Hoelaat sta jij op, op de 31e?

ik lees vaak, dit jaar 7 of 8 uur opstaan?
En dan 2 3 uur in de gang wachten totdat het 10 uur is?:p

Beste sta je gewoon half 10 op, eet je wat, als je het door je keel krijgt.
Pak je je tas die je de avond ervoor al heb gezet omdat je zo zenuwachtig was.

En loop je 10 voor 10 naar buiten, en ga je knalled of fluitend beginnen :p

Ik weet het nog niet precies maar het zal rond 5uur zijn moet namelijk de 31ste nog even brood bakken in de plaatselijke supermarkt en dat is van 6-9 en dan kan de grote dag echt beginnen

Met de hoop dat ik de 30e kan slapen, wil ik meestal zo'n half 8 a 8 uur op staan.

In onze buurt zijn wij de gene die echt knallen, en omdat ik meestal rond de zelfde plek wil blijven stoken, wil ik niemand tot last zijn. Dus ik probeer echt zo laat mogelijk te stoken ( zoveel mogelijk naar 10 uur, dus niet vroeger ).

Volgens de planning moet het zo gaan:

Half 8 / 8 uur wakker.

Dan me broertje en vriendin wakker maken. Ik heb dan rond de 9 uur afgesproken met vrienden. In tussen tijd even de tassen klaar maken wanneer dit nog niet gedaan is. Me moeder snel feliciteren die dan jarig is. Haar cadeau geven etc etc..:)

En dan lekker van de spanningen genieten en om half 10 naar buiten. We zetten dan lekker ons 10 uur project klaar, en stiekem tussen door wat kleins afsteken. Dan aftellen( niet letterlijk ) en het 10 uur project kan afgestoken worden. Vanaf dan begint onze dag echt:D

Ik doe me tas altijd de avond ervoor inpakken, dan tot een uur of 2. Ik kan anders niet slapen dus moet ik me ogen moe maken en kan dan pas slapen.

ik sta op 7 uur op,
8 uur in de winkel staan;-)
Misschien dat ik dit jaar om 10 uur kans zie ff wat te stoken in pauze, maar ik ga ervan uit dat dit niet zo zal zijn.
Mijn echte 10 uur moment is om 5 uur als ik vrij ben;-)
greetzz

Ik word vanzelf wel wakker gemaakt met de tekst.....papa het is tijd. Meestal rond 07.30 uur eruit. Ontbijt maken en koffie zetten. Verder rustig aan tot 10.00 uur. Daarna ga ik naar buiten om de buurt wakker te maken. Mijn zoontje gaat dan samen met mijn vrouw even mee en op een afstand kijken.

Aankomende 31 december gaat de wekker om 6:00.
Spijtig genoeg gaat hij alleen niet voor het vuurwerk.

Heb altijd shift vanaf 7:00 t/m 15:00 op zaterdag. Dus zal pas rond half 4 mijn eerste vuurwerk ontsteken. Maar ja, dat werken op zaterdag financiert wel mijn vuurwerk. Elk voordeel heeft zijn nadeel.

Edwin

Ja, ongeacht de datum sta ik elke dag rond 05:30 uur naast mijn bed omdat de kids zich dan melden.
Mochten de kids zich een dag niet melden gaat mijn biologische klok toch rond deze tijd wel af.
En dat zou ik de 31e niet eens een keer erg vinden :).
Rustig de dag beginnen is het halve werk...

meestal word het de nacht ervoor laat, totdat je je beseft dat je beter kan gaan slapen omdat je anders de volgende dag het niet gaat redden tot 4 uur in de nacht of zo. sta een uur of 7 op.

Ik hoop dat ik niet hoef te werken :P Normaal werk ik zaterdag van 12-20 :P dus dat zou 11 uur wakker worden, werken, en pas (ik gok op 17 uur sluitingstijd) 17:30 gaan stoken :D

Hoewel, vorig jaar (toen was 31 dec ook op zaterdag? :O) was de winkel 's middags dicht en hoefde ik niet te werken :D

Edit: Nvm, ik hoefde op 1 januari niet te werken :P
Toen was het dus vrijdag...

Ik heb geluk als ik tot 7 uur in mijn bed kan blijven liggen. Verleden jaar was ik er half 5 uit, terwijl ik half 4 ging slapen.

Ach, 1x in het jaar vind ik het niet zo erg. Vind het niet zo vervelend om vroeg eruit te moeten .

meestal kan ik het bed niet uit komen, zonder wekker of iets. maar die ochtend van de 31se heb ik een soort biologischevuurwerkklok. die ochtend heb ik nooit een wekker nodig.

Vroeg, iets van 6 uur a kwart over 6. Meestal staan de pallets met vuurwerk rond kwart over 7 bij de winkel. Gelukkig woon ik maar 5 min fietsen van het verkooppunt! Ik hou er echter niet van om te haasten op de vroege ochtend, dus ik trek altijd een uurtje uit om wakker te worden etc.

Ik hoop op 8:00 uur dit jaar. Eerst een bakkie koffie doen, scheren, douchen.
om 9:00 uur oliebollen halen. En dan nog even eten hoop ik.

Meestal zo rond tussen 0830-0900 uur. Even een bakkie thee/koffie tot me nemen en daarna rustig de boel op orde brengen om uiteraard om 10:00 rustig te beginnen. Ik heb er al weer zo'n zin in! :)

Back
Bovenaan