Hoeveel geld vuurwerk 2009\2010

hey ik ben benieuwd hoeveel geld jullie aan vuurwerk uitgeven.
ik zelf zo rond de 112 euro

Laatst bewerkt:
Geen idee. Hangt er van af wat ik kan sparen, mss extra werken en de eindejaarsuitkering. Omdat ik het met een vriend doe, gaat het wenslijstje qua kosten door de helft en moeten we eigenlijk per man €250 investeren. Mocht er toch nog prof. uit Be bij komen, dan moet dat dus opgerekt. En sowieso is €500 nog een beetje weinig eigenlijk om al het schoons te hebben... Maar net zo goed laten we 't erbij zitten en kopen we elk voor €100 gewoon 3-5 cakes en is 't klaar. 'k Heb ook nog andere (dure) hobbby's... In december nog €100 zien vrij te maken voor n festivalkaartje...Belastingdienst, IBG en Mastercard moeten maandelijks geld hebben... It's a hard life als liefhebber van mooie, luxe dingen!

Laatst bewerkt:
Ben zeer druk men mijn zakgeld te sparen:p heb nu al best veel en ik zal blijven sparen tot december

Precies bedrag weet ik niet met kortingen en de nieuwe prijzen in nederland.
Maar het zal ongeveer €600 worden.

Eigenlijk een vraag die je niet hoort te stellen he! En wat maakt het uit wat iemand uitgeeft het gaat erom hoeveel plezier die gene er mee kan beleven!
Ik gok dat ik al snel ergens strand rond de 1000€

vind dit maar een dom topic. wat maakt het uit wat iemand besteed? iemand die geen beschikking heeft over zijn eigen geld geeft meestal rond de 100 uit. de geen die dat wel heeft een paar honderd.en de ene geeft meer dan 1000 uit.

als je maar plezier hebt daar gaat het toch om? lekker boeiend dat ik nu weet dat iemand die ik niet ken 100 euro aan vuurwerk uitgeeft:bye:

Ik denk 150,- als ik mijn moeder over kan halen. Ze begint zich er ineens mee te bemoeien, eerst niet en nu wel :S .

Normaal was het 400. Dit jaar ga ik alleen legaal doen en dan rond de 600, Ik ga dit jaar voor Marijn wolff lesli diamond gbv en ik wil kijken of ik hier bon kan krijgen!

Fred maak er maar 2000 van zeker haha.

ik denk dat ik voor 10 euro sterretjes en morning glories ga halen :D

Eerlijk gezegd vind ik dit altijd een groot kijk mij nou eens topic...ik lees het altijd wel, maar wat mijn budget is vind ik meer iets voor mezelf :p

maar ieder zijn ding hoor :D

Back
Bovenaan