier is het belangrijkste!

:bye:

20 euro voor een 11 jarig iemand is toch een mooi bedrag. Toen ik 12 was mocht ik voor 25 gulden. :p

Ieder jaar rond de 1000 euro.

Dit jaar voor het eerst wat zuiniger aan doen...zit momenteel op de 550 euro.

Zit momenteel op ruim 700Euro....Hoop eigenlijk op nog een beetje leuke korting, mn vrienin hing zojuist alweer gedesillusioneerd aan de telefoon namelijk, ik had nog zo beloofd 'niet meer dan 500 euro dit jaar schat' :rolleyes::wink:.

lijst zit op 400 euro, maar aangezien ik moet werken zal ik maar heel wat kleine zooi schrappen. Anders zit ik dat 's avonds/'s nachts weer allemaal in het kampvuur te stauwen.

Back
Bovenaan