Hoeveel geld aan vuurwerk 2012/2013

ik probeer tot maximaal 300euro gewoon omdat het een keer minder is dan andere jaren

hehe en mijn lieve meis wilde er ook nog 50euro aangeven wel lief van haar!!!

en een onverwachte bonus van de baas dus totaal 451eurotjes en 52centen

Laatst bewerkt:
Ik heb nu al voor 250 besteld. En ga bij de opening van Haokan 17 november nog iets van 300/400 spenderen.

ik heb altijd rond 700 euro gezeten maar het is nu crisis bij mij en ik denk dat het 100?200? max word,maar misschien alleen wat golden dragons en wat toffeejtes al krijg ik daar denk ik spijt van aangezien het kruid mij door de aderen stroomt

De eerste 300 is er doorheen, Heb niet echt behoefte om hier in de buurt enorm veel te spenderen.
Ik denk dat ik hooguit 1bestelling plaats en daarna gewoon +-5 winkels af ga om in elke winkel wat leuks mee te nemen.

Dus, ik begon met de gedacht '' Dit jaar doe ik goedkoop! Ik ga sparen en niet meer uitgeven dan 1000 euro! ''

En nu hang ik bijna op de 2500...

bestelling van kleine 500 gedaan, heb nog ong 100e vuurwerk over van vorig jaar oud en nieuw,
en met de verkoopdagen, ga ik nog langs de locale winkels, en wil daar niet meer dan 250 uitgeven..

alles bij mekaar rond de 800-900 euro

ik had verwacht niet over de 400 heen te gaan maar daar zit ik nu bijna aan en er komt nog zeker 200-250 bij haha. dat wordt weer extra werken denk ik :)

Ik wou het dit jaar onder de 1000 euro houden,maar daar zit ik al 250 boven.
En ik had vuurwerk over van vorig jaar zo'n honderd euro.

Back
Bovenaan