Hoelaat sta jij op, op de 31e?

ik hoop uit te kunnen slapen tot een uur of half 9 maar ja dat moeten we nog maar zien. afgelopen jaar al erg vroeg wakker, uur of 6 half 7 geloof ik. dan ff eten en kwijlen voor me pc bij collectie foto's van andere en dan me eigen collectie bekijken tas inpakken en knallen! ergens tussen door komt nog het eten :P

Ik denk dat ik rond half 8 wel mijn bed uit ga om nog even rustig op gang te komen en alsvast wat dingen apart te zetten. Daarna in de auto en naar stookmaten toe.

Ik denk 8:30 uur.
Dan ga ik eten, tanden poetsen, douchen en vuurwerk pakken.
Dan sta ik denk ik om 9:45 ongeveer buiten en begin ik om 10:00 uur met een lekkere harder knaller.
Heb er nu al zo'n zin in; ik kan echt niet wachten!
~Flipperkip

Euh, ik sta op wanneer ik wakker word, duh, omdat het een zaterdag is dus ik niet hoef te werken en daarom vroeg met de wekker m'n bed uit. En dan ga ik vast koffie zetten, as usual, en even mail en forums checken enzo :)

edit; hoewel, bedenk me net dat een zaterdag is dus ik misschien wel moet werken als het nodig is. Dan van uur of 12 tot uur of 3, hoef ik dus nog niet apart voor vroeg op te staan :D

Rond 07:00 denk ik, ik probeer het altijd later te maken maar dat lukt gewoon niet :p
M'n vuurwerk is m'n wekker die afgaat en geen snooze heeft haha.

Ik sta altijd rond 09:00 - 09:15 op.
Even water in mijn gezicht gooien, even mijn haar doen en dan even wat eten.
Tas inpakken en dan op naar mijn maat die aan de andere kant van de stad woont.

Vroeger dan dit sta ik zeker niet op, ik ben namelijk een fan van zo lang mogelijk op je bed blijven liggen haha!

Al jaren probeer ik rond 6.00 uur op te staan, maar het zal waarschijnlijk ook dit jaar opnieuw falen. De nacht van 30 op 31 dec. trek ik meestal door om door te lonten en projecten af te werken. Ook spelen er vuurwerkkriebels die me uit de slaap houden, dusja...dan maar opblijven.

Tijdens de 3 verkoopdagen draai ik op Red Bull en adrenaline :cool:

Ik sta meestal op als de wekker gaat, denk dat ie dit jaar gaat om een uur of 9 / half 10. Dan eten, oude kleren aan en stoken maar.

Vorig jaar werd ik pas om 11:00 wakker :( drama! ik had door mijn wekker geslapen.
Dit jaar 7:00-8:00.

Back
Bovenaan