Hoeveel geld aan vuurwerk 2012/2013

Ik zal dit jaar rond 600 700 euro uitgeven Denk ik
Maar me zelf kennende Bestel ik altijd nog wel wat bij Haha
Ik kom nooit op het afgesproken bedrag
Maarja Ook als je een klein bugget hebt kun je een leuke dag hebben!!

De wens is 400 of 500. De praktijk zal neerkomen op 2a3 honderd. Altijd lastig om keuzes te maken. Dat wordt dit jaar ook een hele klys. Greetzzz

Tja wat zal het worden?
Soort van Toto zou ik er dicht bij in de buurt zitten.
Weet het nooit precies van te voren. Denk dat meerdere dat wel hebben :p

Ik denk dat ik tussen de €450,- en de €550,- zal zitten!
Met de nadruk op denk haha

Geen idee nog. Maar ik kijk hetzelfde naar vuurwerk als Richardus. Rubro ziet er echt goed uit en dat trekt mij. Verder nog voor 300 aan Bonfireworks besteld, dus dat komt er sowieso in. Wolff, Royal moeten mij maar zien te overtuigen. Wolff en Royal hebben vorig jaar niets bijzonders gebracht en de andere producten die mij erg aanspraken heb ik al eens gehad. Hardix en Cafferata hebben mooie spullen, maar vind ik aan de dure kant. Hardix is daarnaast lastig te krijgen, ik moet erg veel moeite doen voor een enkel potje aangezien de Hardix dealer niet op de route ligt. De rest interesseert mij geen zier meer.

Dus het wordt een bedrag tot 1000,- als ik echt leuk spul kan krijgen. Anders houd ik het bij speelgoed en bestelde Bonfireworks. Dan jaag ik dat snel de lucht in en ga ik lekker uit.

Pfff het was 5/600 maar zoals het er nu uitziet en als me meevaller in me budget gaat lukken dan kom ik op de 1100 euro ! De meeste zullen het wel zien aan me collectie :) Ik hoop echt dat ik de 1100 haal ,dat zou geweldig zijn !

ja ja weer het zelfde bedrag als vorig jaar zoon 1200 euro waarvan de helft al is uitgegeven aan kartons in rijswijk en de rest is voor de nieuwe rubro produkten.:D

Ik heb het al eerder gezegd in een ander topic, maar goed, ik zal het hier nog een keer doen.
De vaste lasten worden er niet goedkoper op en door het uitvallen van één van mijn belangrijkste inkomens zou het stom (relatief gezien) veel geld aan vuurwerk uit te geven. Het is geweldig, maar het blijft maar een hobby... Volgend jaar en de jaren daarop is er hoogstwaarschijnlijk ook nog gewoon vuurwerk te koop, dus dan zien we wel weer. Dit jaar probeer ik het onder de €300 te houden. Het zal moeilijk worden, aangezien ik hier voorgaande jaren ruim boven zat.

Wie weet kan ik nog wat meer bij elkaar schrapen door de laatste dagen in een vuurwerkwinkel aan de slag te gaan, maar dat zien we tegen die tijd wel weer. Voor €300 kan ik ongetwijfeld een mooie collectie opbouwen als ik een leuke korting krijg en gewoon de producten met de beste prijs-kwaliteitverhouding uit zoek.

vorig jaar was er een leuke actie in groningen via groupon, was vooral collectie van chinared, was 20 euro voor 50 euro vuurwerk, zijn in deze moeilijke tijden fijne manieren om je collectie groter te maken zonder al te veel geld. Hopen voor je dat dit jaar ook zo'n actie komt, vorig jaar in iedrgeval veel plezier aan gehad.

Even denken. Het zal tussen de 1000 en 1200 euro zijn. Ligt er maar net aan wat er in de omgeving aan merken wordt verkocht dit jaar.

Zolang ik thuis blijf wonen ben ik gebonden aan de regels van m'n ouders en daardoor de afgelopen twee jaar tot max. 200 euro uit mogen geven. Dit jaar nog in onderhandeling voor 250 (kleine stapjes), maar het zal waarschijnlijk ook dit jaar weer 200 euro worden.

Zolang ik thuis blijf wonen ben ik gebonden aan de regels van m'n ouders en daardoor de afgelopen twee jaar tot max. 200 euro uit mogen geven. Dit jaar nog in onderhandeling voor 250 (kleine stapjes), maar het zal waarschijnlijk ook dit jaar weer 200 euro worden.
voor 200 a 250 kun je toch een heel eind komen, gewoon die korting ergens scoren :)

Back
Bovenaan